Трансформации в дигиталния маркетинг !

Live Stream и Micro видеоклиповете ще бъдат бъдещето!

Видеото е бъдещето и няма да бъде по-различно през 2021 г. В светлината на последните събития се очаква да расте по-бързо от очакваното. Неотдавнашно проучване показва, че видеото на живо е взривено с 99% през 2020 г.Имайки предвид разпоредбите за социално дистанциране, все повече хора се насочиха към видеото, за да останат свързани и видеоконференциите станаха новата норма.Тъй като общото население се чувстваше по-комфортно с видео, други платформи за стрийминг на видео като Instagram, Facebook, Youtube и дори Linkedin започнаха да стават част от нормата със своите функции за пряко предаване на живо.Поради това стана важно за търговците да гледат на това като на възможност за маркетинг, за да разширят обхвата си. За тях също е наложително да инвестират в микро-видеоклипове, защото там е тягата.

 

Създадено съдържание от потребителите ще привлече вниманието!

Потребителите днес искат да бъдат уверени, че не вземат лошо решение за покупка и тук се появява генерираното от потребителите съдържание. Създаденото от потребителите съдържание е най-добрата стратегия от уста на уста, която брандовете могат да възприемат в ерата на социалните медии. Все повече фирми се обръщат към социалните медии, за да популяризират своите продукти онлайн, но не в конвенционалния рекламен формат.Създаденото от потребителите съдържание включва видеоклипове, изображения и отзиви, които марките публикуват на своите страници. Тази стратегия е откровена, реална и супер надеждна за потребителите. Той също така потвърждава идеята, че хората се доверяват на други хора, докато правят нови покупки.Доказано е, че хората са по-склонни да купуват продукти, когато някой друг ги популяризира и търговците могат да използват това в своя полза.

 

Активността на бранда ще получи подкрепа!

Миналата година светът отбеляза нарастване на екологичния, социалния и политическия активизъм, поради което наложително марките трябва да се активизират и да говорят за отговорността.80% от потребителите смятат, че компаниите трябва да помогнат за подобряване на околната среда и да се насочат към устойчивост и да подкрепят каузи като равенството и психичното здраве.Потребителите са готови да се свързват само с марки или бизнеси, които споделят същите ценности като тях. Ако не направят това, търговците са изложени на риск да загубят цяло поколение потребители.

 

Гласовото и визуално търсене ще заемат централно място!

Изобретяването на гласови асистенти като Alexa, Siri и Cortana проправи пътя за увеличен брой гласови търсения. По-голямата част от домакинствата днес притежават интелигентен високоговорител и го използват за бързо търсене.Разговорният маркетинг ще промени начина, по който марките взаимодействат със своите потребители. Chatbots ще ви помогнат да създадете персонализирано изживяване за потребителите.Инструменти като Google Lens също позволяват на потребителите да търсят през визуални изображенияПо този начин за маркетолозите стана изключително важно да проектират своите уебсайтове, за да поддържат гласови и визуални търсения и да се фокусират повече върху алтернативния текст на изображението и картите на сайта за изображения.

 

Марковото съдържание ще стане по-видно!

Потребителите днес искат да се чувстват сякаш им се продава нещо. Те вярват в финия маркетинг чрез марково съдържание.Изследванията казват, че марковото съдържание е около 20 пъти по-привлекателно от дисплейните реклами и има потенциал да привлече повече потребители. Марковото съдържание не насилва рекламите на потребителите, но добавя забавление, опит и стойност към маркетинговите стратегии.Марковото съдържание може да създаде доверие и да осигури връзка с аудиторията.В заключение, социалните медии ще се превърнат в основния канал за покупка, а не само за откриването на продуктите. Маркетолозите ще трябва да изградят цифрови медийни стратегии и да накарат потребителя да купува продукти, без да се налага да напуска страниците в социалните медии.

Препоръчваме още:

Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Прочети повече
3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва 3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва Прочети повече
4 тенденции в дигиталния маркетинг ! 4 тенденции в дигиталния маркетинг ! Прочети повече
нагоре