Как да развиете правилно вашата SEO стратегия?

SEO досега

Промените в търсачките през годините имаха за цел да пренасочат усилията за SEO върху структурата на уебсайта към по-директни елементи - а именно съдържанието. Алгоритъмът Panda, въведен в търсенето с Google през 2011 г., бележи значителна промяна за SEO. В крайна сметка алгоритъмът предизвика непрекъснат фокус върху уместността на съдържанието и подобренията на съдържанието, като връзките към страниците на уебсайта и други подробности получиха вторично внимание. Промените също имаха за цел да неутрализират трикове с „черна шапка“, предназначени да манипулират търсачките, за да предоставят на сайт висок ранг, като закупуване на връзки. Без тези крайни незаконни подходи, съдържанието на сайта би изглеждало по-естествено приведено в съответствие с заявките на търсачката от потребителите. Друга голяма промяна е еволюцията на начина, по който хората могат да гледат съдържание, след широкото приемане на смартфони и в по-малка степен на таблети. Съдържанието трябваше да се адаптира към новите формати на въведените мобилни устройства. Устройствата също така предлагат разнообразие от презентационни структури, за да могат хората да се ангажират с медии - дълго срещу кратко съдържание, аудио срещу писмен текст, видео срещу цифрови изображения. Добавете в гласово търсене - стартирано за Google през 2011 г. - и начинът, по който хората търсят информация онлайн, се случи в много по-широк контекст.И така, върху какви аспекти на SEO трябва да се фокусират маркетолозите сега?

 

Прецизирайте ключови фрази

Маркетолозите трябва да започнат, като се съсредоточат върху усъвършенстването на целевите ключови фрази, така че да се приведат в съответствие с намерението на потребителя и търсенето. Намерението на клиента се промени в много области, особено тъй като въздействието на пандемията на COVID-19 продължава. Клиентите вече бяха търсили продукти и услуги в близост до тях през последните години, свиквайки да добавят фразата „близо до мен“, когато извършват търсения от смартфон. Но промяната в търсените продукти и услуги тази година може да означава промени в обема на търсене.

 

Съсредоточете се върху клъстерите за ключови думи

Това предполага още една стъпка - необходимост да се съсредоточим върху клъстери от ключови думи, варианти на фраза, която съдържа основна ключова дума. Това помага да се картографира съответното съдържание на страници. Например, да предположим, че вашата пекарна предлага пайове с ябълки за взимане, както и специални съставки за клиенти, които обичат да пекат сами. Можете да разгледате резултатите от търсенето в Google Search Console или Bing Webmaster за клъстерна фраза „ябълкови пайове за продажба“, „резенчета ябълков пай“ и т.н. „Ябълков пай“ основната ключова дума в клъстера. След това можете да имате съдържание на една страница за консумативи за печене, друга за поръчка на парче пай. Разработването на клъстери с ключови думи може също да подчертае идеи за рекламни кампании в мрежата за търсене. Възможността за използване на цифрови реклами със сигурност ще съществува през 2021 г., въпреки намаляването на рекламните разходи сред някои отрасли през 2020 г .; eMarketer съобщи за понижена прогноза за рекламни разходи, след като се приспособи към най-лошия сценарий, след което преразгледа отново в очакване на дългосрочно подновяване на разходите. Сребърната облицовка на тази очаквана дигитална рекламна среда е потенциалното време, което търговците трябва да преразгледат своите клъстери ключови думи, включващи текущите тенденции в търсенето, персонала и нуждите на клиентите и да правят допълнителни корекции при промяна на обема на търсене. Като се има предвид това, маркетолозите трябва да се стремят да увеличат честотата на своите SEO прегледи, изследвайки аналитични отчети, за да идентифицират всякакви възможности за допълнително оптимизиране на съдържанието или внедряване на рекламни групи в дигитални кампании на тримесечие. Сравняването на ключови думи по средна позиция на търсене в Google Search Console или Bing Webmaster, например, може да разкрие кои теми трябва да поддържате с повече съдържание или да подсилите с дигитална рекламна кампания.

Препоръчваме още:

Как да подобрите своята цифрова репутация със социални медии и блог съдържание? Как да подобрите своята цифрова репутация със социални медии и блог съдържание? Прочети повече
Как промо кодовете, могат да помогнат на бизнеса за електронна търговия? Как промо кодовете, могат да помогнат на бизнеса за електронна търговия? Прочети повече
4 работещи стратегии за цифрова реклама 4 работещи стратегии за цифрова реклама Прочети повече
нагоре