Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин? - (Втора част)

Както уточнихме в предната статия, изключително важно е онлайн магазинът ви за електронна търговия да изглежда, че ще изпълни това, което потенциалният клиент желае и ще задоволи напълно неговите нужди.

Ето го и нашия списък с 20/30 възможни проблема, които спират онлайн успеха ви:

Свързано изображение

 

11. Липса на сертификати за сигурност и отличителни знаци
Според проучване, използването на SSL сертификат води до увеличение на продажбите с 27%, ето защо е необходимо да гарантирате, че поддържате SSL сертификат и той е активен за всички страници на уеб сайта за електронна търговия. Ако нямате активна подходяща технология за криптиране, браузърът на клиента ще го предупреди и това може да го откаже от покупка.

12. Без гаранция при покупка
Предоставянето на гаранции за връщане на пари или някаква гаранция за самите продуктите може да помогне на клиента да завърши своята поръчка, усещайки спокойствие и оставяйки добро впечатление в съзнанието му.

13. Прекомерни мерки за сигурност
Както обсъдихме по-рано, осигуряването на сигурност, за да се даде на потребителите усещане за безопасност и удовлетворение, е задължително условие за успешен онлайн магазин. Когато обаче полагате повече от необходимите усилия за засилване на сигурността, включвайки ненужни и излишни препятствия като прекомерни проверки за сигурност на плащанията, повтарящи се входни данни, това може да изнерви потребителите и да ги накара да напуснат сайта веднага.

Резултат с изображение за online store

14. Недостатъчна информация за продукта
Проучванията показват, че недостатъчните подробности за продукта разочароват онлайн купувачите. Това, което улеснява решението за покупка за онлайн потребителя, са подробностите за продукта, добавени към всеки артикул. Клиентите са склонни да прекарват по-голямата част от времето си за сърфиране в проверка на страниците с подробности за продуктите, така че една лесна за четене, информативна страница може да повлияе положително на решенията им за покупка.

15. Лоша откриваемост
Липсата на достатъчно информация за продукта (и като цяло лошото съдържание на сайта) също може да доведе до трудно намиране на онлайн магазина ви в търсачките. Добрите уеб сайтове за електронна търговия могат да бъдат намерени лесно и бързо в търсачките по различни причини. Ако не бъде открити има много голяма вероятност самото съдържание на уеб сайта и оптимизацията му да са причината за това. Този фактор води до лоша видимост и значително по-малко посетители. Проучване показва, че 60% от потребителите започват търсенето си в търсачка, преди да посетят конкретен уеб сайт. Ако имате бюджет, може също да помислите за SEO оптимизация и да се погрижите за маркетинговата страна на нещата, за да популяризирате бизнеса си по друг начин.

Свързано изображение

16. Няма убедителен призив за продажби
Поведението на онлайн купувачите е силно повлияно от призивите за продажби, присъстващо на успешните онлайн магазини. Добрият уеб сайт за електронна търговия има завладяващи призиви  за продажби с големи и примамващи заглавия, завладяващи описания на продуктите и убедителни насърчавания за действие.

17. Без стимули за насърчаване към повторно посещение
Лошо структурирано съдържание, липса на отзиви и примамливи оферти или отстъпки ще обезкуражат всеки потребител да посетят вашия уеб сайт за електронна търговия. Докато награждаването на клиент при извършване на първа негова поръчка с ваучер за 10% намаление от следващата му ще го стимулира да се върне да купят отново от вас.

18. Несъответствие на продуктовия пазар
Лошите онлайн магазини са склонни да предлагат неефективно предложение на пазара и то на неприемлива стойност. Вместо да се погрижат за определена пазарна ниша или клиентски клас, тези уеб сайтове действат колебливо и се разпръскват в няколко посоки с различна стойност на продуктите. За да избегнете това, създайте своя онлайн магазин и неговото съдържание за идеалния си таргет клиент и поддържайте през цялото време постоянна идентичност.

Резултат с изображение за online store

19. Твърде много неподходящ избор на продукт
В стремежа си да предоставите богато на разнообразие предложение често натоварвате базата данни с излишъка от неподходяща информация и с много категории асортимент от продукти. Поставянето на неструктурирана или безполезна информация в онлайн магазина ви може да затрупа посетителите, което води до намаляване на полезността и лекотата за работа на уеб сайта за електронна търговия. Преди дори да обмислите разработката на онлайн магазин, разпределете ясно продуктите си в категории и подкатегории, така че той да е лесно и удобно структуриран.

20. Непрофесионален уеб дизайн
Онлайн магазин с лош дизайн и непрофесионален външен вид, липса на грабващи окото изображения, неправилно насочени връзки, които не работят, са част от факторите, които веднага ще отблъснат всеки потенциален клиент и ще му попречат да се реализират поръчка. От друга страна, цялостното и компактно оформление на уеб дизайна, висококачествените изображения, забележимата ясна и актуална информация и визуализациите без грешки, придават на онлайн магазина професионален и стилен вид, който силно влияе върху решението за покупка на посетителите.

 

Ако имате въпроси относно разработването на успешен онлайн магазин или искате да подобрите сегашния си не се колебайте да се свържете с нас на: info@studioweb.bg .

Свързано изображение

Препоръчваме още:

72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) 72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) Прочети повече
6 съвета за подобряване на брандирането на Вашия Уеб сайт 6 съвета за подобряване на брандирането на Вашия Уеб сайт Прочети повече
7 признака, че се нуждаете от CRM система (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите) 7 признака, че се нуждаете от CRM система (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите) Прочети повече
нагоре