Как да привлечете клиенти във вашия салон за красота чрез Facebook?

   Привличането на потенциални клиенти и задържането на настоящите в салоните за красота е възможно чрез използването на Facebook платформата. Има много идеи за промотиране на фризьорските и козметичните салони в социалната мрежа. Когато на пазара имаме много конкуренти, е трудно да изпъкнем сред потребителите, но не и невъзможно. Въпросът е откъде да започнете? Трябва ли директно да стартирате реклами във Facebook и да публикувате изображения? Какво привлича повече клиенти? За да отговорим на някои от тези въпроси, ние се опитахме да обхванем всичко необходимо за започване на вашето онлайн пътуване в изграждането на Facebook страницата ви.

  • Създайте страница във Facebook

Страницата ви във Facebook ще бъде лицето на вашия салон, с което ще се покажете пред новите клиенти и ще засилите ангажираността на настоящите. Важно е да се създаде бизнес страница с интересно съдържание, защото професионалната и достоверна Facebook страница ще грабне вниманието на хората. Помислете за начините, по които вашият бизнес може да се открои. Публикувайте съдържание за вашите услуги, продукти, студио, като се опитвате да използвате висококачествени изображения и видеоклипове.

  • Как да намерите вашата целева аудитория

Социалното профилиране е важно, ако искате да определите целевата си аудитория. Направете списък с демографски и психографски атрибути за вашите идеални клиенти.

Демографските атрибути включват възраст, пол, социални връзки, статус, образование, работни длъжности, местоположение и т.н.

От друга страна, психографските атрибути включват стремежи, интереси и нагласи, хобита, любима музика и др.

Трябва също да се насочите към хора, които са харесали страници за красота. 

Не забравяйте да вземете предвид всички тези фактори и да създадете различни персони, за да се насочвате към различни групи хора и това, което те биха искали да направят във вашия салон за красота.

  • Какво да публикувате в социалните медии?

Ето няколко съвета какво може да поствате, за да увеличите харесванията, коментарите и споделянията на Facebook страницата ви.

- публикувайте информативно съдържание

Всеки път, когато хората искат да посетят някой нов салон за красота, те искат да знаят всичко за него - от услугите, видовете козметични продукти и уреди, които ще бъдат използвани, до цени, история на стилистите, рейтинги и мнения.

Facebook е социална медия, която може да ви помогне да споделите цялата информация по забавен начин. Ако имате някакви промоционални оферти, можете да популяризирате това, като го споделите с последователите си. Това ще увеличи ангажираността с публикацията и посещенията във вашия салон.

- публикувайте изображенията на свършената от вас работа, както и видеоклипове, в които показвате стъпка по стъпка процесите на изпълнение . Хората се вълнуват, когато могат да видят задкулисието на салоните за красота, защото това е полезна информация за тях.

- използвайте Rich Media

В забързаното ежедневие гледането на видео е много по-предпочитано, за да се информирате за някакъв продукт или услуга. Ето защо бизнес Facebook страниците винаги трябва да избират мултимедия. Например може да публикувате кратки видеоклипове, показващи предимствата на вашия козметичен продукт, а това ще увеличи ангажираността към салона ви за красота. Може да направите плейлисти от снимки на професионалния ви екип и тяхната работа, които да вдъхнат доверие у клиентите и да увеличат тяхното посещение във вашия салон за красота.

- използвайте геолокация

Насочването на клиенти в близост до вас е опция, която се използва от бизнес страниците във Facebook. Функцията за геолокация е много прецизна и ефективна във Facebook и може да работи изгодно за вашия салонен бизнес. По този начин можете да филтрирате кой вижда вашето съдържание, да премахнете потребителите, които е малко вероятно да посетят салона ви, да достигате до хора, които са физически близо до салона ви. 

- платена реклама

Само с органично публикуване няма да можете да обхванете голям кръг от потенциалните клиенти. Затова, за да достигнете до тяхното увеличаване, трябва да помислите за платена реклама. Платеният маркетинг ще ви помогне да разширите общността си онлайн, като се покажете по - голям брой хора, привлечете по - голям брой последователи, които ще се ангажират с вашата страница във Facebook, което ще увеличи броят посещенията в салона ви за красота. Публикуването на съдържание във Facebook е лесен и ефективен за използване процес, който може да ви помогне да развиете бизнеса си. След като имате достатъчно голяма общност от клиенти, можете да намалите рекламните бюджети и да следвате органичен подход.

За да успее, вашият салон за красота се нуждае от онлайн присъствие. Поради ниските разходи за онлайн реклама, малкият бизнес използва главно услугите на социалните медии. Facebook е най - достъпният и лесен онлайн социален канал и може да бъде от голяма полза за вашия бизнес.

Имате салон за красота, но се нуждаете от професионалното разработване на Facebook страница?

Ние от StudioWeb ще я създадем за вас!

Препоръчваме още:

Как да създадете лого в 6 лесни стъпки ! Как да създадете лого в 6 лесни стъпки ! Прочети повече
Как да направите вашата компания, адаптирана към новите технологии? Как да направите вашата компания, адаптирана към новите технологии? Прочети повече
Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Прочети повече
нагоре