9 функции, които трябва да включва M-Commerce

   Ако имате бизнес, който предлага продажба на стоки чрез мобилно приложение, това е страхотно. Вече сте на правилния път към успеха. Разпознали сте най-новите технологични тенденции и разбирате, че вашите настоящи и бъдещи клиенти са станали мобилни. Но само защото имате мобилно приложение, не можете автоматично да приемете, че е ефективно. Има определени характеристики и елементи, които трябва да включите, ако искате да бъдете успешни. За тези от вас, които току-що създадоха приложение за мобилна търговия или сте в процес на изграждане на такова, вие сте попаднали на правилното място, ако имате нужда от насоки. Дори и да сте имали приложение за мобилна търговия от известно време, пак можете да използвате това ръководство като справка, за да правите подобрения. Понякога само няколко нови или актуализирани функции могат да направят огромна разлика. Като експерт в индустрията, аз определих кои функции са най-важни.

Ето 13-те най-често срещани функции, които имат всички успешни приложения за мобилна търговия. Учете се от тези примери и ги приложете към собственото си приложение, ако искате да имате същия успех.

  • Много изображения на продукти

Не казвайте просто на клиентите си какво продавате. Покажите им!

Освен че имате много снимки, трябва да сте сигурни, че всички те са с високо качество. Отделете време и се уверете, че всички снимки са направени от професионалист или поне от някой с основни фотографски умения и прилично оборудване. Ако изображенията са с лошо качество, това може да накара хората да се откажат и да не искат да купуват каквото и да продавате. Не забравяйте малките неща, като добро осветление и неща от този род. Всъщност възможността да видите снимки на продукти е най-важният фактор за купувачите на смартфони и таблети. За всеки продукт, който продавате, трябва да имате множество изображения от всеки ъгъл. Маркирайте и увеличете ключовите характеристики. Това улеснява нещата за клиента. Сега те няма да имат толкова много въпроси, които биха могли да им попречат да завършат покупката. Помислете как потребителите пазаруват във физически магазин. Те могат да вземат продукта, да го пробват, да го тестват, да го усетят и да го разгледат. Очевидно това не може да се случи, когато пазаруват от мобилно приложение. Така че те разчитат на тези снимки, за да имитират това преживяване колкото е възможно повече.

  • Персонализирано пазаруване

Едно от първите неща, които трябва да се случат , когато потребител изтегли вашето приложение за мобилна търговия, е да създаде профил. Това е вашият шанс да получите възможно най-много информация за клиента. Задавайте им въпроси, за да научите информация за техните:

  1. местоположение

  2. възраст

  3. пол

Попитайте всичко, което може да ви помогне да персонализирате това, което виждат в тяхното приложение. Дори и да не получите тази информация от техния профил, можете да проследите тяхното поведение при сърфиране и хронология на пазаруване. Въз основа на тези анализи можете да предлагате отстъпки за техните любими артикули или отдели. Продайте и кръстосани продажби на своите клиенти.Изпратете купони за артикули, които са търсили, но всъщност не са закупили. Можете да изпращате сезонни отстъпки въз основа на тяхното местоположение. Например, изпращайте на клиенти, които живеят в Нова Англия, отстъпки за топли дрехи през зимните месеци.

Потребителите искат персонализирано пазаруване. Вашата работа е да им го дадете. Позволете на клиентите да отбелязват, запазват или предпочитат артикули, докато пазаруват от вашето мобилно приложение. Проследяването на хронологията на поръчките им също може да ги улесни при финализирането на повторни поръчки. Всички тези съвети за персонализиране ще помогнат на вашето приложение за мобилна търговия да печели повече пари.

  • Лесна навигация

Не затруднявайте твърде много клиентите да намерят това, което искат в приложението ви. Всичко трябва да е добре организирано по ключови думи и категории. Трябва да имате и лента за търсене. Осъзнайте, че клиентите може да не търсят точните заглавия на продуктите, които продавате. Така че трябва да се уверите, че функцията ви за търсене е организирана по тагове и други ключови думи, за да сте сигурни, че се показват правилните продукти. Ако хората имат проблеми с намирането на това, което търсят или получават празни резултати от търсенето, това няма да доведе до реализации. Клиентите ще се разочароват и ще се обърнат към вашите конкуренти за по-добро изживяване.

  • Отстъпки и промоции

Всеки иска да сключи сделка, така че дайте на хората това, което искат. Приложете една от най-старите бизнес стратегии. Увеличете цените си и предложете много отстъпки. Просто се уверете, че не раздавате неща, без да реализирате печалба. Имате раздел от приложението си, в който винаги има артикули в разпродажба. Уверете се, че този раздел е лесен за идентифициране и навигация веднага щом потребителят отвори приложението. Популяризирайте всичко друго, което е от полза за вашите клиенти. Имам предвид неща като безплатна доставка или безплатно връщане без въпроси. Пуснете сезонни и празнични промоции. Възползвайте се от всяко извинение, за да кажете на клиентите си, че могат да спестят пари, като закупят нещо от вашето мобилно приложение. Ето още нещо, което можете да опитате. Предлагайте отстъпки за покупки на мобилни приложения, които клиентите не могат да получат във вашите магазини или на уебсайта ви. Това ще насърчи повече хора да използват приложението ви за извършване на покупки.

  • Интеграция с търговски обекти

За тези от вас, които имат търговски обекти в допълнение към мобилно приложение, трябва да се възползвате напълно от тази ситуация. Персонализирайте приложението си за мобилна търговия, за да отговаря на нуждите на вашите клиенти, докато са във вашия магазин. Вашето приложение трябва да им е ръководство. Можете дори да включите карта на магазина, така че те да могат да намерят всичко, от което се нуждаят с лекота. Настройте функция в приложението си, така че клиентите да могат да сканират баркод и да получат повече информация за продукта, който са сканирали. Позволете им да запазят или харесат артикул в приложението си, за да могат да го купят по-късно, след като имат време да помислят за него. Друга причина, поради която тази функция е страхотна, е, че ще ви помогне да накарате повече хора да изтеглят приложението ви . Клиентите, които все още го нямат, ще бъдат насърчавани да го направят, когато посетят вашия магазин.

  • Интегриране на социални медии

Има много начини, по които можете да използвате социалните медии, за да подобрите приложението си за мобилна търговия. Като за начало имате нови потребители, които създават акаунт във вашето приложение buy, влизайки в един от своите профили в социалните медии, като Facebook. Това ускорява процеса на адаптиране и улеснява клиентите ви. Сега не е нужно да отделят време за създаване на нов профил. Всичко, което трябва да направят, е да влязат в съществуващ. Но това е чудесно и за вас. Сега имате много информация за всеки потребител въз основа на техния профил в социалните медии. Това е свързано с това, за което говорихме по-рано относно персонализирането. Знаете техните харесвания и интереси, така че използвайте тази информация във ваша полза. Позволете на клиентите да споделят продукти на своите страници в социалните медии директно от платформата на вашето приложение. Това е ефективен начин и вие да създадете експозиция на марката. Дайте на клиентите си причина да направят това, като например отстъпка от покупката им, ако споделят продукта в някой от своите социални профили.

  • Описания на продуктите

По-рано говорихме за наличието на изображения като начин да ви помогнем да увеличите продажбите. Но само изображенията няма да са достатъчни, за да свършите работата. Ще ви трябват и силни описания на продуктите, написани като текст. Писането им може да бъде трудно, така че искам да ви дам някои насоки, които да ви помогнат. Трябва да сте сигурни, че са лесни за четене и разбиране. Не използвайте индустриален език и не включвайте думи, които никой няма да разбере. Не го усложнявай. Използвайте кратки думи и фрази. Точките с водещи точки ще направят съдържанието ви сканируемо и лесно за четене. Направете всичко възможно да избягвате големи текстови блокове.

  • Плавен процес на плащане

Вашият процес на плащане трябва да бъде бърз и безпроблемен. Тъй като информацията на вашите клиенти ще бъде запазена в техния профил на приложението, няма да е необходимо да ги молите да попълват дълги формуляри всеки път. Трябва да запазите и тяхната информация за плащане. По този начин те могат просто да добавят артикули в количката си и да платят само с няколко кликвания. По-голямата част от потребителите предпочитат да използват приложения в сравнение с мобилен уебсайт, защото приложенията са по-бързи и по-удобни. Съхраняването на техните лични настройки в приложението също се нарежда високо в списъка с най-често срещаните отговори. Трябва да се уверите, че това е случаят с вашето приложение за мобилна търговия. Един лесен процес на плащане ще помогне за намаляване на процента на изоставяне на пазарската количка. Имайте възможно най-малко допир, за да финализирате продажбата.

  • Лесно и достъпно обслужване на клиенти

Дори ако имате страхотни снимки, силни описания на продукти и лесни функции за търсене, хората пак ще имат въпроси, докато пазаруват от вашия сайт за мобилна търговия. Това е неизбежно, така че трябва да сте готови да им помогнете. Не искате клиентите ви да се свържат с отдела за поддръжка на клиенти. Дайте им множество опции, за да могат да изберат каквото предпочитат най-много.

  1. чат на живо

  2. телефонно обаждане

  3. електронна поща

Това са всички необходими опции, които можете да предложите. Изследванията показват, че клиентите, които използват чат на живо, са по-склонни да купуват вашите продукти.

  • Функции за сигурност

Ваша работа е да защитите информацията на клиентите. Това важи особено за приложенията за мобилна търговия, тъй като те ви предоставят чувствителна информация като своите кредитни карти и домашни адреси. Уверете се, че уведомявате клиентите си, че цялата им информация е безопасна и защитена на вашата мобилна платформа. Процесът на плащане трябва да бъде ясно обозначен като такъв. Ако техните карти се съхраняват във файл, уверете се, че не се показва целият номер на картата. Просто включете последните четири цифри, датата на изтичане и вида на картата. Това ще помогне да се гарантира, че ако мобилното им устройство бъде откраднато или изгубено, информацията за кредитната им карта няма да попадне в ръцете на някой друг.

 

Ако искате да имате успешно приложение за мобилна търговия, трябва да имате тези функции!

Препоръчваме още:

Инструменти използвани за измерване на дигиталната маркетингова ефективност Инструменти използвани за измерване на дигиталната маркетингова ефективност Прочети повече
Въздействието на изкуствения интелект върху разработката на мобилни приложения Въздействието на изкуствения интелект върху разработката на мобилни приложения Прочети повече
Използване на изкуствен интелект в маркетинга B2B Използване на изкуствен интелект в маркетинга B2B Прочети повече
нагоре