9 съвета за изумителни имейл бюлетини

   Имате страхотни продукти, важна информация, ценни съвети, отлични оферти. Как показвате тази информация на вашата аудитория? Имейл бюлетинът може да бъде чудесен начин за комуникация с вашите клиенти, привличане на трафик към вашия сайт и увеличаване на реализациите. Ето 9 съвета, които да помогнат на вашите бюлетини да се откроят в електронната поща.

  • Използвайте персонализация

Изследване на Yes Lifecyle Marketing установи, че потребителите са с 50% по-склонни да отварят имейли с персонализирани теми, така че помислете дали да не използвате име или друга персонализация, когато изпращате имейл бюлетина си. Първото име работи добре, но можете също да персонализирате въз основа на това, което знаете за вашите клиенти, включително ключови фактори като демографски данни, интереси, история на покупките или модели на поведение.

  • Информация за продукта/услугата

Вашият бюлетин за електронна поща трябва да се отнася предимно за подпомагане на вашите клиенти, като предоставя ценна информация. Добре е да популяризирате вашите продукти и услуги, но се уверете, че това не доминира в бюлетина и се погрижете да го поставите в контекст. Например, поставете призив за действие (CTA) в края на образователната част, която има за цел да покаже как вашия продукт/услуга ще реши някакъв проблем.

  • Съсредоточете се върху тематичността

Няма значение колко голямо е съдържанието на вашия имейл, ако има скучна или неясна тема, той може дори да не бъде отворен. Когато пишете тематични редове , бъдете наясно какво съдържа имейлът, предайте каква полза ще предостави и го напишете кратък - 50 знака или по-малко. Насочете се към нещо интересно, умно, забавно или привличащо вниманието, но избягвайте думи и пунктуация, които биха могли да означат имейла ви като спам, като например „безплатно“, „действайте сега“ и прекомерни удивителни знаци.

  • Създайте първичен призив за действие

Вземете решение за най-важното единично действие, което искате да насърчава вашият бюлетин, и създайте основна CTA, която подтиква читателите да предприемат това действие. Наличието на няколко CTA в бюлетина може да работи, просто покажете на читателя с реплики, свързани с цвят, размер и позиция кой от тях е главният.

  • Имейл бюлетинът трябва да препраща нанякъде

Искате вашият имейл бюлетин да изглежда красив, нали? Но целта на имейл бюлетина е да накара читателите да отидат някъде другаде, например на вашата продуктова страница, за да направят покупка или в вашия блог, за да научат повече. Не превръщайте бюлетина в самостоятелен елемент - използвайте кратко копие на страницата, към която води и поддържайте дизайна чист и лесен за сканиране.

  • Оптимизирайте за мобилни устройства

Почти половината от всички имейли се отварят на смартфони, така че уверете се, че вашият имейл бюлетин е мобилен. Бутоните трябва да работят с леко докосване с пръст, а съдържанието трябва да е кратко, с четлив шрифт и размер.

  • Измервайте и анализирайте показателите

Ако използвате система за имейл маркетинг, ще имате достъп до показатели, които можете да използвате, за да усъвършенствате подхода си и да подобрите резултатите си. Например скоростта на отваряне на имейла ви казва колко ефективни са вашите теми, степента на отпадане е отражение на качеството на вашия списък с абонати на имейли, а честотата на кликване измерва ангажираността със съдържанието на вашия бюлетин.

  • Бъдете последователни

Ако искате вашите читатели да чакат с нетърпение вашия бюлетин във входящата си поща, бъдете последователни кога ги изпращате, включително честотата, ден и час. Разбира се, преди да изберете най-доброто време за изпращане, трябва да разберете кое е то като изпробвате различни дни и часови диапазони.

  • Тествайте

Единственият начин да определите какво точно работи за вашите клиенти е да използвате A/B тестване. Тествайте всичко, за което се сетите - разположение на CTA, цвят и съдържание, бутони, дължина, съдържание и тон на темата, изображенията, анимациите и видеата, но тествайте елементите поотделно за ясни резултати.

 

Ако се нуждаете от качетсвени имейл бюлетини, ние сме насреща!

Препоръчваме още:

7 полезни неща, които можете да следвате с Google Analytics 7 полезни неща, които можете да следвате с Google Analytics Прочети повече
Facebook срещу Instagram Facebook срещу Instagram Прочети повече
4 съвета в избора на теми за маркетинг на съдържание 4 съвета в избора на теми за маркетинг на съдържание Прочети повече
нагоре