Как да подобрите ефективността на вашия имейл маркетинг?

   Имейлът е изпитан и истински маркетингов метод, но как да разберете дали вашите маркетингови усилия за електронна поща дават резултатите, които ви трябват? Ето как 7 доказани начина да измервате ефективността на вашия имейл маркетинг.

  • Оптимизирайте за мобилни устройства

Повече от половината имейли се отварят на мобилни устройства, така че оптимизирането на имейлите ви е ефективен начин да увеличите аудиторията си.

За да осигурите добро потребителско изживяване за абонатите, които отварят имейлите ви на мобилни устройства, ги създайте с помощта на отзивчив шаблон, използвайте прост шрифт, намалете размерите на файловете с изображения, запазете съдържанието кратко и направете бутоните, както и телефонните номера, кликащи и лесни за четене .

Преди да изпратите до целия си списък с абонати, проведете тестови изпращания на имейлите си до различни мобилни платформи и устройства, за да сте сигурни, че всичко функционира добре.

  • Избягвайте спам филтрите

Файловете за нежелана поща са създадени, за да не позволят на хората да получават имейли, които никога не са поискали. Проблемът обаче е, че много легитимни имейли също се пращат в тях. Според ReturnPath около 21% от законните имейли са маркирани като спам и никога не достигат до входящата поща.

Най-важният начин да избегнете попадането в папката за нежелана поща е да имате разрешение за изпращане на имейли. Уверете се, че имате ясен абонамент за включване, когато събирате имейли, и не изпращайте имейли на никой, който не се е включил доброволно за тях. Пуснете имейла си чрез филтър за нежелана поща като IsNotSpam или GlockApps Email Spam Tester, преди да го изпратите, за да помогнете да сигнализирате, ако възникнат проблеми.

  • Използвайте двойно включване за абонаменти

Много целеви страници, уебсайтове и имейли с добре дошли използват единствена форма за включване, за да получат повече абонати. Така нови имейли се добавят към списъка с абонаменти, когато се предприемат други действия, например когато се прави поръчка. В тези случаи може да има линия, информираща потребителя, че ще бъде добавен към абонаментен списък, когато предостави имейла си, както и квадратче за отметка, което може да премахне, но което обикновено е маркирано по подразбиране.

Докато еднократното включване е по-просто и по-бързо, рискувате да добавите хора към вашия списък с абонаменти, които не са осъзнали, че се регистрират за получаване на вашите имейли, и следователно по-късно може да се отпишат или дори да отчетат електронните ви писма като спам.

За да премахнете хората, които са се регистрирали за вашия имейл, без да желаят, използвайте двойно включване за абонаменти, което основно изисква от абонатите да потвърдят своя имейл адрес, вместо просто да ги добавите с едно натискане.

  • Напишете ефективни теми

Според един доклад, 35% от получателите на имейли ги отварят само въз основа на темата. Тематичните редове трябва ясно да предават каква стойност ще получи получателят, като го отвори и да употребявате подтикващи фрази.

Няма строго правило за дължината на реда на темата, освен че по-краткото (пет думи или по-малко) е по-добро за мобилните потребители, така че тествайте, за да видите каква дължина работи най-добре за вашите имейл кампании.

  • Почистете списъка си с абонати

Ако наскоро не сте преминали през списъците си с получатели на имейли, може да изпращате имейли до невалидни или неактивни адреси или хора, които вече не искат да ги получават. За да избегнете това, извършете прочистване на имейлите, за да премахнете неангажираните абонати от вашия списък.

За да попречите на хората да се отпишат, да маркират имейлите ви като спам или просто да ги игнорират, изпратете приятелски имейл, за да попитате абонатите си дали все още искат да получават информация от вас.

  • Създайте задействани кампании

Имейлите, базирани на задействане, се изпращат автоматично, когато дадено действие е завършено. Абонирането за бюлетин за имейл е за добре дошли, за направена покупка е имейл за благодарност или изоставената количка за пазаруване е последващо предложение, което да ги подкани да завършат транзакцията.

Проучванията показват, че задействаните имейли имат по-високи проценти на отваряне и са изключително ефективни при увеличаване на реализациите и генериране на приходи.

  • Персонализирайте имейлите

Установено е, че персонализираните редове увеличават процента на отваряне с до 50% и повишават честотата на кликване с 58%. Освен с обичайният поздрав „Здравей, [име]“, можете да персонализирате и въз основа на местоположение, рожден ден или други данни, които сте събрали за потребителя.

Можете също така да накарате имейлите си да бъдат по-лични, като използвате име на действително лице като имейл адрес за връщане, подпишете ги с вашето име и сегментирате списъка си, за да се насочите към специфичните интереси и предпочитания на вашата аудитория, с персонализирани оферти и съдържание.

 

Имате ли нужда от ефективен имейл маркетинг?

Свържете се нас!

 

Препоръчваме още:

Как да обедините страници във Facebook? Как да обедините страници във Facebook? Прочети повече
Весели Празници! Весели Празници! Прочети повече
Как да увеличим абонатите на YouTube безплатно през 2021 година? Как да увеличим абонатите на YouTube безплатно през 2021 година? Прочети повече
нагоре