5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO

   Дори да пишете най -добрите блогове в света, шансът някой да ги намери е значително намален, ако не оптимизирате публикациите си за SEO. Това може да бъде трудна задача, ако нямате поне основно разбиране за това как да подходите. С тези пет съвета можете да оптимизирате публикациите си в блога и да започнете да виждате как се издига в класацията.

  • Оптимизирайте вашите теми

Темите, които изберете, ще имат голямо влияние върху вашето SEO. За да оптимизирате публикациите си, трябва да изберете подходящо, полезно или поне забавно съдържание, което да ангажира вашите читатели. Вашата аудитория ще трябва да потърси тази информация и да я прочете, така че трябва да обмислите от какво се интересува аудиторията ви. Ако вашият блог не се окаже толкова полезен, той дори няма да се покаже на първите страници, да не говорим за класиране в предните резултатите. Измислянето на тема е основата, откъдето да започнете, а следващото е включване на ключови думи. Така ще привлечете интереса на аудиторията.

  • Стартирайте списък с ключови думи

Добра практика за SEO е да имате основен списък с ключови думи. Не се фокусирайте само върху отделни думи, а върху ключови фрази, които вашата аудитория най-вероятно ще въведе при търсенето си. Те трябва да включват термините, които са най-подходящи за вашия бизнес, както и вашето местоположение .

Има много безплатни инструменти, които да помогнат при вашето SEO проучване, но вие знаете по-добре от всеки кои основни ключови думи ще работят. Първо, започнете със сесия за мозъчна атака, за да направите своя главен списък. След това тези инструменти ще ви позволят да видите колко често се използват тези ключови думи, каква е конкуренцията ви и още идеи за търсени думи, които да добавите към измислените от вас.

  • Оптимизирайте разположението на ключовите думи

Имате своите теми, имате ключови думи, сега трябва да ги свържете смислено. Ефективното използване на ключови думи ще ви осигури предна позиция в търсачките. Вашата основна ключова дума трябва да се използва често, с плътност от около 1 до 3 процента, но не повече. Тя трябва да се използва в основното заглавие, първото изречение (или поне първият абзац), подзаглавията и няколко пъти в целия блог. Например, ако имате три до пет абзаца, той трябва да се появи в горната, средната и долната част. Също така се нуждаете от вторични ключови думи, които могат да капсулират широк избор от термини.

  • Използвайте изображения

Важно е използването на качествени, подходящи изображения като част от вашата SEO стратегия. Те помагат за разбиването на текста, като същевременно запазват вниманието на читателите. Трябва обаче да се уверите, че са озаглавени и имат алтернативен текст и описания.

  • Добавете вътрешни и външни връзки

Въпреки че може да изглежда неинтуитивно да добавяте връзки, които ще отклонят хората от вашия блог, те са от решаващо значение за вашата SEO стратегия. Вътрешните връзки водят до подходяща информация в собствения ви уебсайт, независимо дали става въпрос за сервизни или целеви страници. Външните връзки се използват за подпомагане на уместността на вашия блог и трябва да се използват само към актуални източници.

И в двата случая връзките се използват, за да предоставят допълнителна информация, и за да донесат по-голяма стойност на читателя.

Можем да ви помогнем и да оптимизираме вашия блог!

Препоръчваме още:

9 съвети как да навигирате посетителите в уебсайта 9 съвети как да навигирате посетителите в уебсайта Прочети повече
12 идеи с които може, да увеличите доходите си през 2021г. 12 идеи с които може, да увеличите доходите си през 2021г. Прочети повече
6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия 6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия Прочети повече
нагоре