5 онлайн тактики за увеличаване на резервациите във вашия хотел

   Знаете ли, че 87% от туристите посещават уебсайта на хотел, преди да направят резервация? Освен това, според изследванията на Google, същите тези туристи посещават средно 18 уебсайта чрез множество устройства в рамките на осем сесии, преди да запазят стая/апартамент в хотел?

Именно заради тези данни трябва да сте в крак с последните тенденции в дигиталния маркетинг, за да привлечете вниманието на потребителите, които търсят хотел онлайн.

Ето списък от 5 изпитани и доказани тактики за дигитален маркетинг и продажби, които органично ще генерират резервации за вашия хотел:

  • Изградете уникален уебсайт на хотела си и работещ механизъм за резервации

Уебсайтът е каналът за продажби, който хотелите трябва да подобрят, за да увеличат си резервациите си.

Средно гостите прекарват 6 минути на уебсайтовете за хотели. Така че не забравяйте да им покажете снимки, описанията на стаите/апартаментите, цените и т.н. Хотелът трябва да използва уебсайта си, за да предостави на потенциалните клиенти допълнителни услуги, които ги насърчават да резервират през този канал : безплатен достъп до Wi-Fi, безплатен паркинг, включена закуска... Освен добър уебсайт, оптимизираният механизъм за резервации е от съществено значение за целите на продажбите. Той трябва да предоставя на вашите гости лесна и удобна резервация.

  • Оптимизирайте вашия уебсай за мобилни устройства

Проучванията на Google разкриват, че близо 50% от мобилните потребители се извършват проучване, планиране и резервиране, използвайки смартфон. Опитът показва, че ако уебсайтовете не се отварят на мобилни устройства, е 62% по-малко вероятно потребителите да закупят продукт или услуга.

Има 2 ключови точки, върху които трябва да се насочите, когато оптимизирате уебсайта на хотела си за мобилни устройства:

Подобрете скоростта на зареждане на уебсайта си:  Над 50% от хората напускат уебсайт, ако това отнема повече от 3 секунди.

Уверете се, че вашият уебсайт е съвместим с всички устройства - независимо дали се посещава от мобилно устройство, таблет или настолен компютър.

  • Изградете SEO за вашия хотел

Хората, които използват интернет, започват да търсят идеи за пътуването си с търсачката,така че трябва да се уверите, че хотелът ви се класира на първите страници.

Проучете и установете ключовите думи, които описват вашия хотел:Какво биха търсили хората, ако търсят хотел като вашия?

Насърчавайте отзивите на клиентите:  Google използва отзивите като друг фактор в класирането на вашия уебсайт, затова можете да насърчавате вашите потребители да пишат мнения и оценки в социалните медийни канали.

  • Повечето клиенти са в социалните медии, затова ги актуализирайте

Изграждането на хотелът ви в социалните медии също генерира внимание и ангажираност - това е маркетинговото предимство, от което се нуждаете, за да си взаимодействате с потребителите и да изпреварвате конкурентите си.

Освен вашия уебсайт, гостите могат да посетят и вашата страница във Facebook, Instagram, Twitter, Youtube. Публикувайте снимки и видеоклипове, които да показват вашия хотел.

  • Имейл маркетингът е във ваша полза

Имейлът е най-широко използваната тактика за информиране на потребителите. Изпращайте електронни писма до потенциални потребители с предстоящи оферти и дейностите, провеждани в хотела.

Чрез внимателно планиране и ефективно прилагане на множество онлайн инструменти за дигитален маркетинг, ще получите моментално увеличаване на резервациите.

Свържете се с нас, за да разработим онлайн маркетинг техниките за вашия хотел.

Препоръчваме още:

Електронната търговия и потребителското преживяване (UX): 4 лесни стъпки за увеличаване на продажбите на вашия онлайн магазин Електронната търговия и потребителското преживяване (UX): 4 лесни стъпки за увеличаване на продажбите на вашия онлайн магазин Прочети повече
Защо Facebook трябва да бъде част от вашата маркетингова стратегия? Защо Facebook трябва да бъде част от вашата маркетингова стратегия? Прочети повече
Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Прочети повече
нагоре