Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия

   Как потребителите искат компаниите да реагират на коронавируса? Проучванията казват, че потребителите искат те да бъдат полезни и да продължават да бъдат видими по време на криза, като същевременно не използват обстоятелства за самореклама или печалба. Според доклад на BrandZ Global компаниите със силна репутация на марката се възстановяват девет пъти по-бързо след финансовата криза от 2008 г. Това е, което марките трябва да правя е да спечелят доверието на своите клиенти и да създадат силен имидж, с който да изпъкнат.

Според доклада на COVID-19 Barometer от Kantar , който е изследвал 25 000 души в 30 държави, потребителите се нуждаят от „истински отговори и съобщения, които имат смисъл в настоящия свят“.

  • Според проучването на Kantar:

- 78% от потребителите искат работодателите да дадат приоритет на здравето на собствените си служители.

- 77% казват, че марките трябва да говорят за това как могат да бъдат полезни в новото ежедневие.

- 75% смятат, че марките трябва да информират обществеността за усилията си в кризисната ситуация.

- 75% от потребителите не искат марките да се възползват от здравната криза, за да се популяризират.

- 65% от потребителите искат компаниите да говорят за стойностите на техните марки.

- 31% искат марки да помагат на клиентите, като предлагат отстъпки и промоции.

- 8% смятат, че марките трябва да спрат да рекламират.

В своя специален доклад Trust Barometer, за доверието към марката по време на COVID-19, Edelman попита 12 000 души в 12 държави каква роля очакват марките да играят по време на пандемията на коронавируса.

  • Според проучването на Еделман:

- 71% от анкетираните казват, че ако смятат, че дадена марка дава приоритет на печалбата, а не на хората, те ще загубят доверието в тази марка.

- 90% искат марките да направят всичко възможно, за да защитят благосъстоянието и финансовата сигурност на своите служители и доставчици, дори ако това означава краткосрочни финансови загуби.

- 89% искат да знаят, че марката помага на другите.

- 85% искат марките да се съсредоточат върху това как могат да помогнат на клиентите да се защитят и да се справят с предизвикателствата, свързани с пандемията.

- 77% искат марките да говорят за продукти само по начини, които показват, че са наясно с кризата и въздействието върху живота на хората.

- 65% от анкетираните казват, че реакцията на марката в кризата ще окаже огромно въздействие върху вероятността да я закупят в бъдеще.

- 57% искат марките да спрат всякаква реклама или маркетинг, който е с хумор.

- 54% от потребителите се интересуват от нови продукти, само ако те са създадени да помогнат за текущите им предизвикателства в живота.

В този момент на най-дълбоката глобална криза обществеността иска марките да се засилят, да ни пазят в безопасност, да ни насочват и да ни помагат. Марките, които действат в интерес на своите служители, заинтересовани страни и обществото, ще засилят техния опит, лидерство и доверие, и неизмеримо ще укрепят връзката им с потребителите.

Препоръчваме още:

6 причини, поради които бизнесът се нуждае от дигитален маркетинг 6 причини, поради които бизнесът се нуждае от дигитален маркетинг Прочети повече
7 онлайн маркетингови съвета за разрастване вашия мебелен бизнес 7 онлайн маркетингови съвета за разрастване вашия мебелен бизнес Прочети повече
Какви са SEO ползите за бизнеса Какви са SEO ползите за бизнеса Прочети повече
нагоре