10 причини защо ви трябва блог

    Фирменият блог е един от най-завладяващите и рентабилни начини за достигане до вашата аудитория. Ето 13 причини, поради които трябва да го стартирате или да актуализирате сегашния.

  • Блогът ще увеличи трафика на посетителите към вашия сайт

Фирмите, които водят блог, получават 55% повече трафик в уебсайта, отколкото тези, които не го правят. Част от трафика на вашия блог ще идва от съществуващи клиенти, но блогът е чудесен начин да привлечете и нови клиенти. Ако някой намери една от публикациите ви в блога, като направи търсене в Google за тази тема, печелите си читател, който може би никога не е чувал за вас.

  • Блоговете демонстрират лидерство и авторитет

Добре написан, обмислен и често актуализиран блог, който адресира важни проблеми, които засягат вашата индустрия и клиенти, не само показва на читателите ви, че сте експерт във вашата област, но че искате да използвате експертния си опит, за да решите проблемите им.

  • Блоговете помагат да се генерират потенциални клиенти

B2B компаниите, които използват блогове, получават 67% повече потенциални клиенти от тези, които не го правят, и маркетолозите оценяват публикациите в блогове като най-ефективния метод за генериране на търсене в етапа на информираност. След като привлечете потенциален клиент с интересна публикация в блог или възможност за изтегляне на електронна книга, може да го накарате да предостави своите данни за контакт като се абонира и да се придвижи по-надолу по фунията за продажби.

  • Блоговете могат да увеличат броя на реализациите

Независимо дали желаното действие е записване за бюлетин по имейл или попълване на формуляр за контакт, наличието на блог е чудесен начин да увеличите реализациите на вашия сайт. Средно марки, които публикуват 15 публикации в блога на месец, конвертират 1200 нови потенциални клиенти месечно.

  • Блогът ще ви помогне да поддържате текущите клиенти ангажирани с вашата марка

Използвайте блога си, за да изградите отношенията си с клиентите си и да ги запазите заинтересовани към вашата марка, като предлагате съдържание, включително казуси, инструкции, полезни съвети и дори фирмени новини, които им дават представа за работните дейности на вашата компания.

  • Блоговете подобряват вашето SEO

Вашият блог предлага неограничени възможности за създаване на страници, богати на ключови думи, които също са информативни, ангажиращи и полезни за клиентите. Google възнаграждава и вашия сайт за дълги кликвания (когато някой кликне върху резултат от търсене и остане на сайта за значително време), както и съдържание, което е оригинално и наскоро актуализирано.

  • Блоговете помагат да се засили присъствието ви в социалните медии

Бързият социален пост, който обявява ново съдържание в блога и предоставя линк, е чудесен начин да се свържете с аудиторията си в социалните медии. Всъщност интересното съдържание е една от 5-те причини хората да следват фирми в социалните медии.

  • Блогът ще генерира повече входящи връзки към вашия сайт

Според Google обратните връзки (входящите хипервръзки от други уебсайтове към вашия) са един от трите най-важни фактора за класиране . Един от най-добрите начини за получаване на обратни връзки е да създадете интересно съдържание във вашия блог, към което другите да искат да се свържат. Компаниите, които имат блог, получават 97% повече входящи връзки от тези, които нямат. Това означава, че повече хора идват на вашия сайт от други източници и могат да станат клиенти.

  • Блогът може да увеличи продажбите

Вашият блог не е място за продажби, но това не означава, че не може да ги стимулира. Едно проучване установи, че потребителите са с 131% по-склонни да купуват от марка, веднага след като прочетат фирмено образователно съдържание.

  • Блогът има добра възвръщаемост на инвестициите

Блоговете са лесни за използване и сравнително евтини. Най-значителната инвестиция, която един блог изисква, е времето, но те могат да генерират голяма възвръщаемост на тези усилия. Според проучване на HubSpot компаниите, които дават приоритет на блоговете, са 13 пъти по-склонни да имат по-висока възвръщаемост на инвестициите в маркетинга.

 

 Имате нужда от блог за вашия бизнес?

Свържете се с нас!

Препоръчваме още:

 Проект за Проект за "Преодоляване недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19" Прочети повече
Как наемането на дигитална агенция помага в развитието на бизнеса? Как наемането на дигитална агенция помага в развитието на бизнеса? Прочети повече
6 причини за редизайн на уебсайта 6 причини за редизайн на уебсайта Прочети повече
нагоре