4 тенденции в дигиталния маркетинг !

1. Социални медии, които да се ангажират и задържат!

Организациите трябва да бъдат подготвени да отделят повече ресурси за маркетинг в социалните медии през 2021 г. Бюджетите на социалните медии представляват 24% от общите бюджети за маркетинг в САЩ през второто тримесечие на 2020 г. спрямо 13% миналата зима. По време на пандемията на COVID-19, търговците все по-често поставят приоритет на задържането на клиенти. Това ще продължи и до 2021 г. Пандемията е увеличила драстично времето, което хората прекарват онлайн, което включва как те изследват продукти, марки и организации.Тази промяна на потребителите създава нови възможности за търговците да увеличат обхвата си с нова аудитория и да се ангажират отново с дългогодишни клиенти. Само за няколкостотин долара на месец добрият маркетолог в социалните медии може да разработи план за съдържание, да прави редовни публикации, да следи и стимулира отговорите на клиентите и да привлече нов бизнес. Ако вашият малък бизнес отлага добавянето на услуги за социални медии към вашия маркетинг микс, сега е моментът.

 

2. Всичко в списъците на Google и местните SEO!

Ако притежавате малък бизнес, НАЙ-важните неща, които можете да направите, е да се уверите, че вашите местни обяви са проверени и актуализирани в различни платформи за търсене. Това е така, защото за B2C бизнесите, които привличат клиенти предимно на местно ниво (помислете за зъболекарски кабинет или автокъща), списъкът с Google My Business предоставя ценна информация за вашите часове (много от които са в постоянен поток поради COVID-19), услуги, и географско местоположение. Това е един от ключовите фактори в търсенето и собствениците на фирми често биват издухвани, за да научат колко директории има там.Един съвет, който да приложите днес: уверете се, че имате географски дефинирана зона на обслужване в рамките на вашите местни списъци, тъй като това ще помогне на вашия бизнес да се покаже при търсения „близо до мен“. Това е така, защото много търсачки (особено Google) отдават приоритет на релевантността в своите алгоритми за търсене. Може да изглежда противоинтуитивно да ограничите радиуса на вашата бизнес услуга, но като направите това, ще проникнете по-дълбоко на този пазар в резултатите от търсенето. Поддържането на вашите списъци актуализирани също така позволява на клиентите ви да знаят за всякакви промени във вашето работно време, промоции, блогове или друга информация, която искате да предадете бързо.

 

3. Подобрена комуникация за наличност!

Според McKinsey, наличността на продукти и услуги е основната причина клиентите да променят лоялността си към марката в момента. Маркетолозите могат да отговорят на това предизвикателство по няколко начина. Най-очевидното (ако е най-трудното) решение е да се увеличат дните на наличност на продуктите или наличието на времеви интервали за услуги. Бъдете креативни. Например, тъй като повече хора работят от вкъщи и много деца учат дистанционно, повечето лекари и стоматологични кабинети, с които работим, са пренасочили персонала към повече дневни слотове и по-малко нощни и почивни часове.Ако коригирането на нивата на запасите или обслужването на часовете е предизвикателство (или по-лошо), навременната комуникация става от първостепенно значение. Бъдете наясно какво можете и какво не можете да правите и задайте разумни очаквания. За големи обеми, помислете за поставяне на банер на вашия сайт, за да посочите кога основните продукти ще бъдат на склад. Ако не събирате информация за контакт с клиенти, сега е идеалният момент да създадете списък с абонати, така че да можете да бъдете активни, като уведомявате клиентите за промени в наличността с автоматичен текст или имейл.

 

4. Фокус върху ангажираността на служителите!

Специалистите по човешки ресурси още рано признаха, че пандемията COVID-19 ще повлияе на служителите и производителността. За мнозина това беше първият път, когато някога са работили отдалечено и опитът може да е бил както съществуващ, така и освобождаващ. Но досега тръпката за повечето изчезна. Добавете отвличане на вниманието от децата и стреса от общуването със света около тях и не е чудно, че моралът на служителите страда и производителността заедно с това.Изключително важно е служителите да бъдат свързани, тъй като мотивираните служители ще комуникират по-добре помежду си и ще осигурят по-добри резултати за клиентите. Като мениджър или собственик на бизнес, вие сте отговорни да се уверите, че клиентите, изправени пред екипи (обслужване, маркетинг и продажби), разбират, че въпреки че може да не сте в офиса, все още работите заедно за една и съща обща цел. Разбийте проектите на значителни парчета и поставете ясни етапи. След това се уверете, че сте настроили множество комуникационни канали и бъдете готови да споделяте успехи с целия екип по всеки канал.

Препоръчваме още:

10 често срещани SEO митове, развенчани! 10 често срещани SEO митове, развенчани! Прочети повече
Как да подобрите своята цифрова репутация със социални медии и блог съдържание? Как да подобрите своята цифрова репутация със социални медии и блог съдържание? Прочети повече
5 клиентски елемента, за успешно изтегляне на вашето приложение! 5 клиентски елемента, за успешно изтегляне на вашето приложение! Прочети повече
нагоре