Въздействието на COVID-19 изтласка хората извън зоните им на комфорт. Макар и да е неудобно, това е и най-добрият начин за растеж.
Тъй като през 2020 г. бяха задържани толкова много лични срещи, мрежови събития и изложения, LinkedIn стана още по-привлекателна опция, защото:
- може да се похвали с 63 милиона вземащи решения и 30 милиона фирмени страници
- отчита 80% от възможностите за B2B от социалните медии
- утроява посетителите за водеща конверсия в сравнение с други канали
- избрана е за най-доверената мрежа.
Изцяло звезден профил в LinkedIn увеличава обхвата ви
Виртуалната мрежа е мащабируем инструмент за изграждане на взаимоотношения, тъй като е ефективна във времето, информирана, широко видима, безплатна и достъпна 24/7. Тогава не е чудно, че 75% от взимащите решения предпочитат отдалечени взаимодействия и опции за самообслужване, което е достатъчно, за да направят солидни покупки само при тези взаимодействия.
Изграждането на отличителен профил може да бъде трудно, ако не обичате да пишете за себе си. Ако случаят е такъв, има смисъл да се потърси помощ от специалисти. Ключът към ангажиращия профил е да се гарантира, че той е ориентиран към купувача, т.е. фокусирайте се по-малко върху това, което правите и повече върху това как помагате на другите да решат проблемите си. Възползвайте се от новия раздел Featured, за да споделите богато съдържание като слайдове, PDF файлове, видеоклипове и др.
Въпреки че получаването на над 500 първоначални връзки е крайъгълен камък, към който трябва да се работи, качеството на вашите връзки надминава количеството - особено защото LinkedIn „гледа“ и ще предложи повече от типа връзки, които имате.
Целевите резултати от търсенето в категориите спечелва не само хора, но статии, съдържание и работни места, свързани с вашето търсене. Това ви дава по-голяма експозиция на съответните връзки, които можете да стесните, като ги изследвате за общи точки и след това създадете любопитство, чрез гледания, харесвания, коментари и следване.
Когато каните идеалния си кандидат да се свърже с вас, използвайте бутона Connect в изгледа на профила, за да можете да персонализирате съобщението си. Създайте индивидуално послание за всеки отделен човек. НЕ използвайте автоматизация - тя не е лична и противоречи на политиката на LinkedIn.
Ако има някой, с когото бихте искали да се свържете, въпреки че нямате общи точки, лидерството е средството за вас. 97% от B2B използват LinkedIn за разпространение на съдържание, което го прави един от най-големите издатели на съдържание.
Разгледайте LinkedIn Pages Playbook за вдъхновение какво да публикувате. Бъдете ангажирани (особено когато една ваша публикация привлича много взаимодействие) и раздалечете личните си публикации с поне четири часа.
Насърчавайте харесвания и коментари, а на съобщенията отговорете в рамките на 24 часа.
58% от търговците в B2B казват, че рекламите в LinkedIn предлагат най-добрата стойност, а 42% планират да увеличат своя рекламен бюджет. Това е благодарение на целевата аудитория и различните рекламни формати, които са на разположение:
- динамичен
- динично изображение или видео
- въртележка
- спонсорирани съобщения:
- реклами за съобщения (в момента се показват, за да получите 52% отворена ставка)
- реклами за разговори
За повече информация относно подобряването на ефективността на LinkedIn и други стратегии за дигитален маркетинг, се свържете с нас!