Как да направите вашата компания, адаптирана към новите технологии?

Хората обичат рутината. Той свежда до минимум стреса, поддържа ни напред и осигурява усещане за комфорт. Според моя опит обаче, когато прекалено разчитаме на това, което е предвидимо, възникват проблеми. Същият принцип важи и за компаниите. Рутинните предлагат много предимства, но прекаленото отпускане е опасно за хората на пазара, както и за техните служители.Когато фирмите, които са се стремили повече към рутина, отколкото към иновации, започнат да се насочват към по-дигитално преобразуващ подход, те често откриват, че трябва да се борят усилено, за да поставят промените в положителна светлина. Но не е задължително да е така.

 

Не започвайте с технологията, а с хората!

Ако служителите работят в силози, завършвайки еквивалента на работата по поточната линия, те може да не разберат важността на това как използването на ново приложение ще помогне да се подпомогнат цялостните потребителски взаимодействия на компанията. Ако обаче работниците разберат общата картина за бизнеса и неговата визия за бъдещето, те могат по-лесно да разберат и подкрепят необходимостта от приемане на нови технологии.Много лидери не предават адекватно правилните съобщения през редиците, оставяйки персонала да се чувства незаинтересован и отстранен. Колкото и да се харесва на ръководството идеята за решение, ако служителите се борят срещу осиновяването, те ще се изправят пред дълга и тежка битка за постигане на целите си.Направете възможността за бай-ин на всяко ниво. Можете да видите потенциала на новия инструмент за спестяване на време, стимулиране на иновации и добавяне към крайната точка, а сега трябва да продадете тази визия на хората, които ще използват технологията всеки ден.

 

Създаване на култура на промяна, учене и растеж!

Фирма, която се опитва да промени едно решение в даден момент, няма да успее. Вместо това бизнесът трябва непрекъснато да насърчава служителите да намират ниво на комфорт в неочакваното и да възприемат промяната като част от рутината. Уверете се, че екипът ви е на разположение с всяко цифрово решение, което приемете, със следните съвети:

 

Разберете технологията!

Освен ако ИТ екипът не знае и не разбира целите на компанията за технология и промяна, той не може да осигури правилния тип подкрепа. Уверете се, че ръководителите на отдели работят съвместно с ИТ персонала, за да гарантират, че самата технология работи, преди да се опитат да привлекат потребителите на борда. Представете си, че сте седнали за демонстрация и трябва да изчакате 20 минути заради програмни проблеми. Тези преживявания могат да накарат служителите да вкопаят петите си, вместо да приемат промяната.

 

Насърчавайте продължаващото образование!

Някои работници нямат умение за технология. Те се нуждаят от допълнително обучение и подкрепа, за да постигнат ниво на комфорт с нови решения. Уверете се, че имат достъп до инструментите, необходими за подобряване. Насърчете ги да посещават часове за продължаващо обучение по технологии и да подкрепят вътрешни сесии, които правят ученето забавно и вълнуващо.

 

Мисли напред!

Една компания може да направи обучението по най-новите технологии забавно и интуитивно, или разединено и трудно. Тук влиза в действие идеята за лейкопласт срещу основния ремонт. Хората гравитират към определени устройства и приложения, защото те са течни и лесни за използване. Потребителският опит насърчава растежа. Постигането на технологична култура и прогресиране изисква същото внимание и на потребителския опит.Ако ИТ и маркетинговият отдел препоръчват основен ремонт на някои системи за по-добра интеграция и по-лесни ежедневни операции, помислете за извършване на тази инвестиция. Опитът да създадете решения или да ги накарате да се впишат в съществуваща рамка може значително да забави скоростта на мрежата и да разочарова потребителите, отдалечавайки служителите по-далеч от възприемането на промените. Празнувайте рано и често. Силата на положителната психология може да помогне на компанията да премине към култура на промяна. Насърчавайте служителите да предоставят обратна връзка, да предлагат идеи и да участват в процеса, независимо къде се вписват в организационната йерархия. Ако използват технологията или ще я използват, може да имат ценна обратна връзка. Планирайте неформални обучения и стартови стъпки, които съчетават образованието със социализацията.

 

Измерете и оптимизирайте!

Не спирайте след пускане. Набирайте скорост с всяко внедряване, вместо да оставите друго решение да застоява, преди да започнете процеса отначало. Измерете показателите за въздействие на потребителя, възвръщаемостта на инвестициите и други значими взаимодействия и след това използвайте тази информация, за да подобрите технологията. Доставчиците на вашите решения, ИТ отделът и маркетинговият екип трябва постоянно да работят заедно, за да направят решенията по-лесни за ползване и по-добри за компанията.Рутината все още може да бъде удобна възглавница за вашите служители - просто се уверете, че има място и за иновации и технологичен растеж. Когато всички се почувстват като част от актуализацията, промяната ще бъде към по-добро.

Препоръчваме още:

Какво трябва да знаете за маркетинга с емотикони? Какво трябва да знаете за маркетинга с емотикони? Прочети повече
Как да популяризирате безплатно канала си в YouTube? Как да популяризирате безплатно канала си в YouTube? Прочети повече
6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия 6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия Прочети повече
нагоре