Създаването на уебсайт, който привлича и задържа потребителите, изисква внимателно изучаване на начините, по които се вземат дизайнерските решения и какво влияние те оказват върху общото потребителско изживяване. Принципите на дизайн за потребителско изживяване или UX са от основно значение за разбирането на това защо определени дизайнерски решения може да доведат до по-плавни потребителски пътешествия и, крайно сметка, да доведат до повече конверсии. За дизайн да бъде успешен, потребителят винаги трябва да бъде в основата на всяко взето дизайнерско решение. Нека погледнем как да интегрираме принципите на UX, когато проектираме за общата оптимизация на конверсиите (CRO).
Създайте уебсайт с висока конверсия с UX дизайн
Различия и Подобия между UX и CRO
Преди да влезем в подробности, полезно е да имаме общо разбиране за подобията и различията между UX и CRO. Един експерт по CRO обикновено се фокусира върху проследяване на кликвания, записвания на форми и други призоваващи към действие, за да оптимизира общите конверсии. Чрез използването на инструменти като Google Analytics и Hotjar за тестване и анализиране на метриките. От формулирането на хипотези до оптимизирането на потребителското пътуване, целта е да се увеличи броя на потребителите, които извършват конкретно действие.