5 функционалности, задължителни за вашия уебсайт

   В основата на всеки успешен съвременен бизнес лежи завладяващ уебсайт. Онлайн средата изобилства от уебсайтове от всякакъв тип, като тенденциите и правилата се променят непрекъснато. Въпреки това, можем да обобщим някои задължителни функции, без които вашият уебсайт не може да бъде успешен, независимо дали сте голяма компания или просто малък бизнес.

Отзивчивият дизайн е задължителен днес, тъй като броят на потребителите на мобилни телефони надминава потребителите на компютри. С нарастващите интелигентни технологии интернет ще бъде по-достъпен на по-големи устройства като телевизори. За да се възползват от тези процъфтяващи пазарни сегменти, е изключително важно дизайните на уебсайтове да отговарят на всички видове устройства и пространство на екрана, от мобилни телефони и таблети до големи екрани. Днес, ако потребителят не може лесно да разглежда и чете съдържанието на вашия уебсайт от мобилното си устройство, той ще остане разочарован и вероятно ще излезне от него.

  • Лесна за употреба навигация в уебсайта

Вашите целеви страници трябва да могат да насочват посетителите ви директно към информацията, която търсят, и да представят вашите продукти или услуги по начин, който е разбираем с тях. Оформлението трябва да бъде изчистено и опростено, без сложни визуални ефекти и многословност.

Стремете се към лесни за прочитане текстове и качествени изображения. Също така, организираните раздели за търсене и навигация трябва да бъдат поставени върху всяка уеб страница. Връзките към всички основни страници на вашия уебсайт трябва да присъстват в навигационните сектори.

  • Съдържанието в блога да бъде смислено

Отминаха дните, когато можете просто да хвърлите куп ключови думи и да очаквате Google да ви похвали. Днес Google обръща голямо внимание на качествената информация, което може да донесе авторитет на вашия уебсайт. За да изградите надежден уебсайт, уверете се, че съдържанието ви е в съответствие със стратегията за брандиране на вашата компания. За да получите разнообразно съдържание, помислете за комбинация от блогове, инфографика, висококачествени видеоклипове, социални медии, интервюта, научни статии, технически документи, електронни книги и др. Ефективното съдържание е много силно средство за SEO, затова се уверете, че разполагате със задълбочена SEO стратегия, преди да разработите съдържанието. SEO без съдържание е като да имате кола без колела. И обратно, съдържанието без SEO стратегия е като да имате куп колела и да нямате кола, която да шофирате. Ако искате да увеличите трафика си за търсене, помислете за смесване на маркетинга на съдържание с вашите SEO усилия, а не да ги провеждате като отделни кампании.

  • Ясен уеб дизайн

За да изглежда уебсайта ви прост, но авторитетен, трябва да постигнете правилното съотношение на съдържание и графики , да използвате леко контрастни цветови гами и изчистени шрифтове. Избягвайте преобладаващи единични цветове и нечетливите шрифтове. Също така, помислете за добавяне на подходящи изображения към текстовете в уебсайта.

  • Призив за действие

И не на последно място, без значение колко професионално и изчистено изглежда вашият уебсайт, той трябва да генерира някакво действие. Затова предоставяйте необходимите подканващи фрази или CTA . Тези изявления са полезни за насочване на посетителите към дейности, които в крайна сметка водят до онлайн покупки. Това включва дейности като ползване на отстъпки, изтегляне на PDF, абониране за вашия бюлетин или промоционални имейли и т.н.

Призивът за действие е комбинация от думи, които подтикват потенциалния клиент да предприеме незабавни действия, като „ Поръчайте “, „ Обадете се “ или „ Добавете “. Призивът за действие трябва да бъде кратък, ясен и да предизвиква усещането за спешност, от която се нуждае вашият клиент, за да започне процеса на закупуване.

Вероятно няма друга сфера, която да се развива и променя толкова бързо, колкото онлайн маркетинг .

Свържете се с нас, за да научите повече за това как да накарате вашия уебсайт да процъфтява!

Препоръчваме още:

9 начина, с които да увеличите запазените часове във вашия салон за красота 9 начина, с които да увеличите запазените часове във вашия салон за красота Прочети повече
4 причини, поради които никога да не използвате WordPress.com 4 причини, поради които никога да не използвате WordPress.com Прочети повече
9 безплатни начина как с LinkedIn да популяризирате вашия бизнес 9 безплатни начина как с LinkedIn да популяризирате вашия бизнес Прочети повече
нагоре