Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г.

Ако използвате маркетинг по имейл като част от вашата маркетингова стратегия, искате имейлите ви да достигнат до възможно най-много абонати, нали? Ето къде се появява нашето ръководство за разрешаване на имейли. Списъкът с бели имейли е един от най-добрите начини да се уверите, че имейлите, които изпращате на клиенти и абонати, действително го вкарват в пощенските си кутии, а не се забиват в папката им със спам.Сега, когато имейл клиентите като Gmail и Outlook създават различни раздели за автоматично сортиране на входящите кутии, важно е да уведомите абонатите какво могат да направят, за да се гарантира, че имейлите ви няма да бъдат сортирани от входящата кутия, в крайна сметка в папките „Социални“ или „Промоции“ в Gmail или друга папка в Outlook. Докато имейлите ви все още се доставят, ако не са отпред и не са центрирани в пощенските кутии на абонатите, рискувате да загубите от продажби и ангажираност. Клиентите за електронна поща също правят промени в своите алгоритми през цялото време и използват изкуствен интелект, за да подобрят начина, по който сортират имейлите в различни раздели и папки. Така че, ако сега го правите в пощенските кутии на абонатите, това може да не продължи вечно. Вашият най-добър и сигурен залог е списък с разрешени имейли.Разбира се, процедурата за списъци с бели имейли или безопасни списъци, както понякога се наричат, се различава малко от имейл клиент до имейл клиент. В това ръководство за разрешаване на имейли ще разгледаме няколко от най-често използваните имейл клиенти. След това можете да кажете на абонатите си как да добавят вашата компания в белия списък и да ги свържат с тази статия, за да могат да намерят инструкциите за конкретния си клиент.Преди да влезем в частта с инструкции от нашето ръководство за разрешаване на бележки по имейл, нека отделим малко време, за да поговорим за това какво представлява този списък и защо е важно да гарантираме, че вашите маркетингови кампании с имейл имат въздействието, на което се надявате.

 

Какво представлява списъка с разрешени имейли?

Списъкът с разрешени имейли е процесът на добавяне на имейл адрес към вашата адресна книга или друг одобрен списък на подателите. Това гарантира, че имейлите от този адрес не се изпращат в папката със спам. Когато добавяте имейл адрес в белия списък, казвате на вашия имейл клиент, че имате доверие на подателя и изрично искате да видите съобщенията във входящата ви поща.Белият списък ще ви помогне да се уверите, че времето и усилията, които полагате за създаването на ефективни маркетингови кампании по имейл, няма да отидат на вятъра. Познаването на най-добрите практики, които споделяме в това ръководство за разрешаване на имейли, е полезно както за търговци, така и за абонати.

 

Защо е важен белият списък с имейли?

Има няколко предимства да помолите абонатите си да добавят вашия имейл адрес в белия списък:

  •  Вашите абонати няма да пропуснат промоционалните имейли, за които са се регистрирали. Ако абонат отдели време, за да се абонира за вашите маркетингови имейли, той разбира стойността на имейлите ви и няма да иска да ги пропусне.
  •  Белият списък ще подобри вашата доставка. Когато абонатите ви добавят към своите списъци за безопасност по имейл, ще имате по-малко имейли, които по невнимание ще бъдат хвърлени в папката за нежелана поща. Това ще подобри доставката ви за абонати и маркетингови кампании по имейл.
  •  Вашите имейли всъщност ще се виждат. Тъй като белият списък означава, че имейлите ви ще попаднат във входящата поща, повече от абонатите ви ще видят маркетинговите ви имейли. Това ще доведе до по-добра производителност на вашите маркетингови показатели за имейл.

Препоръчваме на абонатите да добавят вашия имейл адрес в белия списък направо във вашата приветствена поща или поредица от имейли. Много търговци на електронна поща пренебрегват тази важна стъпка поради множество причини, най-вече защото се чувстват странно да питат или просто не мислят за това. Можете да го улесните: „Хей! Ако искате да сте сигурни, че ще получавате имейлите ни без прекъсване, продължете и добавете нашия имейл адрес в белия списък. Не сте сигурни как да го направите? Ето как!" След това можете да ги свържете с това ръководство за разрешаване на имейли, където те могат да намерят своя имейл клиент и белия списък далеч.

 

Какво ще кажете за черния списък?

Говорихме доста за белия списък. В крайна сметка това е ръководство за разрешаване на имейли. Важно е обаче да се говори и за черни списъци.Ако сте търговец на имейли, черният списък ще бъде важен за вас. Черният списък на имейлите е процес на идентифициране на IP адреси, които са били свързани със спам. След като вашият IP адрес е в черен списък, съдържанието ще бъде блокирано. За търговците на имейли това означава, че вашите промоционални имейли няма да преминат към предвидените им получатели, или ще отидат незабавно в папката „Спам“, или няма да бъдат доставени изобщо (вместо това тези имейли ще бъдат обозначени като „неизпълними“ или връщани с предизвестие).За щастие има няколко начина, по които можете да изключите вашия IP адрес и имейл адрес от черен списък на имейли.

  • Създайте стратегия за имейл за включване, която включва искане за разрешение за изпращане на промоционални имейли.
  •  Поддържайте вашия имейл списък чист. Препоръчваме да търкате вашия имейл списък поне веднъж годишно (на тримесечие за много големи списъци). Това ще гарантира, че вашият списък е актуален.
  •  Никога не добавяйте никого към вашия абонатен списък, без да получите разрешение за това (наличието на ефективна стратегия за включване ще помогне за това).
  •  Използвайте уважавана услуга за имейл маркетинг.

Не забравяйте да разгледате нашите съвети за маркетинг по имейл и най-добрите практики за още инструменти, за да предотвратите попадането на маркетинговите имейли в папката със спам или да бъдат игнорирани по други начини.

Имейл списък за по-добър имейл маркетинг

В това ръководство за разрешаване на имейли сме обхванали тонове информация за търговци на електронна поща и потребители, които искат да се уверят, че имейлите стигат до предвидените цели и че тези хора наистина искат да ги получат. Докато някои имейл клиенти имат многостепенен процес на разрешаване, това е много лесно да се направи. Ако сте търговец на имейли, няма причина да не помолите абонатите си да предприемат тази ценна стъпка.Списъкът с разрешени имейли е дори полезен, ако вече имате солидна степен на доставяне, тъй като филтрите за спам и алгоритмите, използвани от имейл клиенти като Gmail, непрекъснато се променят и развиват. Когато абонатите ви отделят време, за да добавят имейл адреса ви в белия списък, вече няма да се притеснявате за тези промени. Вашата доставка ще се подобри и няма да пропуснете шансовете да се свържете с вашите абонати и клиенти.

Препоръчваме още:

Най - важните ползи от имейл маркетинга Най - важните ползи от имейл маркетинга Прочети повече
Кратко ръководство за показатели в социалните медии! Кратко ръководство за показатели в социалните медии! Прочети повече
Какво е първоначално предложение за обмен (IEO)? Какво е първоначално предложение за обмен (IEO)? Прочети повече
нагоре