Кои онлайн социални медии трябва да използва бизнесът за недвижими имоти?

   За професионалистите в сферата на недвижимите имоти, каналите за социални медии трябва да бъдат неразделна част от тяхната дигитална маркетингова стратегия. Социалните канали за недвижими имоти изискват интеграция при създаването на съдържание, практически обхват и ангажираност с вашата целева аудитория, както и интелигентна реклама.

В тази статия ще обсъдим четирите най-големи социални платформи за бизнеса с недвижими имоти - Facebook, Instagram, LinkedIn и Twitter.

Facebook е най-голямата социална мрежа в света.

Какво да изградите - Вашите маркетингови усилия във Facebook не трябва да преминават през личен профил. По-скоро създайте страница с марка, която ви позволява да да каните приятели да харесват, съставяте списък с последователи, да пускате реклами и да публикувате съдържание със снимки и видеоклипове.

Какво да публикувате - Степента на ангажираност за изображения е с около 50% по-висока от обикновените текстови връзки, а степента на ангажираност с видео може да бъде до 70% по-висока от текста и връзките. Смес от съдържание от вашия уебсайт и връзки към интересна информация, която сте събрали от други източници, ще работи най-добре.

Кога да публикувате - Стремете се да публикувате във Facebook поне веднъж на всеки 2-3 дни, като ежедневно е оптималната честота. Изключение е, ако имате събитие, публикувате нови снимки на имот или искате да информирате за някакви промени в бизнеса ви.

Най-голямото предизвикателство във Facebook е да се види публикацията. По подразбиране те достигат между 2% и 8% от техните последователи. Това означава, че дори и с 1000 последователи, само 20-80 души ще ги видят. Дори при висок процент на ангажираност, получавате 1-2 кликвания на публикация.

За да подобрите тези числа, можете да направите няколко неща:

Ангажирайте се директно с аудиториите - Ако някой коментира публикация, харесва или споделя съдържанието или я публикува в друга група или страница, може да се ангажирате с тези хора.

Присъединете се към частни групи и споделяйте съдържание - частните групи могат да бъдат масивни и да приемат общности с потенциални перспективи. Можете да се присъедините към тези групи и да споделите най-новите си снимки или публикации в блога, за да насочите трафика обратно към вашите недвижими имоти.

Платете за подобряване на вашите публикации - много малък процент се виждат във Facebook. Малък тласък от 10лв. може значително да умножи обхвата и се препоръчва изплащане периодично, за да се гарантира, че съдържанието ви се вижда и достига до повече потребители.

Комбинацията от платени реклами, активна информация и често публикуване ще ви помогнат да подобрите ангажираността и ще генерирате голяма аудитория за вашия бизнес.

Instagram тихо се превърна в една от най-големите социални платформи в света, с повече от милиард потребители. Най-големият процент потребители на платформата е на възраст между 25-44 години. Това е визуален носител, създаден специално за ерата на смартфоните, позволяващ на компаниите за недвижими имоти да подчертаят ключовите характеристики на отделни имоти.

Накратко, ако все още не използвате Instagram в маркетинговите си планове, трябва да го използвате.

Какво да изградите - Създайте акаунт в Instagram, който е свързан с вашия бизнес в Facebook директно от Facebook Business Manager. Това ще ви позволи да публикувате от едно място в двете платформи и да следите получените резултати.

Какво да публикувате - Всичко е свързано с представянето на висококачествена фотография, която привлича вниманието на аудиторията. Съдържанието трябва да бъде ярко, увлекателно и красиво. Вече имате снимката - използвайте я, за да извлечете максимума от вашата емисия. Instagram Stories позволява публикувате кратко видео съдържание като кадри с дрон или 3D обиколки на имоти.

Кога да публикувате - Instagram се използва главно от смартфони, така че няма „подходящо време“ за публикуване. Ключът към успеха е последователността. Публикувайте редовно, в идеалния случай поне веднъж на ден, за да привлечете колкото се може повече внимание от последователите.

За да увеличите видимостта на вашите публикации, препоръчваме да:

Следвайте хората, които публикуват подобно съдържание - В Instagram можете да следвате и да бъдете следвани. Съотношението на последователите към следенето може да повлияе на вашата видимост и възприеманата стойност, която предлагате.

Коментирайте ежедневно други публикации - отделете 5-10 минути, за да коментирате публикации, които имат отношение към вашето собствено съдържание. Това може да помогне за повишаване на видимостта ви, привличане на вниманието към вас от други потребители и насърчаване на ангажираността във вашите собствени публикации.

Използвайте рекламната мрежа на Facebook - Ако вече пускате реклами във Facebook, може да ги пуснете и в Instagram.Тъй като Instagram представлява 30% от общия, вие изпускате голям обхват аудитория, ако не публикувате рекламите си и тук.

Instagram е идеалната социална платформа, при която можете да имате огромно въздействие върху аудиторията си с относително малко публикации за седмицата.

Използването на LinkedIn за недвижими имоти може да бъде най-ефективната платформа за социални медии, тъй като това е единствената най-голяма професионална и B2B мрежа в света, която предлага широка възможност за общуване с потенциални партньори.

Световните бизнес лидери се регистрират в LinkedIn, за да споделят своите идеи, генерират информираност за марката и достигат до потенциални клиенти, както със съдържание, така и с реклама. Това е и много мощна платформа за набиране на персонал.

Какво да изградите - изградете личния си профил до ниво All-Star, както и бизнес страница, която потребителите могат да следват, и която ви позволява да провеждате насочени рекламни кампании.

Какво да публикувате - LinkedIn е социална платформа, където можете да показвате актуализациите за вашия бизнес, нови имоти и скорошни сделки. . Помислете за публикуване на различни теми и разнообразяване между образователно съдържание и информация за вашия бизнес.

Кога да публикувате - LinkedIn трябва да се актуализира поне веднъж седмично и за предпочитане веднъж на 2-3 дни, за да останете на първо място по вашите перспективи. Не публикувайте, ако нямате нищо полезно за публикуване.

Видове публикации - Най-ефективното съдържание в LinkedIn е базирано на изображения. Връзките към статии с изображение са много ефективни начини за стимулиране на ангажираността. Колкото повече можете да публикувате в платформата LinkedIn, толкова по-добре.

LinkedIn не само предлага директна линия на хората, с които най-много искате да разговаряте, но ви позволява да покажете списъците на имотите, насочен към вашата аудитория.

Twitter си спечели нещо като репутация през последните години поради начина, по който се използва от марки, политици и известни личности. За професионалистите в недвижимите имоти той предлага няколко предимства, с относително ниска бариера за влизане в сравнение с други платформи.

Какво да изградим - Twitter е социална мрежа, която не предлага интегрирани страници на марката. Всички акаунти в Twitter са създадени еднакво и като такива ще ви е необходим уникален акаунт за вашите лични публикации. Този профил трябва да бъде свързан с фирмен имейл адрес и достъпен за всеки в компанията, който ще публикува на него.

Какво да публикувате - Комбинация от съдържание, споделено от вашите уебсайтове, коментари за статии или новини за недвижими имоти и отговори на коментари или въпроси от други потребители ще осигури максимална ангажираност.

Кога да публикувате - Публикувайте 3-5 пъти на ден. Средният туит остава видим в хронологията на последователите ви 5 - 15 минути.

Видове публикации - Изображенията увеличават ангажираността в Twitter с 10-25% в зависимост от аудиторията, така че е важно да интегрирате колкото се може повече визуални изображения.

За да се издигнете ефективно в Twitter, се изисква публикуване на много съдържание и голям брой последователи.

Бизнесът за недвижими имоти се нуждае от използването на посочените социални платформи, за да успее!

Свържете се с нас, за да изградим онлайн социалния маркетинг, от който се нуждаете!

Препоръчваме още:

3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва 3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва Прочети повече
11 маркетингови тенденции в  Instagram за 2021 г. 11 маркетингови тенденции в Instagram за 2021 г. Прочети повече
8 начина за оптимизиране на уебсайта ви за гласово търсене 8 начина за оптимизиране на уебсайта ви за гласово търсене Прочети повече
нагоре