5 любопитни факта за маркетинг инфлуенсърите !

С настъпването на новото десетилетие много марки анализират начина, по който се свързват с потребителите. Инфлуенсър маркетингът винаги е бил завладяваща стратегия и сега има нови възможности PR и маркетинговите експерти трябва да са наясно през 2021 г.Последните актуализации на Инструмента за марково съдържание на Instagram предлагат на рекламодателите нови възможности да си партнират с влиятелни лица и да използват тяхното съдържание. Това обаче е само върхът на айсберга, когато става въпрос за маркетинг на инфлуенсъри.

 

1. Микро и нано инфлуенсърите ще откраднат разходи от макроинфлуенсъри!

При по-ниска ценова точка микро- и нано-влиятелните лица позволяват на марките да имат десетки студия с разнообразно съдържание, без да пробиват банката. Плюс това, с подобряване на възможностите рекламодателите могат да се насочат към съдържание на влиятелни лица, за да достигнат стратегически до желаната аудитория.Съдържанието на инфлуенсъра не трябва да живее в силоз (а подобренията на марковото съдържание се уверяват, че не), като по този начин се дава възможност на марките да имат по-силна възвръщаемост на инвестициите от партньори с влияние. Също така, от гледна точка на органичния обхват, микро- и нано-влиятелните обикновено генерират по-висок процент на ангажираност благодарение на внимателно подбрани аудитории. Последователите им често се ангажират със съдържанието им и често се обръщат към тях като доверени ресурси.

 

2. Автентичността цари над всичко!

От години крещим да подбираме внимателно влиятелни лица, които вече - или биха естествено - говорят за нашите клиенти. През 2021 г. това ще бъде по-важно от всякога, тъй като инфлуенсърите са под микроскопа на своите последователи, тролове и бойни клавиатури. За да избегнете разпространението на вируса по грешни причини, автентичността ще бъде още по-важна през 2021 година.

 

3. Заемането на позиция е от съществено значение!

Това излезе на преден план през 2020 г. и няма да изчезне скоро. Потребителите настояват както марките, така и влиятелните да заемат позиция по отношение на социалните проблеми.

Вземете John Legend, популярният музикален изпълнител, който използва платформата си през последните години, за да информира последователите си за неща като ръководства за регистрация на избиратели. От друга страна, много влиятелни внимателно проучват марките, с които работят, за да проверят дали заемат позиция по социалните въпроси, преди да се съгласят да работят с тях. Очаквайте потребителите и влиятелните лица да изискват действия през 2021 г., а марките трябва да са готови за изпълнение.

 

4. Представителството получава по-отблизо!

Въпреки че пространството на влиянието може да е започнало с майки блогъри, то се е развило, за да включва разнообразен кръг от хора, произход и теми. След една година, в която движението на Black Lives Matter беше изстреляно в светлината на прожекторите и белите влиятелни хора споделяха микрофона и платформите си с цветни хора, PR професионалистите могат да очакват това да бъде норма за движение напред. Маркетолозите ще разгледат внимателно списъците с влиятелни лица, за да гарантират, че те представляват еднакво разнообразния им потребителски сегмент, а брандовете трябва да бъдат включени в избора си на влиятелни, ако те вече не са, да продължат напред.

 

5. Инфлуенсърите ще тестват нови платформи!

С излитането на TikTok през 2020 г. стана ясно, че хората използват приложения повече от всякога за социални забавления. Потребителите търсят място за бягство със завладяващо и леко сърце съдържание, което може да се види особено чрез видео.Освен това, най-популярните TikToks, Reels или Stories не са изцяло създадени, а предлагат автентични развлечения в реално време. След като този нов стил на свързано съдържание стане изцяло общоприет, маркетолозите и влиятелните лица ще го тестват по различни канали. Нещо може да резонира повече в IGTV срещу TikTok, така че търговците не трябва да се страхуват да се занимават с различни платформи, за да увеличат максимално своите инвестиции.Очаквайте съдържанието на инфлуенсъра да се разшири и извън каналите на социалните медии (предварително пускане, цифрови реклами и т.н.), тъй като видеото с кратка форма продължава да нараства популярността.

Докато използвате възможностите в рамките на тези прогнози, продължете да персонализирате вашите планове за влияние с обширен процес на проверка и съобразени съобщения.

Препоръчваме още:

Топ 7 безплатни инструменти за тестване скоростта на уебсайта Топ 7 безплатни инструменти за тестване скоростта на уебсайта Прочети повече
Няколко съвета за създаване на професионален имейл адрес! Няколко съвета за създаване на професионален имейл адрес! Прочети повече
Как да направите, успешен бизнес план за вашият софтуерен проект? Как да направите, успешен бизнес план за вашият софтуерен проект? Прочети повече
нагоре