10 подобрения на продуктовата страница, които ще накарат онлайн потребителите да натиснат „купи“

   За уебсайта продуктовата страница е от решаващо значение. Тя е най-дъното на фунията за продажби, където потенциалните клиенти решават дали да купят от вас. Вашите продуктови страници за електронна търговия трябва да бъдат оформени, така че да сведете до минимум отпадналите транзакции и да осигурите възможно най-много продажби. Следвайте тези съвети, за продуктовите си страници, с които ще увеличите конверсията.

  • Подобрете скоростта на сайта

Ако някой пазарува на вашия уебсайт и страниците им се зареждат твърде дълго, той може дори никога да не стигне до вашата продуктова страница. Според проучване 47% от онлайн купувачите очакват уеб страниците да се заредят за 2 секунди или по-малко, а 79% от хората, които са недоволни от работата на уебсайта за електронна търговия, е малко вероятно да купуват отново от същия сайт. Уверете се, че вашият уебсайт е оптимизиран, така че всички страници на вашия сайт да се зареждат възможно най-бързо.

  • Напишете убедителни и уникални описания на продуктите

Онлайн купувачите обикновено не искат да прочетат изчерпателно описание на продукта и дълъг списък с функции, но искат да знаят защо трябва да обмислят закупуването му. Номерът е да създадете описания на продуктите, които да предават стойност с възможно най-малко думи. Напишете креативни, лесни за четене описания, които рисуват картина или разказват история. Фокусирайте се не върху характеристиките, а върху предимствата; не какво прави продуктът, а как ще подобри живота на купувача.

  • Използвайте висококачествени продуктови изображения

Хората, които пазаруват онлайн първо реагират на изображенията на продуктите. Затова за всеки продукт включете голямо, отчетливо изображение с висока разделителна способност, плюс поне 2 допълнителни изображения - в проучване на онлайн купувачи 73% заявяват, че трябва да видят поне 3 изображения на продукта. Дайте на купувачите възможност да увеличават и виждат продукта от различни ъгли с 360-градусов изглед. Ако е възможно, включете снимки на начина на живот, в който се показва използвания продукт, за да дадете възможност на вашите потенциални купувачи да видят как може да се впише в техния. Ако показването на продукт в движение е уместно, включете кратко видео.

  • Включете отзиви за продукти

Нищо не създава доверие към марка или продукт като отзивите. Повечето онлайн купувачи четат мнения, преди да направят покупка, а 35% от онлайн купувачите казват, че когато сравняват подобни продукти онлайн, наличието на по-добри отзиви е основната причина, поради която биха закупили. Повечето онлайн купувачи разглеждат отзиви в Google, но ако включите отзиви на действителната си продуктова страница, имате много по-голям шанс да задържите купувачите на вашия сайт, вместо да ги принуждавате да търсят отзиви за продукти другаде.

  • Създайте усещане за спешност

Един от най-добрите начини да накарате хората да се впуснат в покупката е да създадете "страх от пропускане". Добавете визуални реплики към вашата продуктова страница, за да създадете усещане за спешност - броят на останалите продукти, броят на други хора, които разглеждат същия продукт или го имат в пазарската си кошница, дори малък часовник на промоцията.

  • Имайте ясен призив за действие

Не карайте купувачите да търсят начин да направят покупка. Създайте ясен бутон с призив за действие на всяка продуктова страница, използвайки контрастен цвят, за да се открои от останалата част на страницата и да привлече тяхното внимание. Използвайте ясна реплика като "купи" или "добави в кошницата".

  • Предложете стимул за покупка

Ако някой не е решил съвсем дали да закупи вашия продукт, можете ли да предложите нещо, което да подслади сделката? Помислете за предлагане на стимули (особено за клиенти за първи път) като безплатен подарък, безплатна проба, безплатна доставка и др. За купувачи, които започват покупката, но не я завършват, можете също да използвате имейл за изоставяне на количка, който изпраща електронно писмо до тях, което им напомня да довършат започнатата покупка.

  • Направете плащането лесно

Сложният процес на плащане, който изисква множество кликвания, е един от най-бързите начини да прогоните купувачите. Изпробвайте процедурата за плащане на вашия сайт, сякаш сте клиент. Отбележете колко време ви отнема да преминете през процеса, както и всички точки на триене. Тествайте както на настолен компютър, така и на мобилно устройство, за да сте сигурни, че плащането е възможно.

  • Активирайте "акаунт за гости"

Изискването на клиентите да създадат акаунт, за да направят покупка, може да изглежда добра идея, защото искате да получите информацията им във вашата система, но всъщност това е една от основните причини хората да изоставят сайта. Според едно проучване, 35% от онлайн транзакциите са изоставени, тъй като потребителят е принуден да създаде акаунт. Не само, че отнема повече време, но и за нов клиент, който не е сигурен, че ще купува от вас в бъдеще, може да се окаже ненужно. Въпреки че винаги трябва да давате на клиентите избор да купуват като гост, след като покупката приключи, можете да ги попитате дали искат да си създадат акаунт.

  • Дайте на купувачите различни начини да се свързват с вас

Включете раздел с често задавани въпроси, който обхваща подробности за поръчките, доставката, връщанията и всякаква друга необходима информация, както и предоставяне на точки за контакт (формуляр за контакт, телефонен номер, имейл, чат на живо и др.), за да дадете на клиентите различни начини да се свържат бързо с вас, за да зададат своите въпроси.

Ние можем да разработим дизайн на продуктови страници и за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Какви промени налага Наредба Н-18 за онлайн търговците и какво е СУПТО? Какви промени налага Наредба Н-18 за онлайн търговците и какво е СУПТО? Прочети повече
Защитете своите онлайн данни с тези съвети за надеждни пароли Защитете своите онлайн данни с тези съвети за надеждни пароли Прочети повече
6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг 6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг Прочети повече
нагоре