През 2023 година две нови социални медийни платформи, Threads и X, се появяват като силни конкуренти, въпреки че нито едната не носи името 'Twitter'. Тези платформи, пуснати от Meta, са сходни по много начини, което затруднява тяхното разграничаване. И двете спечеляват популярност, с Threads, в началото, изживяваща бърз ръст на потребителите, но по-късно вижда спад. Въпреки че Threads има предимства като безпроблемна интеграция с Instagram и нов старт за създателите на съдържание, тя липсва актуални обновления, оригинално съдържание и уникална култура на платформата. Другата платформа, Twitter/X, все още се държи благодарение на разнообразния и привлекателен си контент. Не е ясно коя платформа в крайна сметка ще доминира, но важно е марките да установят присъствие във всяка от тях, за да се адаптират към бъдещи развития. Построяването на марка върху тези платформи изисква стратегически подход, фокусиран върху забавно съдържание, хумор и взаимодействие с потребителите. Марки като Wendy's и Sweetgreen вече са намерили успех, като приемат тази стратегия. Създаването на последователен глас на марката и редовно публикуване са също ключови за създаването на силно присъствие във Threads и X. Заключително, битката между тези платформи на основата на текста продължава и марките трябва да навигират в двете, за да използват техния потенциал за растеж.