Нова година,нов късмет и някой нови предложения за маркетинг в социалните мрежи за 2021г.!

Ние стоим на ръба на една много очаквана нова година. Ваксините се въвеждат, положителните промени се увеличават в областите на расово равенство и климатични действия и е справедливо да се каже, че повечето хора се чувстват предпазливо оптимистично към 2021 г.За маркетолозите планирането за 2021 г. ще изглежда малко по-различно от предишните години. Макар да е вярно, че промяната е постоянна в маркетинга, 2020 г. разтърси полето толкова драматично, че много търговци преразглеждат всичко - от персони и пътувания на купувача до цел на марката.Една маркетингова дисциплина, която отново се издигна през 2020 г., е социалните медии. Има смисъл - тъй като светът беше принуден да остане физически дистанциран, социалните медии преодоляха пропастта и ни поддържаха свързани със семейството, приятелите и марките, които обичаме.До началото на тази година повечето марки знаеха къде се намират в социалните медии. Те имаха правилния баланс между ангажираност, слушане, съдържание и реклама. След като обаче пандемията удари, правилата на играта се промениха.

Тенденция 1: Състезанието за възвръщаемост на инвестициите: Социалното преодолява пропастта към ново изживяване на клиентите.Почти три четвърти от анкетираните маркетингови специалисти класират „увеличеното придобиване на нови клиенти“ като най-добрият им резултат за социалните медии през 2021 г., което е 58% повече в сравнение с предходната година. Само че транзакциите не създават запомнящи се марки или осигуряват дългосрочен растеж.През 2021 г. търговците ще продължат да използват социалните медии, за да изпълнят два еднакво неотложни императива:Осигурете краткосрочна възвръщаемост на инвестициите с насочени маркетингови тактики за ефективност.Изграждане на иновативни цифрови преживявания, за да спечелите дългосрочна лоялност

Тенденция 2: Щастието обича тишината: Марките намират своето място в разговора.Много марки направиха грешката, опитвайки се да се възползват от повишената активност в социалните медии по време на пандемията, изцяло пренебрегвайки факта, че хората преди всичко искаха да се свързват помежду си, а не марки.В по-голямата си част тези марки рано видяха грешката в своите пътища и спряха разходите за реклама, пренасочвайки фокуса към реакция при кризи, социални грижи за клиентите и ангажираност. През 2021 г. маркетолозите ще се стремят да придават повече стойност на съдържанието над ангажираността - пасивната аудитория все още консумира вашето съдържание.

Тенденция 3: Много повече от добре: поколение, пренебрегнато от дигиталните търговци, процъфтява в социалната мрежа.Маркетолозите обикновено се насочват към бейби бумърите чрез традиционната телевизионна реклама, която все още е един от най-ефективните начини за достигане до тях. През последните 4 години обаче се наблюдава увеличение на откриването на нови марки и продукти чрез социалните медии. През 2021 г. социалните маркетолози ще продължат да изследват тази все по-разумно дигитално ориентирана аудитория.

Тенденция 4: Познавам ли те? Обвързването на ангажираността с идентичността дава нов тласък на напредналите търговци.Пандемията даде на ръководителите отново признателност за социалните медии, които се превърнаха в най-силния мост за свързване с клиенти, след като толкова много традиционни стратегии се сринаха.Изследването на Hootsuite установи, че 85% от организациите, които интегрират социални данни в други системи, имат доверие в способността на тяхната организация да прецизира количествено ROI на социалните медии.През 2021 г. търговците ще предприемат стъпки за преодоляване на разликата между ангажираността и идентичността на клиентите, като свържат повече клиентски данни със социални данни.

Тенденция 5: Опасностите (и обещанието) за целта: Дръзките марки започват в заседателната зала, а не в първите линии на социалните.През 2020 г. маркетолозите се спънаха под натиск публично да разгледат въпроси, върху които техните организации никога не са се фокусирали. Силните ООП ще използват интелигентността, събрана от екипите на социалните медии през 2021 г., за да помогнат на организацията да се адаптира към новите убеждения на купувачите и да проправи нов път към растеж, който изисква балансиране на двойните изисквания за изграждане на по-добър бизнес и по-добър свят.

Препоръчваме още:

4 предимства на онлайн маркетинга пред традиционната реклама 4 предимства на онлайн маркетинга пред традиционната реклама Прочети повече
Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес? Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес? Прочети повече
6-те най-ефективни маркетинг съвети за инфлуенсъри! 6-те най-ефективни маркетинг съвети за инфлуенсъри! Прочети повече
нагоре