Любопитни факти за публикации в LinkedIn, за постигане на най-добри резултати!

Средно кое е най-доброто време за публикуване в LinkedIn? Докато най-доброто време за публикуване в която и да е платформа за социални медии варира в зависимост от редица фактори, изследването е чудесна насока, която да ви помогне да започнете. Можете да публикувате въз основа на тези насоки и оттам да тествате различни времена за публикуване, за да разберете дали можете да подобрите ангажимента си и да се доближите до целите си. Ето няколко различни проучвания:

Качественото съдържание има значение

Потребителската база на LinkedIn се състои от бизнеси и професионалисти, които вероятно посещават платформата, за да намерят или създадат съдържание, което подобрява тяхната кариера, мрежа, утвърждават се като лидери на мисли и се правят по-видими за работодателите, клиентите и бизнес партньорите. За тази цел съдържанието, което се представя най-добре в LinkedIn, са публикации в блогове, съответно съдържание на трети страни, собствено видео, текстови публикации и изображения и графики.

Проучвания за най-доброто време за публикуване в LinkedIn

Както споменахме по-рано, има няколко различни проучвания относно най-добрите времена за публикуване в LinkedIn. Както можете да си представите, проучванията не са напълно съгласни помежду си, но има очевидни тенденции, очевидни в изследването.

Основни съображения Когато търсите най-добрите времена за публикуване в LinkedIn

Ден от седмицата

Най-добрият ден от седмицата за публикуване в LinkedIn е вторник, сряда или четвъртък, като сряда получава най-високо ниво на ангажираност. Като се има предвид, че платформата е професионална мрежа, не би трябвало да е изненада, че понеделник и петък са делничните дни с най-малко използване и най-малко ангажираност. А през почивните дни използването на LinkedIn намалява драстично.

Прекъсвания в работния ден

Като професионална мрежа, използвана от лидери на бизнес мисъл, търсещи работа и собственици на бизнес, LinkedIn се използва предимно по време на традиционните работни часове, като ангажираността спада значително след 17:00 и през почивните дни. Разбира се, има и естествени почивки през работния ден, в които ангажираността на LinkedIn се увеличава. Времето за обяд (12 часа) обикновено е по-активно време на платформата, като сутрините също получават своя дял от ангажираността. Ангажиментът отново скочи към края на работния ден, когато професионалистите вероятно ще направят следобедна почивка.

Използвайте часовите зони във ваша полза

Ако сте регионална, национална или глобална марка, вероятно ще трябва да вземете предвид часовите зони, когато създавате и публикувате съдържание в LinkedIn. Някои търговци на LinkedIn публикуват съобщението си в различни часови зони, за да ударят всички. Не препоръчваме обаче този начин на действие, тъй като алгоритъмът на LinkedIn има тенденция да наказва тези, които споделят повече от веднъж на ден. Нашата препоръка е да планирате съдържанието си въз основа на това кога най-големият сегмент от вашето население е вероятно да е в LinkedIn. Ако се намирате в САЩ или Канада, най-добре е да публикувате, като използвате EST, тъй като тази часова зона има най-голям брой хора. Използвайте инструментите за анализ на социалните медии, за да разберете къде се намира предимно вашата целева аудитория.

Следвайте конкретната си аудитория

Поведението на вашата конкретна аудитория е важен фактор, който трябва да имате предвид при намирането на най-добрите времена за публикуване в LinkedIn за вашия бизнес. Вижте как вашата аудитория използва LinkedIn, когато е онлайн и най-активна, както и вида съдържание, което иска да вижда. Освен това, часовите зони и обедните часове също си заслужават да бъдат проучени. Анализът на социалните медии и инструментите за социално слушане могат да ви помогнат да разберете повече за вашата целева аудитория и как те използват платформите за социални медии като LinkedIn.

Честота на публикуване в LinkedIn

Идеалната честота на публикуване за LinkedIn е два до пет пъти седмично, до 20 пъти месечно. Не се препоръчва да публикувате в платформата повече от веднъж на делничен ден. Алгоритъмът на LinkedIn е създаден, за да предостави на потребителите широк набор от съдържание от множество създатели в техните новинарски емисии, така че публикуването повече от веднъж на делничен ден вероятно ще донесе повече вреда, отколкото полза.

Различните сектори предпочитат публикации по различно време

Най-добрите времена за публикуване в LinkedIn също зависят от вашата индустрия. Например, изследванията показват, че B2B бизнесите имат най-добър успех с публикации, направени между 11:00 и 14:00 ч., Докато B2C бизнесите и софтуерните компании се справят най-добре извън обхвата от 9:00 до 17:00 часа. Ето разбивка на най-добрите времена за публикуване в LinkedIn за различни вертикали.

Sprout Social актуализира своите изследвания, за да отрази въздействието на COVID-19 върху най-добрите времена за публикуване в LinkedIn, които са сутрин между 8:00-10:00 и на обяд, между 12:00-14:00!

Препоръчваме още:

5 неща, които да запомните, докато разработвате приложения за Android ! 5 неща, които да запомните, докато разработвате приложения за Android ! Прочети повече
Какво е криптовалута? Какво е криптовалута? Прочети повече
Използвайте персонала на купувача, за да увеличите процента на реализация Използвайте персонала на купувача, за да увеличите процента на реализация Прочети повече
нагоре