Няколко съвета за създаване на професионален имейл адрес!

Защо е важен вашият имейл адрес?

Вашият имейл адрес може да служи като въведение във вашия бизнес. Ако ще работите изключително онлайн, това става още по-важно. На пръв поглед незначителни подробности, като имейл адреса ви, могат или да подобрят начина, по който хората гледат на вашия бизнес, или да поевтинят имиджа ви. Например имейл адресите, които използват името на домейна, се разглеждат като по-професионални и ще помогнат на хората да ви доверят. Не само искате да направите страхотно впечатление на потенциалните си клиенти, но и търсачките. Google и другите доставчици на електронна поща обикновено разглеждат имейл адресите, които са свързани с име на домейн, като по-малко спам.

Изработването на имейл адрес, който работи, може да не е толкова вълнуващо, колкото създаването на инфографика и други визуални активи, но поне е бързо и доста лесно. За да го опростим още повече, ние идентифицирахме шест практически съвета, за да гарантираме, че вашият имейл адрес не е причината, поради която вашата маркетингова стратегия за електронна поща не успява да достави.

1. Поддържайте го последователно!

Въпреки че понастоящем може да сте единственият човек, който управлява вашия бизнес, шансовете са, че ще разширите екипа си според вашите бизнес мащаби. Така че, въздържайте се да използвате личен имейл адрес, дори когато все още е рано. Когато използвате безплатен адрес на Yahoo или Gmail, той съобщава на вашата целева аудитория, че все още се опитвате да бъдете бизнес. Персонализиран имейл адрес създава впечатлението, че сте истински бизнес (дори когато все още не сте там). В идеалния случай искате да използвате същото име на домейн като вашия фирмен сайт в имейл адреса си. Като се уверите, че вашата марка остава последователна от самото начало, вие започвате да създавате професионален имидж, който е крайъгълен камък за създаване на доверие сред вашата целева аудитория.

2. Придържайте се към стандартното!

Използването на стандартен формат при създаването на вашия имейл адрес има две основни предимства. Помага за нарастване на доверието и вашата целева аудитория ще бъде по-лесна за запомняне. Както бе споменато в предишната точка, трябва да мислите дългосрочно и да обмислите плановете, които сте изложили за бъдещето. По-конвенционален имейл адрес, отколкото например [email protected], ще бъде предпоставка, ако искате да увеличите бизнеса си. Въпреки че познатите конвенции може да звучат скучно, по-разумно е да ги използвате, като се има предвид, че залог е вашият бизнес.

3. Улеснете произношението!

Понякога ще трябва да прочетете имейл адреса си по телефона или да го кажете на глас лично. Така че, ако знаете, че хората се затрудняват да напишат вашето име или фамилия, би било по-добре да ги съкратите до нещо, което е по-лесно за разбиране (и правилно изписване). В интерес на истината, дори ако името ви е лесно за произнасяне, но дълго, ще бъде по-добре вместо това да използвате съкратена версия. Като го държат кратко, хората ще имат по-голяма вероятност да го запомнят правилно.

4. Избягвайте да използвате акаунт без отговор при изпращане на имейли!

Комуникационната линия между вашия бизнес и потенциалните му клиенти трябва винаги да остане отворена. Ако изпращате имейли от имейл акаунт, на който те не могат да отговорят, вашите имейли ще станат по-малко надеждни и скоростта на отваряне също ще бъде по-ниска.

5. Сменяйте името си!

Хората често забравят, че могат да променят показваното си име. Всъщност най-вероятно ще откриете, че ще трябва да коригирате показваното си име от време на време в зависимост от причината за изпращане на имейлите си. Например, ако знаете, че ще изпращате имейли на студени имейли, за да генерирате продажби, вашата целева аудитория ще определи дали ще бъде по-добре да използвате името на вашата компания или лично име като вашето показвано име. Ако се насочвате към агенции, може да е по-добре да използвате личното си име, докато малките фирми вероятно ще реагират по-добре на името на вашата компания като вашето показвано име. Освен това, ако вашата компания вече е добре позната на мнозина, може да бъде по-ефективно да използвате името на вашия бизнес като ваше име за показване. По този начин те веднага ще разпознаят вашата марка. Този подход работи особено добре, ако ще изпращате имейли с промоционални имейли, тъй като вашите абонати вероятно няма да познават никой от служителите.

6. Създайте подпис на имейл адрес!

Подписът на бизнес имейл не е просто по-добре изглеждащ начин за прекратяване на имейлите ви. Освен това има потенциал да бъде мощен маркетингов инструмент. Добрата новина е, че не е задължително да наемате услугите на агенция за графичен дизайн, само за да създадете привлекателен, професионално изглеждащ имейл подпис. Също така не е необходимо да притежавате напреднали технически умения. Вместо това можете да разчитате на един от различните налични генератори на подписи за бизнес имейли, които можете да използвате, за да създадете красив имейл подпис (някои от тях дори са безплатни). Безплатните генератори може да не разполагат с толкова много функции, колкото платените, но все пак е добро място да започнете, особено ако работите с ограничен бюджет. Повечето от тези инструменти (безплатни и премиум) предоставят шаблони, които след това можете да персонализирате чрез добавяне на вашата информация. Детайли, които да включите във вашия подпис, са: вашето заглавие, името на вашия бизнес, алтернативна информация за контакт и връзка към вашия уеб сайт. След това генераторът ще създаде подпис, който ще работи с различни доставчици като Outlook и Gmail. В крайна сметка, ако силно разчитате на имейл за бизнес, най-вероятно ще си струва да платите за генератор на имейл подписи, тъй като това може да ви помогне да генерирате повече бизнес.

 

Формати за създаване на имейл адреси

Включването на личния ви имейл адрес като основен начин да се свържете с вас на уебсайта на вашия бизнес изглежда непрофесионално. За щастие това не означава, че сега трябва да влезете в различни пощенски кутии. Вместо това алтернативно решение, което е лесно да се настрои, е да се създаде правило за препращане (вашият доставчик на имейл услуги трябва да предложи тази опция). По този начин имейлите ви от всички останали имейл адреси ще бъдат препратени на личния ви имейл адрес, за да можете да ги проверите от едно централно място. Въпреки че правилата за създаване на професионален имейл адрес не са изцяло определени, има някои стандартни формати, които можете да приложите. Наистина е лесно да промените тези формати, ако вече притежавате персонализирано име на домейн. Който и да е случаят, просто не забравяйте да прилагате един и същ формат последователно. Ако все още не притежавате персонализирано име на домейн, вашият първи приоритет след избора на име на бизнес е да разберете дали домейнът и разширението, които искате да използвате, са все още достъпно. Платформата на вашия имейл хост обикновено може да ви помогне да проверите това. Добрата новина е, че в днешно време е доста лесно да се създадат имейл акаунти, които използват персонализирано име на домейн. Всъщност, когато изберете платен план, повечето доставчици на имейл услуги ще ви дадат възможност за персонализирано име на домейн. Ако все още нямате надежден доставчик на имейл услуги, можете да опитате Microsoft Office 365, G Suite на Google.

Препоръчваме още:

Предимствата на Google Street View Предимствата на Google Street View Прочети повече
5 начина как да спечелите в социалната търговия! 5 начина как да спечелите в социалната търговия! Прочети повече
3 тенденции в дигиталния маркетинг, които не можете да игнорирате през 2021 г. 3 тенденции в дигиталния маркетинг, които не можете да игнорирате през 2021 г. Прочети повече
нагоре