Неосновен маркетинг: новият стил за взаимодействие с аудиторията и пленяване на вниманието

Неосновен маркетингът става новият тренд в брандирането, замествайки традиционните стратегии с по-смел подход и непредсказуем стил. Марки като Duolingo и Nutter Butter са приели тази необичайна стилова посока, пленявайки аудиториите с необуздано и вирусно съдържание.

Duolingo

Изпъква с неосновен маркетинг в TikTok, като използва Дуо Страхоптица, за да създаде смешни и хаотични видеа, които резонират с по-младата аудитория. Сътрудничествата с популярни платформи като Roblox и културни феномени като "Squid Game" допълнително увеличиха присъствието им. Недавното им влизане в областта на музикалните видеоклипове, комбинирайки хумор с актуални теми, е хит с милиони гледания.

Nutter Butter

От своя страна, използва по-смущаващ подход в TikTok, с необичайно и кошмарно съдържание, което интригува и забавлява зрителите. Чрез използването на интерактивни функции и съдържание, което става мем сред зрителите, те ангажират аудиторията по уникален и странен начин.

Ryanair

Бюджетните авиолинии обичат самоироничния хумор в TikTok, хуманизирайки самолетите си в олекотени и забавни скечове. Като се изсмяват на собствените си недостатъци и ангажират потребителите с умни отговори, те са създали свое място в областта на неосновен маркетинг.

Scrub Daddy

Познати с усмихнатите си гъби, постига успех в TikTok, като въвежда хумор и креативност в обикновените задачи по почистване. Антропоморфните им гъби и реалните нещастия при почистване влизат в резонанс с аудиторията, правейки ги вирусна сензация.

Chipotle

Завършва списъка с игриви и културно актуални маркетингови кампании в TikTok и извън него. Чрез участието си в вирулни предизвикателства, приемайки културата на мемето и сътрудничейки с марки като Spirit Halloween, Chipotle запазва привлекателността си за младите поколения.

Неосновен маркетинг работи, защото нарушава нормата и апелира към аудитории, които търсят автентичност и хумор. За марките ключът е в доставянето на неочакваното по начин, който съответства на техния идентитет и резонира с целевата им аудитория. Въпреки че неосновен маркетинг може да не е дългосрочно решение, в момента той служи като силен инструмент за ангажиране на по-младите аудитории и създаване на истински връзки.

Препоръчваме още:

Създадете кратък заглавие, който обхваща основни моменти, използвайки максимум 20 думи. Създадете кратък заглавие, който обхваща основни моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Оптимизиране на дълбочината на сканиране за по-добра видимост в търсачките Оптимизиране на дълбочината на сканиране за по-добра видимост в търсачките Прочети повече
Изграждане на кратък заглавие, обединяващ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Изграждане на кратък заглавие, обединяващ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
нагоре