Платените реклами, добра идея ли са за стартиране на Start Up?

Имате блестяща идея за стартиране и отделяте много време и усилия, за да създадете безупречна първа версия на вашия продукт. След като сте готови и стартирате, инвестирате в реклами във Facebook и Google, за да привлечете клиентите към вашето предложение. Никой обаче не купува. Коя е най-вероятната причина за този проблем?Въпреки че рекламните Ви кампании не са достатъчно добри, това е малко вероятно. Оптимизирането на вашите кампании ще ви осигури по-добри разходи за придобиване на клиенти, но е малко вероятно да промени нещата коренно.Най-важното нещо, което трябва да разберете при платените реклами, е, че те са усилватели на растежа, а не двигатели на растежа. И не можете да усилите нулата.Ако пазарът няма нужда от продукт, инвестирането в реклами за PPC (Pay Per Click) е един от най-добрите начини за пилеене на пари без почти никаква полза. Казано по различен начин, ефективността на платените рекламни кампании се определя от разликата между разходите за придобиване на клиенти и стойността на живота на клиента. Ако вашето предложение не отговаря на продуктовия пазар, стойността на живота на клиента ви в действителност е почти нула.Следователно, истинският двигател на растеж за иновативни стартиращи компании е подходящ за продуктовия пазар. Колкото по-добре отговаряте на продуктовия пазар, толкова по-лесно ще убедите целевите потребители да закупят вашия продукт или услуга като цяло, което ще направи PPC рекламите много по-ефективни.Поради това платените рекламни кампании обикновено са една от по-късните стъпки за изграждане на стартиране - част от фазата на растеж, а не ранните фази на откриване и валидиране.

 

Завършете бизнес плана си за части от времето!

Искаме да извлечете максимума от времето си! Нашият напълно персонализируем шаблон за бизнес план за стартиране е пълен с примери и ръководства стъпка по стъпка, които ще ви помогнат да напишете модерен бизнес план и да накарате пътя ви към крайните моменти за нула време.

 

Работата с числа никога не е била по-проста!

Нашият ръководен инструмент за бюджет Ви прави гладко и удобно създаването на бюджети и управлението на вашите финанси. Винаги ще имате под ръка прост преглед на финансовото си състояние. Проследявайте пистата си и прогнозирайте разходите си, приходите, капитала и точката на рентабилност.

 

Намалете рисковете за изпълнение, управлявайте собствения капитал, финансирайте се!

Вашият екип е вашият най-важен актив, собственият капитал е вашата най-ценна стока. И двете ще повлияят значително на шансовете ви за набиране на инвестиции. Представете вашия екип и демонстрирайте собствеността и таблицата за ограничаване с нашата функция за екип.

 

Препоръчваме още:

Старото, отново ще бъде ново в маркетинга за 2021г. Старото, отново ще бъде ново в маркетинга за 2021г. Прочети повече
11 маркетингови тенденции в  Instagram за 2021 г. 11 маркетингови тенденции в Instagram за 2021 г. Прочети повече
Как да използвате публикациите в Google My Business? Как да използвате публикациите в Google My Business? Прочети повече
нагоре