5 интересни идеи да започнете вашата седмица!

Търсенето на цифрови умения нараства!

Брандовете все повече търсят търговци с по-твърди дигитални умения, като социалните медии особено нарастват.Споделени данни за Marketing Week, показват, че търсенето на маркетолози с разбиране за платените социални медии е нараснало със 116,4% от миналата година.Други забележителни социални умения във възход включват рекламата в социалните медии, която се е увеличила с 45,9%, Instagram (с 28,4%), оптимизацията на социалните медии (26,2%) и познанията за LinkedIn (25,7%).Трите най-бързо нарастващи работни места също бяха свързани със социалните медии, като координаторът на социалните медии се увеличи с 19%, мениджърът на общността с 18,1% и асистентът в социалните медии се увеличи с 16,5%.Други умения, нарастващи в търсенето, включват анализ на показването на реклами (84,6%) (46,1%) и писане на уеб съдържание (30,3%).

 

Потребителският интерес към абонаментните услуги нараства!

Онлайн абонаментите за услуги като доставка на следващия ден, стрийминг и пазаруване нарастват, което показва промяната в практиките на потребителски разходи по време на пандемията.Повече от една трета (37%) от потребителите се абонираха за услуги за доставка на следващия ден като Amazon Prime, като данните показват увеличение на годишна база с 9%.Месечните покупки на базата на абонамент за ежедневни артикули също се отчитат на годишна база. Нарастващите категории включват тоалетни принадлежности и продукти за лична хигиена (15%), дрехи (15%), продукти за красота и почистване (14%) и алкохол (13%).Освен това платените услуги за стрийминг се увеличиха с 6%, докато платените потоци за музика се увеличиха с 29%, а абонаментите за онлайн / печатни вестници със 17%.

 

Поръчките за хранителни стоки у дома нарастват!

Продажбите на хранителни стоки за дома са нараснали с 12,2% до 32,8 милиарда британски лири през 12-те седмици, приключващи на 26 януари, с ръст до Коледа и повторно въвеждане на националните ограничения за блокиране.Онлайн пазаруването постигна рекорден дял от 14% през периода, воден от нарастването на потребителите на възраст над 45 години, които пазаруват онлайн.Веганството и сухият януари също оказаха влияние върху продажбите на хранителни стоки, като 6,6 милиона домакинства купуваха вегански хранителни продукти, което представлява 10% увеличение на годишна база. Веган-специфичните продукти са нараснали с 23% през последните четири седмици в сравнение със същия период на миналата година.Междувременно сухият януари увеличи търсенето на безалкохолна бира с 12%, но алкохолът се повиши с 29% за същия период до 234 милиона британски лири.

 

Увереност на купувача на нагоре!

Това се дължи на възстановената увереност сред хората над 55 години. Но въпреки обнадеждаващите резултати, общата увереност остава крехка, причинена от не потвърдена крайна дата на националното блокиране, икономическия спад и потенциалното прекъсване на веригата на доставки, произтичащо от Брекзит.Данните на IGD поставят доверието на потребителите през януари на относително ниско ниво от -5, но това е най-високият резултат от февруари 2020 г. Доверието спадна до -7 в началото на януари, когато беше въведено новото блокиране на национално ниво и случаите на инфекция на Covid и приемът в болници се увеличиха.След това индексът се повиши до -4 в края на месеца, тъй като Великобритания премина средната точка към целта си в средата на февруари за прилагане на поне една доза от ваксината на 15 милиона души.Доверието се е увеличило най-много сред тези на възраст 55+ (-3 спрямо -9 миналия месец), които са приоритетна група за получаване на ваксината. С новините за напредъка по програмата за ваксинации 19% от анкетираните потребители очакват по-добро състояние през следващата година (+ 2% спрямо миналия месец), което е най-високото ниво от юли 2020 г. Малко под една трета (31%) очаквайте да се влоши финансово през следващата година (-1% спрямо миналия месец).

 

ООП увеличават фокуса върху местния маркетинг!

ООП насочват вниманието си към местния маркетинг, като 95% от ръководителите виждат предимствата на марката да действат на местно ниво.Повече от половината (54%) от ООП смятат, че местната комуникация е по-важна от началото на пандемията, докато 28% смятат, че националната комуникация е станала по-малко важна.Над половината (52%) от ръководителите смятат, че комуникацията на местно ниво е по-важна за повишаване на осведомеността за новите продукти и услуги, като почти същият процент (54%) казва, че е от полза за осведомеността на марката.Половината от ООП смятат, че местната реклама ще бъде важна за постигане на техните маркетингови цели, тъй като те се разширяват към нови пазари.

Препоръчваме още:

4 важни PPC (Pay Per Click) практики, които трябва да знаете! 4 важни PPC (Pay Per Click) практики, които трябва да знаете! Прочети повече
 19 полезни инструменти за дигитален маркетинг 19 полезни инструменти за дигитален маркетинг Прочети повече
5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година 5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година Прочети повече
нагоре