Знаят ли рекламодателите приложенията, които използвате на вашия Android телефон?

Отчет:

Неотдавнашен доклад за изследване твърди, че телефоните с Android представляват сериозна заплаха за поверителността на потребителите. Докладът разкрива, че най-добрите приложения за Android използват IAM или инсталирани методи на приложение за потребители на пръстови отпечатъци. Използвайки IAM, разработчиците на приложения предават на рекламодатели списък с всички приложения, които потребителят е инсталирал на телефона си. И така, какво правят IAM? Google беше създал това, за да помогне на разработчиците с оперативна съвместимост на приложения в Android смартфон. Това позволява на разработчиците да поискат списък с приложения, инсталирани на вашия телефон с Android.

„Известно е, че информацията, събрана чрез IAM, може да се използва за прецизно извеждане на интересите и личните черти на крайните потребители, като по този начин поражда опасения относно поверителността“, се казва в доклада.

Защо трябва да се тревожите за IAM?

Опасността за поверителността на потребителите идва от факта, че рекламодателят може да направи изводи за интереси и лични черти (пол, говорими езици, религиозни убеждения, възрастови групи), като анализира списък с инсталирани приложения на потребител“, обяснява доклад на ZDNet.По-големият проблем е, че потребителите на Android дори няма да разберат, че IAM се използват за тяхното отпечатване и всъщност нищо не могат да направят. Интересното е, че разработчиците на приложения не винаги са наясно, че техните приложения включват повиквания на IAM.Изследователите тестваха 14 342 безплатни приложения за Android, публикувани в Google Play Store, и 7886 приложения с Android с отворен код. „Направихме анализ, който открива информацията, която се извлича чрез използване на IAM в тези приложения, за да придобием представа за потенциални проблеми с поверителността на потребителите ... Въз основа на резултатите от нашия анализ формулирахме някои предложения за подобряване на платформата за Android за увеличаване на информираност и контрол на крайните потребители над IAM ”, се казва в него.

Препоръчваме още:

Как входящият маркетинг ви спестява пари? Как входящият маркетинг ви спестява пари? Прочети повече
Как да станете експерт в Google My Business? Как да станете експерт в Google My Business? Прочети повече
4 тенденции в дигиталния маркетинг ! 4 тенденции в дигиталния маркетинг ! Прочети повече
нагоре