Топ 6 техники за имейл маркетинг, които трябва да следвате през 2021 година

   Имейл маркетингът е една от най-ефективните маркетингови стратегии за популяризирането на вашата марка през 2020г., изпреварвайки SEO, SMO и партньорски маркетинг. Тъй като хората използват имейли повече от останалите цифрови канали, техниката за имейл маркетинг преобладава и днес е водеща. Експериментални проучвания доказват, че хората използват имейли повече от социалните медии.

Следователно, изграждането на силна маркетингова кампания по имейл, е от съществено значение за целия бизнес. Но има проблем. Повечето от търговците на имейли не притежават основните умения за имейл маркетинг, за да го работят правилно.

Затова говорим за шестте най-добри имейл маркетингови умения. Те ще ви помогнат да успеете в следващата си кампания и да извлечете всички ползи, които този дигитален канал може да донесе през 2021г.

  • Напишете професионални имейли

Как бихте възприели имейл пълен с граматически и печатни грешки? Какъв образ ще направите за компанията на подателя?

Такива грешки могат лесно да опетнят имиджа на марката. Затова винаги отделяйте време за планиране и изготвяне на стратегия за съдържание на вашия имейл маркетинг. Писането на професионални имейли е основно умение, което всеки маркетолог трябва да притежава. Ако искате вашата маркетингова кампания по имейл да бъде успешна, трябва да предоставите ангажиращо и информативно съдържание на потребителите си.

Всеки ден тонове имейли се борят да привлекат вниманието на абонатите, а доброто съдържание е оръжието за спечелване на вниманието им. Ако искате вашите маркетингови кампании по имейл да бъдат успешни и да привличат повече потребители към вашия бизнес, трябва да ги забавлявате с полезно и подходящо съдържание. Използвайте забележителни теми и закачливо съдържание, за да привлечете аудиторията и да увеличите честотата на кликване.

  • Създайте персонализирано съдържание

Персонализацията е крайъгълният камък на всички техники за имейл маркетинга.

Абонатите се умориха да получават неподходящи имейли, които не отговарят на техните нужди. Те обичат да отварят персонализирано съдържание. Без значение колко голяма е аудиторията ви, персонализацията ще ви помогне да поддържате лична връзка със зрителите.

Според скорошно проучване, персонализираният имейл има 29,6% увеличение на честотата на кликване и 17% увеличение на скоростта на отваряне.

Как да съставяте персонализирани писма?

  • Разберете какво най-много привлича вашата аудитория, какво търсят, какво ги накара да посетят уебсайта ви и да се абонират за имейлите ви и така нататък.

  • Предоставянето им на имейли, които съдържат техните имена, навици за купуване, сърфиране и други лични данни, ще бъдат добрите маркетингови подсказки за привличане на читателите.

  • Използвайте изкуствен интелект, който ще ви помогне да разберете какви видове съдържание консумират вашите абонати, тяхното поведение, предложения за заглавия, опции за сегментиране и друго.

Изпращайки персонализирано съдържание, можете да накарате абонатите си да чувстват. че сте загрижени за техните нужди. В резултат на това ще имате по-добра степен на задържане.

  • Проектирайте имейли, удобни за мобилни устройства

Според скорошно проучване, направено през юли 2020г., броят на активните потребители на интернет в световен мащаб е 4,57 милиарда, а потребителите на мобилен интернет са 4,17 милиарда.

Това означава, че хората често използват своите преносими устройства, за да сърфират в мрежата, да проверяват имейлите си и сърфират в социалните медии. Следователно всеки маркетолог трябва да се увери, че имейлите им са удобни за мобилни устройства. Тествайте имейлите си, за да изглеждат добре на всички мобилни устройства. Помислете за дължината и скоростта на изтегляне на визуални материали и текстове, за да създадете оптимизирани за мобилни устройства имейли.

  • Улеснете регистрацията

Това е едно от най-важните умения за имейл маркетинг, което никой маркетолог не бива да пренебрегва. Улеснете аудиторията си да се абонира за вашите имейли. Не възпрепятствайте бъдещите регистрации, като поискате твърде много информация като възраст, пол, националност и т.н. Добавете опция за регистрация по имейл за всяко съдържание, което публикувате, като блогове, имейли, уеб страници. Рационализирайте процеса, като просто поискате име и имейл адрес.

Направете лесна регистрация с едно щракване, така че абонатите да могат лесно да се съгласят с имейлите ви с един замах.

  • Ограничете вашите имейли

Хората са се абонирали за имейлите ви, защото по някакъв начин се интересуват от вашите предложения. Не ги безпокойте с твърде много взривове по имейл. Не превръщайте интереса им в раздразнение, като заливате пощенската кутия с куп имейли. Помислете за ограничаване на имейлите си веднъж седмично, ако имате полезна тема, може и няколко пъти.

  • Посочете призив за действие

Искате ли вашите абонати да се регистрират за вашия бюлетин или да посетят уебсайта ви? Искате ли да харесват вашите профили в социалните медии или да купуват вашите онлайн предложения? Каквато и да е вашата цел, насочете ги към нея с призив за действие. Създайте ясна цел и призив за действие във всеки от имейлите си. В зависимост от целта си можете да добавите „Пазарувайте сега“, „Възползвайте се от офертата днес, „Вземете 50% отстъпка сега“, "Купете сега" и т.н.

Надяваме се, че тези техники за имейл маркетинг ще ви помогнат да извлечете всички печалби, които могат да бъдат достигнати, ако ли не, свържете се с нас!

 

Препоръчваме още:

5 любопитни факта за маркетинг инфлуенсърите ! 5 любопитни факта за маркетинг инфлуенсърите ! Прочети повече
Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Прочети повече
Как да увеличите трафика към уебсайта ви? Как да увеличите трафика към уебсайта ви? Прочети повече
нагоре