Оптимизирайте маркетинговата стратегия в Pinterest за пълноценно включване

Подготовка за Маркетинг на Pinterest

За да бъдат налице максималните възможности за успешна маркетингова стратегия на Pinterest, е важно преди всичко да се определи дали бизнесът ви се подчинява на платформата. Проверете дали вашата индустрия попада в популярните категории в Pinterest. Акцентът тук е върху вдъхновение от съдържание и откриване, така че е от съществено значение да създадете визуално привлекателно съдържание, което резонира с вашата целева аудитория.

Висококачествените изображения, информативните инфографики и ангажиращите видеоклипове са ключът към привличането на вниманието на потребителите и ги насърчават да изследват още повече вашите предложения.

Марките трябва да използват ефективната функционалност за търсене на Pinterest, като включат подходящи ключови думи в техните пинове и дъски, за да подобрят видимостта си сред потребителите, активно търсещи свързани теми.

Чрез производството на сезонно и тенденциозно съдържание, което отговаря на текущите интереси, бизнесите могат да засилят ангажираността и актуалността на платформата. За маркетинг специалисти устойчивостта на пиновете означава, че съдържанието може продължи да генерира трафик и ангажираност дългосрочно, осигурявайки трайна стойност и възвращаемост на инвестициите.

Форматите на обявите във Pinterest

Pinterest предлага няколко различни формата на реклама, които я правят уникална спрямо другите платформи.

1. Стандартна обява в Pinterest

  • Стандартната обява е най-простият и най-всестранният формат, подходящ за различни цели за ангажиране на вашата аудитория. Това е най-основният и широко приет тип формат на реклама.
  • Съотношение на страници: 2:3 (1000 х 1500 пиксела)
  • Тип файл: PNG или JPEG
  • Налично за всички цели.

2. Видео обява в Pinterest

За ефективно разказване на истории, дайте предимство на видео съдържанието. Вдъхновяващият и изненадващ материал най-добре привлича вниманието, като движението помага да се отличи в пиновете. Дори гледането за по-малко от две секунди може да увеличи запомнянето на рекламата с 45%.

3. Максимално широката видео обява в Pinterest

Разширете се по целия поток с пленяващо и изненадващо съдържание, достъпно ексклузивно за осъзнаването на марката и за гледане на видео цели.

Препоръчваме още:

Създайте кратък заглавие, обхващащ основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте кратък заглавие, обхващащ основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Значението на мобилните приложения за бизнеса в цифровия свят през 2025 година Значението на мобилните приложения за бизнеса в цифровия свят през 2025 година Прочети повече
Светът на дигиталния маркетинг през 2024: Иновации, промени и възможности Светът на дигиталния маркетинг през 2024: Иновации, промени и възможности Прочети повече
нагоре