9 съвета за увеличаване честотата на кликване в имейла

   Имейл маркетингът все още е един от най-ефективните начини за дигитален маркетинг, но не е достатъчно само да изпращате имейли до потенциални и настоящи клиенти. В идеалния случай искате получателите да отворят имейла и да щракнат върху връзка, за да извършат действие, като например покупка или абониране. Според Доклада за ефективност на имейлите за 2020 г. 55% от търговците казват, че процентът на кликване (CTR) е най-ефективният показател за измерване на успеха на маркетингова кампания по имейл.

Честотата на кликване по имейл е процентът на хората, които кликват върху връзка в маркетингов имейл. За да намерите CTR по имейл, разделете броя на абонатите, които щракват върху връзка във вашия маркетингов имейл, на броя на хората, получили имейла, и умножете този брой по 100. Понякога честотата на кликване се определя като кликвания, разделени на имейли, отворени от доставените имейли. Това се нарича още процент на кликване за отваряне или CTOR.

Според проучване от 2019 г. на GetResponse средната честота на кликване по имейл във всички индустрии в САЩ е 2,78%. Ако вашият CTR по имейл е по-висок, вашата имейл кампания вероятно е подходяща за получателите и успешно ги мотивира да предприемат действия. Как да накарате получателите на имейл да кликнат върху призив за действие, след като прочетат съдържанието на имейла? Следвайте тези съвети, за да увеличите честотата на кликване във вашия имейл маркетинг.

  • Разработете имейли удобни за мобилни устройства

Според Adestra 62% от отваряне на имейли се са на мобилни устройства, така че е от решаващо значение да създадете маркетингови имейли, които са лесни за отваряне и четене в мобилен изглед. Имейлите с удобен за мобилни устройства отзивчив дизайн получават 15% повече кликвания.

  • Опитайте задействани имейли

Според GetResponse задействаните имейли, които се изпращат автоматично, за да дадат на хората информация за процес, който те са инициирали, като покупка, регистрация или изтегляне, имат среден процент на кликване от 10,39%, в сравнение с 5,92% за имейли с автоматичен отговор (като имейли с добре дошли ) и 2,84% за бюлетини по имейл. Ако все още не изпращате задействани имейли, помислете дали да не ги добавите към своя арсенал за имейл маркетинг, за да се възползвате от по-високата честота на кликване, която доставят. Ако вече използвате задействани имейли, помислете за включване на допълнителен стимул като специална сделка или отстъпка, за да насърчите кликванията.

  • Съсредоточете се върху стойността

Хората са заети и разсеяни, така че за да привлече вниманието им, вашият имейл трябва ясно да им покаже какво ще спечели, като щракне върху връзка. Бъдете конкретни относно стойността, която предлагате, включително предимствата, предоставени от вашите продукти или услуги и това, което ги прави различни от вашите конкуренти.

  • Апелирайте техните емоции

Решението дали да кликне върху връзка в имейл често се диктува от чувства, а не от логика. За да получите повече кликвания, използвайте емоционалност в имейл съобщенията си, за да подканите получателите да предприемат действия. Може да включите страх от пропускане на сделка, любопитство, очакване за нещо ново и вълнуващо или чувство за присъединяване към група.

  • Опитайте различни дни и часове за изпращане

Според GetResponse имейлите получават най-много кликвания между 18:00 и 19:00 часа. По отношение на дните от седмицата, събота и неделя виждаме най-високата CTR. Всеки списък за имейл маркетинг обаче е различен, така че тествайте кои дни и часове работят най-добре за вашия бизнес.

  • Персонализирайте съдържанието на имейлите

Според проучване на GetResponse имейлите, които използват персонализация, получават 3,87% среден процент на кликване в сравнение с 3,25% за тези, които не го правят. В допълнение към най-елементарната персонализация - поздравяване на получателя по име - можете също да добавите в съдържанието на имейла си препоръки за продукти, като използвате данни от минали покупки или изображения, персонализирани според местоположението на абоната.

  • Включете видеоклип

Изследване на Монитор кампания установи, че добавяне на видео към имейл маркетинг може да увеличи честотите на кликване с 65%. Не вграждате видеоклипа в имейла, а вместо това използвайте миниатюра или връзка към вашия фирмен канал в YouTube или уебсайт.

  • Използвайте бутон с подканваща фраза

Много хора преглеждат имейли, вместо да ги четат дума по дума, а бутонът за подканваща фраза привлича повече вниманието от обикновената текстова връзка. Според тест на Campaign Monitor, използването на бутон с подканване, вместо текст, увеличава кликванията с 28%.

  • Използвайте мощен призив за действие

Убедете се, че вашият бутон за действие използва убедителен, ориентиран към действие текст, който насърчава хората да кликват, като „Пазарувайте сега“, „Заявете купона си“, „Научете повече“ или „Регистрирайте се“, като трябва да бъде се забелязва и отличава от другия текст.

 

Ако се нуждаете от разработването на качествен имейл маркетинг, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Една дума, на която да базирате маркетинговата си стратегия Една дума, на която да базирате маркетинговата си стратегия Прочети повече
Как клиентите търсят вашия бизнес? Как клиентите търсят вашия бизнес? Прочети повече
Топ 7 безплатни инструменти за тестване скоростта на уебсайта Топ 7 безплатни инструменти за тестване скоростта на уебсайта Прочети повече
нагоре