Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес?

   Петдесет и седем процента от хората се нуждаят от поне четири звезди, преди да се доверят на фирмата. Ако повечето от потребителите, които са изпробвали вашия продукт или услуга, са доволни, ще получите положителни онлайн отзиви, които ще увеличат новите клиенти.

За съжаление можете да имате и обратния сценарий. Получавате отрицателни коментари от недоволни клиенти, което ще намали потенциалните клиенти.

Ключът към запазването на вашата репутация онлайн е да имате стратегия за управление на онлайн отзивите. Ето как можете да запазите репутацията си в интернет.

  • Проследявайте отзивите за вас

Помислете за това, че 97% от купувачите казват, че отзивите влияят върху решенията им за закупуване. Използвайте тези съвети за проследяване на отзивите за вашия бизнес онлайн:

- използвайте онлайн инструмент за управление на репутация .

- проверете индустриалните сайтове, в които има най-голяма вероятност да има отзиви за вашия бизнес.

- използвайте Google Alerts за изпращане на отчети за онлайн споменавания на компании в уеб страници, блогове, видеоклипове и дискусии.

- работете със служба за наблюдение на репутацията, ако бюджетът ви позволява.

- наемете служител за управление на отзивите

Трябва някой да отговаря за управлението на вашия онлайн преглед, който ще управлява мониторинга, но също така или директно ще отговаря на онлайн отзивите.

Помислете добре кой избирате, тъй като тези отговори трябва да бъдат добри, бързи и да успокояват клиентите. Добрите качества, които може да притежава са:

- позитивно отношение към бизнеса

- бързо обслужване на клиентите

- бъбрив, разговорен стил на писане

Той трябва да знае правилата ви за комуникация с потребителите, за да е сигурен, че не ги нарушава. Също така може да управлява и вашите бизнес страници.

  • Използвайте правилно бизнес страниците си

Сайтове като Google Places автоматично създават основни бизнес страници. Някои сайтове създават страницата само когато някой реши да прегледа вашия бизнес. Други сайтове създават страницата като част от надежден списък. След като вашата бизнес страница е настроена или заявена, потърсете инструментите, които ви позволяват да отговаряте, проследявате и анализирате получените отзиви.

  • Отговаряйте на всички отзиви

Проучванията показват, че когато отговаряте на отзиви, техният брой се увеличавате с 12%. Положителните отзиви трябва да получават благодарности от ваша страна, като така изразявате колко ценни за вас са клиентите ви.

За съжаление хората са с 23% по-склонни да публикуват отрицателни отзиви, отколкото положителни. В тези случаи направете всичко възможно, за да обърнете техните негативи в позитиви. За целта трябва да:

- отговорете незабавно, тъй като 53% от клиентите очакват отговор на отрицателните си отзиви.

- направете първия си отговор публичен, но след това преведете разговора лично. Така ще оокажете, че решавате настъпилите проблеми.

- не подкупвайте положителни отзиви

Фактът, че клиентите са отделили време да дадат положителен отзив, заслужава вашето внимание. Избягвайте да правите оферти и награди за добри отзиви. Това може да излезе малко като подкуп и също така да направи вашите отзиви да изглеждат по-малко искрени.

  • Премахнете фалшивите отзиви

Ако попаднете на мнения, които изглеждат фалшиви или целенасочено подвеждащи, направете каквото можете, за да ги премахнете.

Никога не публикувайте свои собствени положителни фалшиви отзиви. Това е нарушение на правилата на сайта почти във всеки случай. Може дори да е в противоречие със закона в някои държави.

 

Тези онлайн съвети за управление на отзивите ще помогнат за успеха на вашия бизнес и неговата положителна репутация. 

Имате въпроси?

Свържете се с нас за подробна информация!

Препоръчваме още:

7 начина, с които можете да намерите нови идеи за съдържание във вашия блог 7 начина, с които можете да намерите нови идеи за съдържание във вашия блог Прочети повече
Как да подобрите ефективността на вашия имейл маркетинг? Как да подобрите ефективността на вашия имейл маркетинг? Прочети повече
5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес 5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес Прочети повече
нагоре