5 онлайн тактики за увеличаване на резервациите във вашия хотел

   Знаете ли, че 87% от туристите посещават уебсайта на хотел, преди да направят резервация? Освен това, според изследванията на Google, същите тези туристи посещават средно 18 уебсайта чрез множество устройства в рамките на осем сесии, преди да запазят стая/апартамент в хотел?

Именно заради тези данни трябва да сте в крак с последните тенденции в дигиталния маркетинг, за да привлечете вниманието на потребителите, които търсят хотел онлайн.

Ето списък от 5 изпитани и доказани тактики за дигитален маркетинг и продажби, които органично ще генерират резервации за вашия хотел:

  • Изградете уникален уебсайт на хотела си и работещ механизъм за резервации

Уебсайтът е каналът за продажби, който хотелите трябва да подобрят, за да увеличат си резервациите си.

Средно гостите прекарват 6 минути на уебсайтовете за хотели. Така че не забравяйте да им покажете снимки, описанията на стаите/апартаментите, цените и т.н. Хотелът трябва да използва уебсайта си, за да предостави на потенциалните клиенти допълнителни услуги, които ги насърчават да резервират през този канал : безплатен достъп до Wi-Fi, безплатен паркинг, включена закуска... Освен добър уебсайт, оптимизираният механизъм за резервации е от съществено значение за целите на продажбите. Той трябва да предоставя на вашите гости лесна и удобна резервация.

  • Оптимизирайте вашия уебсай за мобилни устройства

Проучванията на Google разкриват, че близо 50% от мобилните потребители се извършват проучване, планиране и резервиране, използвайки смартфон. Опитът показва, че ако уебсайтовете не се отварят на мобилни устройства, е 62% по-малко вероятно потребителите да закупят продукт или услуга.

Има 2 ключови точки, върху които трябва да се насочите, когато оптимизирате уебсайта на хотела си за мобилни устройства:

Подобрете скоростта на зареждане на уебсайта си:  Над 50% от хората напускат уебсайт, ако това отнема повече от 3 секунди.

Уверете се, че вашият уебсайт е съвместим с всички устройства - независимо дали се посещава от мобилно устройство, таблет или настолен компютър.

  • Изградете SEO за вашия хотел

Хората, които използват интернет, започват да търсят идеи за пътуването си с търсачката,така че трябва да се уверите, че хотелът ви се класира на първите страници.

Проучете и установете ключовите думи, които описват вашия хотел:Какво биха търсили хората, ако търсят хотел като вашия?

Насърчавайте отзивите на клиентите:  Google използва отзивите като друг фактор в класирането на вашия уебсайт, затова можете да насърчавате вашите потребители да пишат мнения и оценки в социалните медийни канали.

  • Повечето клиенти са в социалните медии, затова ги актуализирайте

Изграждането на хотелът ви в социалните медии също генерира внимание и ангажираност - това е маркетинговото предимство, от което се нуждаете, за да си взаимодействате с потребителите и да изпреварвате конкурентите си.

Освен вашия уебсайт, гостите могат да посетят и вашата страница във Facebook, Instagram, Twitter, Youtube. Публикувайте снимки и видеоклипове, които да показват вашия хотел.

  • Имейл маркетингът е във ваша полза

Имейлът е най-широко използваната тактика за информиране на потребителите. Изпращайте електронни писма до потенциални потребители с предстоящи оферти и дейностите, провеждани в хотела.

Чрез внимателно планиране и ефективно прилагане на множество онлайн инструменти за дигитален маркетинг, ще получите моментално увеличаване на резервациите.

Свържете се с нас, за да разработим онлайн маркетинг техниките за вашия хотел.

Препоръчваме още:

Научете се как да ръководите онлайн маркетинга в социалните медии Научете се как да ръководите онлайн маркетинга в социалните медии Прочети повече
9 основни компонента на целевата страница 9 основни компонента на целевата страница Прочети повече
Кой е основният фактор за класиране в търсачката на Google? Кой е основният фактор за класиране в търсачката на Google? Прочети повече
нагоре