5 начина за цифрова трансформация на вашия бизнес през 2021г.

   Нека започнем със следното определение: „ Цифровата трансформация интегрира цифровите технологии във всички бизнес области, което води до фундаментални промени в начина, по който функционира вашият бизнес и стойността, която предоставяте на клиентите си. Трансформацията се ръководи от клиентите, а не от самия бизнес."

Пет начина за цифрова трансформация на вашия бизнес

Цифровите процеси от край до край имат предвид клиента и трябва да се извършват едновременно и непрекъснато.

Привличане на перспективи

Входящият маркетинг привлича перспективи към вашия уебсайт, като използва примамливо съдържание. Примерите включват изследване на ключови думи и SEO, PPCмаркетинг на съдържание, социални медии.

Извлечете максимума от входящия маркетинг, чрез:

- разбиране на целевия пазар и изграждане на персона на купувача

- използване проучвания на ключови думи за увеличаване на SEO и продаваемостта на съдържанието

- показва се къде са вашите клиенти - Instagram, LinkedIn

Конвертиране на посетители

Просто казано, инструментите за преобразуване превръщат посетителите в потенциални клиенти. Оптимизацията на обменния курс е пресечната точка на:

- намерение на потребителя - инсталирайте софтуер (като Hotjar ), за да видите как потребителите взаимодействат с вашия уебсайт

- фирмени цели - създавайте съдържание с мисъл за потребителя, което добавя стойност, свързва и е свързано с продажбите

- взаимодействие на уебсайта - движение на вашия уебсайт, тъй като създава разсейване, а не конверсии

Затворете възможни клиенти

След като уловите възможните си потенциални клиенти във фунията за маркетинг или продажби, искате да ги превърнете в сигурни клиенти. Някои инструменти за маркетинг и автоматизация на продажбите, които трябва да имате предвид, включват:

- създавайте работни потоци предварително и автоматизирайте повторяеми процеси

- точни продажби и маркетинг KPI за увеличаване възвръщаемостта на инвестициите

- персонализирайте клиента

- увеличете ефективността на екипа по продажбите

Автоматизирането на електронната поща подхранва потенциални клиенти с връзки, докато преминават към сигурни клиенти, отговарящи на изискванията на продажбите.

 - използвайте интригуваща тема

- персонализирайте съдържанието

- споменете целта

- завършете с CTA

- съсредоточете се върху читателя

CRM [управление на взаимоотношенията с клиенти] - позволява на екипите да преминават през водещата линия на продажбите, използвайки установени процеси, докато продажбата бъде затворена (и след това).

- установете етапи на продажби

- задайте седмичен такт

- преглед на спрени сделки

- оценявайте данните без преценка

Зарадвайте клиентите

Управлението на онлайн репутация (ORM) ви позволява да контролирате онлайн разговори за вашия бизнес, тъй като 79% от клиентите се доверяват на онлайн отзивите, колкото и на личните препоръки:

- настройте процес за активно получаване на отзиви

- отговорете на всички отзиви в рамките на 24 часа. Лошият преглед е възможност за ангажиране

- измерете оценките си, за да определите как можете да се подобрите

Измерване на организатори

Измерете усилията си, като използвате всички подходящи анализи - анализ на уебсайтове, реклами от Google, социални платформи и реклами, онлайн видимост и:

- наблюдавайте представянето за възникващи тенденции

- разберете придобиването, поведението, конверсията на клиентите

- задайте стратегия

- идентифицирайте промените на пазара

- измерете възвръщаемостта на инвестициите

За повече информация как можете да трансформирате цифрово бизнеса си, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ Прочети повече
B2B срещу B2C Content Marketing: 4 ключови разлики, които трябва да се имат предвид! B2B срещу B2C Content Marketing: 4 ключови разлики, които трябва да се имат предвид! Прочети повече
5 стъпки за създаване на изключителен Marketing план ! 5 стъпки за създаване на изключителен Marketing план ! Прочети повече
нагоре