YouTubе вече е отворен и за БГ рекламодатели
06.10.2014 от StudioWEB.BG
И българските рекламодатели вече могат да рекламират в социалната мрежа и уебсайт за видеосподеляне
YouTube.
Това стана възможно преди няколко месеца, когато на 18 март 2014 година видео платформата предложи най-различни възможности за рекламодатели и партньори, които позволяват и осъществяват достигането им до голям брой потребители както в чужбина, така и в България.
YouTube достига до 72% от българската онлайн аудитория и до 50% от сърфиращите на възраст от 16 години и нагоре.
Над 1 млрд. хора по цял свят посещават всеки месец платформата за видео споделяне.
Това означава, че един на всеки двама потребители на интернет посещава сайта.
Препоръчваме още:
Създайте концизен заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи.
06.10.2014 от StudioWEB.BG
Овладяването на ключовите думи за нишки
Овладяването на ключовите думи за нишки е от съществено значение за постигане на конкурентно предимство, фокусирането върху дългите ключови думи, за свързване ...
Прочети повече
Създайте сбит заглавие, обхващащо основните изводи, използвайки не повече от 20 думи.
06.10.2014 от StudioWEB.BG
Инструменти за оптимизиране на съдържанието за AI търсачки:
1. Goodie: Една платформа за всичко, свързано с AI видимостта в LLM-ите (локално ниво на многозначност), предлагаща AI Content Writer, ...
Прочети повече
Подготовка за забраната на TikTok: Диверсификация на маркетинговите канали и преизползване на съдържание
06.10.2014 от StudioWEB.BG
Подготовка за забрана на TikTok
Потенциалната забрана на TikTok в Съединените щати предизвиква несигурност сред бизнесите и създателите, които се доверяват на платформата за приходи. Забраната произ...
Прочети повече