5 причини, поради които хората купуват продукти онлайн

Всеки търговец си задава въпроса хората купуват ли продукти онлайн и защо? Ето го и нашия отговор! Продажбите за електронна търговия в световен мащаб нараснаха до над 600 милиарда долара още през 2011г.

Нека не забравяме, че потребителите няма да купят нищо от никого онлайн, преди да са сигурни в продукта. Продуктите от висок ценови ранг и артикули, които са нетрайни, са сред най-трудните видове стоки за продажба онлайн. Да не говорим за продукти, които хората искат да пипнат, помиришат или изпробват, преди да извадят кредитната си карта и да платят. Но е факт, че електронната търговия се превърна в начин на живот и собствениците на онлайн магазини, които отговарят на изискванията на потребителите и гарантират сигурност и надеждност, увеличават многократно продажбите си.

Нека да разгледаме 5 от тези изисквания и как можете да ги представите на уеб сайта си за електронна търговия:

1| Сравняване при пазаруване

Една от причините, поради които хората най-често избират  онлайн пазаруването,е че могат да преглеждат и сравняват десетки магазини и продукти наведнъж. Вместо да се налага да пътуват и обикалят от магазин на магазин, разумните онлайн купувачи просто се ориентират от една уеб страница до следваща, сравнявайки магазините и стоките на тези брандове. Те търсят отзиви за вашите продукти. Те сравняват цена, качество и обслужване на клиентите - и могат да направят всичко онлайн.

Как да спечелите пари:

Това е един от начините, по които малките брандове могат да се конкурират с по-големите играчи. Предоставете информацията, която вашите потенциални купувачи търсят в началото на цикъла на закупуване. Ако търсят сравнения, спецификации, цени и т.н., не забравяйте да предоставите тази информация на вашия уебсайт.

Вашата SEO стратегия не трябва да е насочена само към купувачите, които са готови да купят сега. Обърнете внимание на това как да се появите още в етапа на проучване.

Ако имате по-дълъг цикъл на продажби, дайте на потенциалните купувачи причина да ви дадат своята информация за контакт, когато са в началото на процеса на покупка, като това предимно е техният имейл адрес, за да ги предвижите по-лесно към реализиране на поръчка.

Вижте как Tiger Direct събира имейл адреси.

тигър директен

2| По-голям избор

Тъй като цялото пространство на рафтовете е без ограничение онлайн, купувачите се обръщат към Интернет, за да намерят богат избор. Например, Amazon започна като продавач на книги, но бързо се разшири през много направления, за да се превърне в място, където можете да закупите всичко от MacBook до фъстъчено масло.

Как да спечелите пари:

Може да е трудно, особено ако притежавате магазин за тухли и метали, но помислите за разширяване на инвентара си. Това е една от причините купувачът да е онлайн, а не във физически магазин.

Ясно е, че Barnes & Noble не предлагат 30 милиона продукта в нито един магазин на дребно, но знаят, че онлайн асортиментът им трябва да се разшири.

barnes и благородна лента за търсене

3| По-добри цени

Всъщност много от купувачите използват следната система за пазаруване, където първо посещават физически магазин, за да определят точно какво искат и след това търсят продукта онлайн за по-добри цени. Това важи особено за категории, като дрехи, при които купувачът иска да пипне и усети материята на продукта. Те посещават физически магазин, намират точния продукт, който искат, и се насочват към онлайн мрежата, за да го намерят на най-добрата цена.

Как да спечелите пари:

Ако имате възможност да предложите агресивни цени, можете да уловите тези ловци на изгодни сделки. Обмислете опции като „предложение на деня“, за да намалите цените.

Дори Best Buy се опитва да спечели пари от този тип система:

Най-добрата сделка за деня

4| Отзиви от други купувачи

Онлайн купувачите казват, че четенето на отзиви е сред най-важните причини, заради които пазаруват онлайн. С други думи, ако искате хората да купуват - трябва да покажете, че клиентите ви са доволни от продуктите, които предлагате.

Как да спечелите пари:

Създайте система за отзиви и оценки на вашите продукти и я покажете на видно място в страниците с подробности за продукта. Бутонът "Facebook Like" също може да ви бъде от полза.

Забележете как Audible използва Facebook, съчетано със система за преглед и оценяване, за да задоволи нуждата на потребителите.

Звуково социално доказателство

5| Спестяване на време

Единственият ресурс, който може да съперничи на парите днес, е времето. В резултат на това „спестяването на време“ често се посочва над „намирането на най-ниската цена“ като причина за пазаруване онлайн. Хората, които пазаруват онлайн, съзнателно заменят незабавно удовлетворение (получаване на продукта сега) за спестяване на време и други предимства на онлайн пазаруването.

Обърнете внимание на успеха на предлаганата от Amazon Prime услуга, за да разберете важността, която Amazon придава на скоростта.

Amazon Prime

Как да спечелите пари:

Купувачите, които са загрижени за времето, нямат търпимост към лошото потребителско изживяване. Уверете се, че процесът ви за завършване на поръчка е възможно най-рационализиран. Оптимизирайте скоростта на зареждане на уебсайта си, за да се погрижи за намаляване до минимум на загубеното време от купувача.

Въпреки че онлайн потребителите разбират, че няма да получат продукта сега (освен дигиталните продукти), те се стремят да сведат до минимум забавянето на удовлетворяването с по-голяма скорост на доставка. Предложете гама от бързина на доставка, включително доставка за един ден. ако е възможно, за да намалите броя на хората, които изоставят пазарската си количка и се отправят към конкуренцията.

Резултат с изображение за „People Buy Products Online“

Заложете на вашите силни страни

Онлайн пазаруването има своите слабости. То не е толкова социално, колкото пазаруването извън интернет и няма незабавно удовлетворение от пазаруването в традиционен магазин. Освен това, купувачите се затрудняват да купуват определени продукти в мрежата. Но е факт, че многото силни страни на онлайн пазаруването гарантираха, че то ще заема все по-голяма част от ежедневието на всеки един от нас.

Търговците в електронната търговия, които максимално увеличават силните си страни, като в същото време минимизират слабостите на бизнеса си, ще увеличат многобройно продажбите и приходите си.

Ако имате въпроси относно разработването на успешен онлайн магазин или искате да подобрите сегашния си не се колебайте да ни изпратите своето запитване тук.

Свързано изображение

 

Препоръчваме още:

5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес 5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес Прочети повече
Развийте своя фитнес бизнес с маркетинг на съдържание Развийте своя фитнес бизнес с маркетинг на съдържание Прочети повече
7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти 7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти Прочети повече
нагоре