Неосновен маркетингът става новият тренд в брандирането, замествайки традиционните стратегии с по-смел подход и непредсказуем стил. Марки като Duolingo и Nutter Butter са приели тази необичайна стилова посока, пленявайки аудиториите с необуздано и вирусно съдържание.
Изпъква с неосновен маркетинг в TikTok, като използва Дуо Страхоптица, за да създаде смешни и хаотични видеа, които резонират с по-младата аудитория. Сътрудничествата с популярни платформи като Roblox и културни феномени като "Squid Game" допълнително увеличиха присъствието им. Недавното им влизане в областта на музикалните видеоклипове, комбинирайки хумор с актуални теми, е хит с милиони гледания.
От своя страна, използва по-смущаващ подход в TikTok, с необичайно и кошмарно съдържание, което интригува и забавлява зрителите. Чрез използването на интерактивни функции и съдържание, което става мем сред зрителите, те ангажират аудиторията по уникален и странен начин.
Бюджетните авиолинии обичат самоироничния хумор в TikTok, хуманизирайки самолетите си в олекотени и забавни скечове. Като се изсмяват на собствените си недостатъци и ангажират потребителите с умни отговори, те са създали свое място в областта на неосновен маркетинг.
Познати с усмихнатите си гъби, постига успех в TikTok, като въвежда хумор и креативност в обикновените задачи по почистване. Антропоморфните им гъби и реалните нещастия при почистване влизат в резонанс с аудиторията, правейки ги вирусна сензация.
Завършва списъка с игриви и културно актуални маркетингови кампании в TikTok и извън него. Чрез участието си в вирулни предизвикателства, приемайки културата на мемето и сътрудничейки с марки като Spirit Halloween, Chipotle запазва привлекателността си за младите поколения.
Неосновен маркетинг работи, защото нарушава нормата и апелира към аудитории, които търсят автентичност и хумор. За марките ключът е в доставянето на неочакваното по начин, който съответства на техния идентитет и резонира с целевата им аудитория. Въпреки че неосновен маркетинг може да не е дългосрочно решение, в момента той служи като силен инструмент за ангажиране на по-младите аудитории и създаване на истински връзки.