Кратко ръководство, за планиране на вашето приложение!

Когато разработвате приложение, етапът на планиране често може да бъде прибързан и дори понякога напълно пренебрегнат. Ефективното планиране на приложението ви ще гарантира, че екипът ви ще разработи ценен продукт и ще ви позволи да разпределите по подходящ начин ресурсите. Всъщност действителният процес на създаване на приложения е относително ясен и базата от знания ви води през процеса. Планирането на стратегическо решение за приложения обаче често може да бъде по-сложно. За да ви помогнем,разделихме процеса на четири части:

  • Идентифициране на целта и целите
  • Определяне на аудиторията
  • Организираща структура и оформление
  • Планиране и създаване на съдържание

 

1. Цели !

Първо, разбирането на основната цел и цели на вашето приложение ще ръководи ключовите дизайнерски решения. Целта често е лесна за идентифициране. Защо създавате това приложение и какво се надявате да постигнете? Приложенията могат да бъдат ефективен начин да споделите съдържанието си директно с устройствата на аудиторията си - така какво съдържание искате да споделите с целевия си потребител? Важно е също така да вземете предвид целите и задачите, които ще стимулират развитието на вашето приложение. Целта ще насочи общата посока на приложението и ще ви позволи да създадете фокусирано съдържание за вашата аудитория. Например целта на маркетинговото приложение може да бъде да стимулира продажбите в рамките на определена вертикала. Като има предвид, че целите са мерки, предприети за постигане на вашата цел. В крайна сметка целите трябва да бъдат УМНИ - конкретни, измерими, постижими, реалистични и реалистични във времето.

СЪВЕТ: Помислете как можете да измервате тези цели с помощта на анализи. Задаването на KPI с всяка цел ще ви позволи да наблюдавате успеха на приложението си спрямо общата си цел.

 

2. Аудитория !

След като вече разбирате защо създавате приложението си, важно е да помислите за кого го правите. Ясно дефинираната целева аудитория не само ще информира за ключови решения за съдържанието, но и ще ви позволи да предлагате ефективно приложението си по-късно.

СЪВЕТ: Създаването на персона за аудитория ще ви позволи да развиете ясна представа за това коя е вашата аудитория. Това ще ви позволи да създадете подходящо и насочено съдържание за приложението си.Вашата аудитория обикновено се определя въз основа на целта на приложението ви. Например приложението за вътрешна комуникация ще бъде частно лице, насочено към служители на компанията. Сравнително, приложението за маркетинг или продажби ще бъде публично изпратено чрез споделяне на съответно съдържание директно на лични устройства на съществуващи и потенциални клиенти.Когато определяте целевата си аудитория, ще трябва да решите дали създавате частно или обществено приложение. По-конкретно, това приложение ще се използва ли вътрешно в организацията или ще бъде публично достояние? Частните приложения съдържат съдържание, което е защитено зад вход за потребител на приложение, докато публичното приложение е достъпно за публично изтегляне от магазините за приложения.

  • Обществени приложения.

Обществените приложения съдържат съдържание, което е достъпно за всеки, който изтегли приложението. Потребителите на приложения не трябва да се регистрират или да влизат в системата, за да получат достъп до приложението. Обществените приложения обикновено се разпространяват публично чрез магазини за приложения на платформи, като iOS App Store, Google Play Store и Windows Phone Apps + Games Store. Обществените приложения могат да съдържат съдържание, което е безплатно за изтегляне, както и парично съдържание, иначе известно като покупки в приложението. Всъщност повечето приложения са публични приложения.

  • Частни приложения.

Частните приложения съдържат съдържание, което е защитено зад вход за потребител на приложение. За да получат достъп до съдържанието в частно приложение, потребителите на приложението трябва да се регистрират и да влязат с потребителско име и парола. Частните приложения често се използват за вътрешно разпространение на съдържание в рамките на организация или за доставяне на съдържание, което не трябва да бъде публично достъпно.

 

3. Структура !

След това ще трябва да обмислите как ще структурирате и организирате съдържание в приложението си. Това ще ви позволи да концептуализирате работата си. Liquid State позволява на потребителите да качват „документи“, които да бъдат включени във вашето приложение. Всеки документ се състои от страници, които в зависимост от типа съдържание и метода на импортиране могат да имат различни нива на интерактивност. Можете също така да организирате документи в категории, за да подобрите потребителското изживяване. Може да е полезно да разглеждате приложението си като случая, който съдържа вашите проблеми или документи.

 

4. Планиране и създаване на съдържание !

След като организирате структурата на приложението си, е време да планирате и създадете съдържанието си. На първо място, какъв тип съдържание искате да включите в приложението си? Това решение се основава на нивото на интерактивност, което вашето приложение изисква, и вашия технически опит. Liquid State ви позволява да импортирате съдържание в три категории:

  • Основен импорт: Конвертирайте PDF, PowerPoint и Word документи в съдържание на приложението.
  • Вътрешен импорт: Използвайте нашето разширение InDesign, за да експортирате файлове от InDesign
  • Разширен импорт: Създайте персонализиран HTML и или използвайте разширението in5 на Ajar Productions, за да експортирате HTML от InDesign.

След като планирате приложението си - готови сте да започнете да изграждате приложението си не се притеснявайте, ако планът ви се промени, когато започнете да създавате и споделяте приложението си. Лесно е да актуализирате приложението и свързаните с него!

Препоръчваме още:

8 често срещани грешки при разработването на Android ! 8 често срещани грешки при разработването на Android ! Прочети повече
Към какви съвети да се придържате през месец Март, за успешни online продажби! Към какви съвети да се придържате през месец Март, за успешни online продажби! Прочети повече
5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO 5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO Прочети повече
нагоре