5 техники за подобряване на имейл маркетинга

    Имейлът е една от най-трудните тактики за дигитален маркетинг, които трябва да се усвоят. Има неизмерим брой имейли, които се провалят, тъй като или те са зле изпълнени или са попаднали в папката със спам и не се виждат. Дори когато имейлите всъщност стигат до получателите, има толкова много от тях, че те избират да прочетет само няколко, обикновено най - увлекателните от тях.

Затова сме избрали следните ефективни имейл маркетинг техники

  • Насочване и сегментиране чрез имейл маркетинг

Една от най-големите грешки, свързани с маркетинга на имейли, е изпращането на едни и същи сигнали до целия им списък с абонати. Дигиталният маркетинг не работи като традиционната директна поща, която просто е насочена към всеки един човек в определена област и адрес. С толкова много детайли, които са лесно достъпни за търговците, няма оправдание да не сегментирате списъци и да изпращате специално създадени имейли до вашите различни персонални клиенти. Ако имате редица продукти или услуги, ги изпращайте с конкретни съобщения към различни таргет групи, така че да препокривате техните предпочитания. Имате само един продукт или услуга? Сегментирайте списъка си, като разграничите причините, поради които различните ви персони искат или се нуждаят от вашите предложения, и изградете имейлите си около тяхната необходимост.

  • Персонализирайте своя дигитален маркетинг

Запознаването с вашите клиенти е само първата стъпка към подобряване на вашите резултати. Втората стъпка е да се научите как да прилагате тези данни и да изпращате по-персонализирани имейли. Независимо дали става въпрос за подарък за рождени дни и годишнини, или създаване на имейл предложения около историята на покупките на клиента, използването на информацията, която имате за всяка от вашите персони, е важна.

  • Автоматизация на маркетинга по имейл

Едно от страхотните неща при имейл маркетинга е, че след като кампаниите ви се настроят, някои компоненти - като имейли за добре дошли и други съобщения, които движат клиентите по пътя на покупката - могат да бъдат напълно автоматизирани. Освен първоначалната организация, не се изисква допълнително време от ваша страна. Кой търговец няма да се възползва от автоматизиран процес, който тласка клиентите надолу по фунията за покупка?

  • Разделно тестване на съобщенията

В имейл маркетинга много неща трябва да вървят добре, за да бъдат прочетени имейлите ви. Ето защо разделното тестване, наричано още A / B тестване, е най-големият задкулисен метод за подобряване на вашия имейл маркетинг. Разделеното тестване е усъвършенствана техника, която ще ви помогне да разберете нещата, които трябва да направите, не само, когато искате да се прочетат съобщенията ви, но и когато искате потенциалните ви клиенти да предприемат определени действия.

  • Направете своя имейл маркетинг удобен за мобилни устройства

Повечето от клиентите ви ще четат имейлите си на мобилен телефон. По тази причина, ако ще инвестирате в имейл маркетинг, задължително имейл кампаниите ви трябва да са оптимизирани. В дългосрочен план удобната за мобилни устройства електронна поща е ключът към увеличаването на клиентите и тяхното взаимодействие с вас!

Ако искате повече информация как да усъвършенствате техниките за имейл маркетинг, свържете се с нас!

Препоръчваме още:

6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг 6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг Прочети повече
8 начина как да реализирате вашия бизнес за почистване с онлайн маркетинг 8 начина как да реализирате вашия бизнес за почистване с онлайн маркетинг Прочети повече
10  най - добри имейл маркетинг съвети за вашия моден бизнес 10 най - добри имейл маркетинг съвети за вашия моден бизнес Прочети повече
нагоре