Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА!

Мислите, че ускоряването на вашия уеб сайт не е важно? Помислите отново.

Една секунда забавяне на времето за зареждане на страницата  дава:

  • 11% по-малко преглеждания на страници
  • 16% намаление на удовлетвореността на клиентите
  • 7% загуба при реализации

Няколко допълнителни секунди биха могли да окажат огромно влияние върху способността ви да ангажирате посетители и да реализирате продажби.

Това означава, че наличието на бърз сайт е от съществено значение - не само за добро класиране с Google, но и за поддържане на високата печалба.

Как оптимизацията на скоростта на уебсайт влияе върху реализациите

Бавните сайтове убиват реализациите .

Всъщност 47% от потребителите очакват уебсайтовете да се заредят за две секунди или по-малко. И 40% ще изоставят страница, която отнема три или повече секунди.

Ако вашият сайт отнема повече от три секунди, за да зареди, губите почти половината от посетителите си, преди те дори да пристигнат на вашия сайт.

Само това е огромен удар за потенциалните ви реализации.

А за посетителите, които решат все пак да изчакат и да разгледат сайта ви, бавното зареждане може да ги възпрепятства да се върнат отново. В едно проучване 79% от клиентите  заявиха, че няма да се върнат към бавен сайт.

ускорете вашия уебсайт

В същото проучване 52% от купувачите казват, че бързото зареждане на страници е важно за тяхната лоялност, а 44% твърдят, че разказват на приятелите си за лошото преживяване на сайта.

Това проучване откри също, че забавянето с една секунда може да намали удовлетвореността на клиентите с около 16%.

Един от най-добрите примери за това е подобряването на Walmart в реализациите и приходите след увеличаване на скоростта на сайта им.

По време на първоначалния си анализ те открили, че посетителите, които са станали клиенти, са получили страници, които са се заредили два пъти по-бързо от посетителите, които не са извършили покупка.

скорост уебсайт Walmart

Това показа, че колкото по-бърза е страницата, толкова по-голяма е вероятността посетител да направи покупка.

В края на оптимизацията на скоростта на уебсайта си , Walmart отчита следните резултати:

  • За всяка една секунда подобрение на скоростта на сайта те получиха до 2% увеличение на реализациите.
  • За всеки 100 ms подобрение те увеличават доходите си с 1%.

В друго проучване, връзката между времената на натоварване и степента на конверсия показа 25% намаление на процента на конверсия  само с една допълнителна секунда от времето за зареждане.

зареждане на времеви преобразувания

Ясно е, че влагането на усилията за увеличаване на скоростта на вашия сайт - дори с една секунда - може да има голямо влияние върху продажбите ви.

Как да разберете какво убива вашите реализации?

Скоростта на вашия уеб сайт влияе върху видимостта ви

След като Google взема предвид скоростта при класиране на сайтовете, вашите времена за зареждане също могат да повлияят на това колко лесно потребителите могат да ви намерят на първо място.

Това е особено вярно сега, когато той разгръща своя първи индекс за мобилни устройства . От декември 2017 г. търсачката започна да класира всички резултати от търсенето въз основа на мобилните версии на сайтовете.

Търсенията от мобилни устройства надхвърлят многократно търсенията от компщтър или лаптоп за първи път през 2015 г., а дялът му от общото търсене само продължава да расте. Това означава, че е в интерес на Google да доставя резултатите от търсенето си на мобилни потребители. Те не искат да насочват потребителите си към сайтове, които не се зареждат или не функционират добре на техните устройства.

В резултат на това мобилното потребителско изживяване вече играе основна роля в класациите за търсене - дори и в резултатите от търсенето  от компютър или лаптоп.

Това е точно обратното на начина, по който работи индексът. Потребителското изживяване отдавна е фактор за класирането, но ако до скоро дори и даден сайт да е с лошо мобилно изживяване и той все още имаше резултат от класирането на първа страница, това вече не е така. Сега уебсайтовете се индексират и класират въз основа на изживяването, което предоставят на мобилните потребители.

ускорете мобилния си сайт

Така че, ако искате да запазите (или подобрите) класирането и видимостта си, е важно да знаете как да намалите времето за зареждане на уебсайта. Трябва да имате сайт, който осигурява бързо и лесно потребителско изживяване - независимо от размера на браузъра или екрана.

Защо уебсайтът ми е бавен?

Проведохте тест на скоростта на сайта и установихте, че времето ви за зареждане е доста бавно. (Ако не знаете как да направите тест за скорост на сайта, може да ни пишете на [email protected], за да ви помогнем да си направите анализ).

Може да има редица причини, поради които времето за зареждане на сайта ви изостава. Това може да е всяко нещо - от времето за зареждане на сървъра до размера на изображението и до броя пренасочвания, които имате.

Това означава, че има цял куп стъпки, които можете да предприемете, за да подобрите скоростта на уебсайта си. Ще разгледаме 10 от тях в следващата ни статия. Но преди да започнете да отстранявате проблеми, за да подобрите ефективността на уебсайта, трябва да имате нещо, към което да се стремите.

Нека да разгледаме това, което се счита за добро време за зареждане, за да ви дадем нещо, върху което да помислите.

Какво е доброто време за зареждане на страницата?

Преди да започнете да работите върху скоростта на вашия сайт, добре е да си поставите цел. Това може да бъде трудно, ако не сте сигурни каква е приемливата скорост на страницата. Според Google най-доброто време е три секунди. За съжаление, според неотдавнашните констатации на доклада за сравнение, повечето сайтове не са близо до това време.

При анализ на 900 000 целеви страници за мобилни реклами, обхващащи 126 държави, Google установи, че 70% от анализираните страници отнеха почти седем секунди, за да се покаже визуалното им съдържание.

От всички отрасли, които са включили, никоя не е имала средно ниво дори близо до препоръчаното им най-добро време от три секунди.

средна скорост на индустрията

Средното време, необходимо за пълно зареждане на мобилна целева страница, е 22 секунди, но 53% от посещенията са изоставени, ако мобилният сайт отнема повече от три секунди.

Плюс това, когато времето за зареждане на дадена страница отнема от една до десет секунди, вероятността мобилния  потребител да отпадне се увеличава със 123%.

вероятност за отскачане

Това означава, че като цяло собствениците на сайтове имат много работа, за да издигнат сайтовете си в очите на Google.

Но в крайна сметка това означава също, че ако се заемете с достигнето на по-бързо зареждане на сайта си и достигнете до приемливо ниво, вие сте много по-напред от конкуренцията по отношение на потребителското изживяване.

Докато подобрявате сайта си, можете да използвате препоръките и показателите на Google, за да зададете целите си и да измерите ефективността.

В крайна сметка - като най-голяма световна търсачка, Google може да окаже голямо влияние върху вашия успех. Така че използването на техните стандарти като ваши стандарти никога не е лоша идея.

Как да ускорите вашия уебсайт през 2020г.?

Има много фактори, които влияят на това колко време отнема зареждането на всяка страница на вашия сайт, така че има много различни стъпки, които можете да предприемете, за да увеличите скоростта си и да подобрите потребителското изживяване .

Както вече споменах, в следващата публикация ще разгледаме над 10 съвета и най-добри практики, които можете да използвате, за да намалите времето за зареждане и да подобрите работата на вашия сайт. И ако това ви звучи непосилно - не се притеснявайте. Въпреки че всички тези съвети могат да ви помогнат да подобрите скоростта на вашия сайт, не е необходимо да ги правите днес. В действителност, ако преди сте работили върху скоростта на вашия сайт, той може вече да е в съответствие с някои от предстоящите ни препоръки.

По-бърз сайт и достигането на предна позиция в класирането на Google е предизвикателство, но ще окаже значително положително влияние върху цялостната ви ефективност и реализирани продажби.

 

Искате да сте успешни и търсите решение за намаляне на времето за зареждане на вашия уебсайт? Свържете се с нашия екип, за да получите по-детайлна информация!

Ако имате въпроси относно оптимизацията на сайта си или искате да го анализирате не се колебайте да ни изпратите своето запитване тук.

Свързано изображение

Препоръчваме още:

7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти 7 най-ефективни онлайн маркетингови тактики за бизнеса с недвижими имоти Прочети повече
4 ключови сегмента потребители и анализиране на поведението им 4 ключови сегмента потребители и анализиране на поведението им Прочети повече
 Дигитален маркетинг за хотелиерство Дигитален маркетинг за хотелиерство Прочети повече
нагоре