Гласова технология: Какви са възможностите за марките?

Tехнологията, подобрена с глас се увеличава и е време търговските марки да започнат да се интересуват как да адаптират своето онлайн присъствие за тази промяна в поведението на потребителите.

Как се адаптират търговските марки?

В САЩ домейнът на Domino вече е виждал обещаващи резултати, тъй като е направил еднократно кликването на опцията "Лесни поръчки" чрез Alexa.

Два месеца след стартирането на уменията, 20% от клиентите с Easy Orders са използвали Alexa за услугата, според Ник Холанд, ръководител на цифровото за Domino's UK.

Ограничаването на предлагането до съществуващите опции за лесни поръчки още веднъж показва как гласовите команди и впоследствие гласовата търговия се управлява от удобството.

Трябва да се постигне баланс между стимулиране на иновациите и поддържане или в идеалния случай повишаване на удовлетвореността на клиентите.

Като се има предвид зависимостта на Google от електронната търговия, задвижвана от търсене, те биха били несправедливи, за да позволят този растеж да остане неоспорим. Действията на Google представляват алтернативното решение на компанията за Alexa Skills - те не са толкова популярни, колкото уменията досега, а изпълнението за потребителите не е толкова изрично (потребителите не трябва да активират действие в Google Play, за разлика от Alexa Skills).

Докато силните страни на Amazon се намират в търговията на дребно и търсенето на Google, можем да очакваме развитие от двете компании в областта на експертните познания на другия.

Amazon ще продължи да подобрява начина, по който тя покрива информацията, дори ако целта все още е да придвижи потребителя по-близо до покупка при всяка заявка. В момента Алекса разпитва няколко ресурси, включително Bing, Yelp и база данни с активирани умения, включително WebMD за медицински запитвания.

Без наследство в това пространство, Amazon ще продължи да разчита на партньорите си, за да гарантира качеството на своите отговори, като предоставя възможности за технологични и информационни платформи, както и марки.


Какви са възможностите, които бизнесът може да поеме в момента?

1. Експеримент: Предпочитайте да взаимодействате с гласовия асистент, който се намира в смартфона ви, или да закупите интелигентен високоговорител и да откриете от първа ръка областите от живота си, където могат (или не) да бъдат полезни.

2. Изследвания: Използвайте гласови и уеб анализи, за да установите как сега клиентите говорят за вашата марка. Как използват функцията "Чат на живо" на сайта ви или в приложението ви? Как разговарят с персонала във вашите магазини, както в магазина, така и в уеб магазина? Направете запис и анализирайте разговорите във фокус групите.

3. Опит на потребителите: Помислете за ролята на гласа в рамките на опита на клиента за вашата марка, продукт и услуги, като използвате цялата информация, която сте събрали:

- Изградете персона и използвайте марката си чрез глас и тон, как можете да добавите стойност или да намалите триенето.
- Вижте потребителските интереси, които демонстрират клиентите - какви заявки за търсене използват в началото и в края на процеса на закупуване и какво съдържание им помага да отговорят на тези заявки.
- Помислете за контекста на тези търсения - как биха могли да се чуят запитванията чрез глас и как би могло аудиосъдържанието да им отговори в кратки срокове. Помислете разговорно, като сценарий, а не фрагментирани изявления.
- Оптимизирайте съдържанието си в сайта за гласово търсене, като се уверите, че сте видими, независимо от това, как търсят вашите клиенти.

4. Създайте умение: Прегледайте съществуващите умения на Alexa, предоставени от търговците на дребно.
Може ли вашата марка да ви предостави услуга за поръчка с едно докосване, като Easy Order от Domino, или да улесни процеса на търсене на множество търсения като намиране на билети за концерти? Можете ли да опростите друга част от сърфирането на потребителя, дори след покупка? Как може клиентите да се връщат отново? 
Пробвайте подходящо умение или действие. Не обещавайте повече, отколкото можете уверено да доставяте, нека лекотата и удобството на добавената ви услуга да говорят за вас.

 

 

Попитайте нашите специалисти за изграждане и оптимизиране на вашето приложение: StudioWEB.bg

Препоръчваме още:

БОК стартира мащабен проект за следсъстезателна адаптация на спортистите, с участието на СТУДИОУЕБ.БГ БОК стартира мащабен проект за следсъстезателна адаптация на спортистите, с участието на СТУДИОУЕБ.БГ Прочети повече
Централизирана или децентрализирана система? И какво е блокчейн технологията. Централизирана или децентрализирана система? И какво е блокчейн технологията. Прочети повече
тттттт тттттт Прочети повече
нагоре