8-те най-добри SEO практики през 2021 година

   Трудно ли е да поддържате по-висока класация на уебсайта си в търсачките, въпреки усилията си?

Не се притеснявайте! Има много бизнеси като вашия, които се борят с предизвикателствата за генериране на конверсия и продажби.

За да се класират по-напред в популярните търсачки (Google, Bing, Yelp, DuckGo и др.) B2C компаниите участват в изчерпателен план за дигитален маркетинг, но резултатът често е обезсърчителен. И така, как бизнесът може да се развива с имиджа на марката си и да обхване целевата си аудитория?

Добре дошли в света на оптимизацията за търсачки!

Оптимизацията за търсачки (SEO) е мощна, но подценена тактика за дигитален маркетинг, за да се получат перспективите на B2C компаниите. Той изисква специализиран експерт, който непрекъснато да изследва пазарната конкуренция, за да намери мощни ключови думи, които издигат уебсайта до по-главен ранг в търсачките.

За B2C компаниите иновативните изследвания на ключови думи и стратегиите за изграждане на връзки са стълбовете на успешна тактика за SEO. За фирми, които мечтаят да бъдат изброени на първата страница на търсачката, могат да намерят практически съвети в това ръководство!

SEO практики за B2C компании

  • Подравнете съдържанието с цел за търсене

Разбирането и изпълнението на намерението на потребителя е гръбнакът на заявката за търсене. Страниците, които се появяват на първата страница на търсачката, са преминали параметрите за качество за търсенето. Видът търсене може да бъде:

- информационно

- транзакционно

- навигационно

- търговско

Информационно - потребителят възнамерява да търси точна информация в мрежата. Заявката може да бъде просто търсене, което предоставя точно или подробно обяснение. Пример: „ще вали ли днес?“

Транзакционно - потребителят е взел решение за покупка на конкретна услуга или продукт. Пример: „купувайте лаптоп Dell онлайн.“

Навигационно - потребителят търси конкретно приложение или уебсайт, като Amazon, Facebook, Twitter и др.

Търговски - потребителят търси информация за конкретен продукт / услуга, преди да вземе информирано решение за покупка. Пример: „Samsung лаптопи.“

Маркетолозите трябва да създават съдържание, което резонира с целта на търсенето на потребителя за по-висок ранг на страницата. Например, класирайки се по ключова дума „най-добрите марки лаптопи за графичен дизайн“, търговците трябва да разберат, че потребителят търси подробна информация за ключовата дума. Следователно те трябва да предоставят блог или видеоклип, който предлага списък на всички марки, които резонират на заявката за търсене/ключовата дума.

  • Убедителен етикет на заглавието и мета описание

Заглавието на страницата и мета описанието са основните компоненти на спечелването на SEO за b2c компании. Заглавните тагове са заглавия, върху които може да се кликва, които се показват в резултатите от търсачката (SERP) .

Google предлага заглавията на страниците да предлагат бързо разбиране на съдържанието в SERP. Тъй като заглавието помага на потребителите да решат и да го кликнат, следователно заглавията трябва да бъдат ясни, ангажиращи и смислени. Търсачки като Google показват пълен заглавен маркер, ако етикетът е под 60 знака, следователно търговците трябва да осигурят обяснителни заглавни маркери на своите уеб страници или съдържание.

-  включете целеви ключови думи

- заглавието трябва да съответства на намерението за търсене

- нека бъде кратко и описателно

- не създавайте дублиращи се заглавни маркери

- не пълнете с ключови думи

Мета описанието е обобщение на страница, показана под етикета на заглавието и използвана в SERP. Той влияе върху честотата на кликване (CTR) на уеб страница.

Google предлага мета описанията с тяхното кратко и смислено обобщение да уведомяват потребителите за съдържанието на уеб страница и да ги убеждават, че подходящо и ценно съдържание се хоства на страницата. Google позволява 160 символа за мета описание и следователно маркетолозите трябва да пишат точни описания.

Съвети

- напишете ориентирано към действие, уникално, точно мета описание

- включете целеви ключови думи

- обобщението трябва да допълва намерението за търсене

  • Оптимизирайте скоростта на изображения и страници

Изображенията са от решаващо значение за подобреното потребителите, но оптимизирате ли го? Маркетолозите инвестират време в намиране на подходящи и ангажиращи изображения за своите целеви страници, продуктови страници или блогове, защото изображенията спомагат за генерирането на качествен трафик към уебсайтове. Оптимизирането им обаче само ще засили SEO и ще допринесе значително за органичния трафик. Изберете оптимален файлов формат за по-бърза навигация на страницата - използвайте PNG за уеб съдържание и JPEG за снимки

Компресирайте изображения за по-бързо качване - използвайте инструменти за компресиране като TinyPNG, ShortPixel, ImageOptim

Добавете Alt Text за изображения, за да подобрите достъпността в мрежата, тъй като браузърите могат да разберат по-качествени изображения.

Lazy-Load изображения - техника, която предотвратява качването на несъществени изображения и видеоклипове, като по този начин подобрява скоростта на качване на страници и производителността на сайта.

Оптимизирането на скоростта на страницата позволява на вашата аудитория да отваря и навигира бързо в страницата. Използвайте инструмента на Google PageSpeed ​​Insights, за да проверите скоростта на страницата и да направите предложения за подобрения.

Съвети

- разрешаване на кеширането на браузъра

- изтрийте излишните приставки

- намалете CSS и JavaScript файловете

- намалете номерата за пренасочване

- намалете времето за реакция на сървъра

- публикувайте съдържание в дълга форма

  • Публикувайте съдържание в дълга форма

Статии с дълга форма на стойност над 3000 думи генерират 3 пъти повече трафик, 3,5 пъти повече препратки и 4 пъти повече споделяния в сравнение със статии със средна дължина от 900-1200 думи. Маркетолозите трябва да се съсредоточат върху създаването и публикуването на 2-3 добре проучени статии с дълга форма, които съдържат ценна и обогатена с SEO информация, която потребителите могат да разберат.

  • Вътрешно свързване

Вътрешните връзки установяват йерархията на страниците и позволяват на търсачките да разберат структурата на уебсайта и неговото съдържание. По този начин помага за значително повишаване на класирането на страниците в SERP. За да подобрите видимостта на уеб страниците с ниска ефективност, добавете вътрешни връзки от най-високо класираните страници на вашия уебсайт.

  • Включете ключови думи с URL

Използвайте кратки, богати на ключови думи URL адреси и се въздържайте от използване на стоп думи за кратка и изчистена структура, която отговаря на изискванията на търсачките.

  • Фокусирайте се върху получаването на авторитетни препратки

Обратните връзки са от решаващо значение за спечелването на алгоритъма на Google за търсене и стратегията на системата за класиране. За да се класирате по-високо в SERP, изградете авторитетни препратки, като възпроизведете стратегията за изграждане на връзки на вашите конкуренти.

  • Подобряване на потребителския опит

Търсачките се фокусират върху поведението на потребителите спрямо съдържанието.

- използвайте подзаглавия (H1, H2, H3), за да направите търсачките за съдържание и удобни за потребителите.

- включете видеоклипове, изображения, инфографики и др., за да илюстрирате съдържание.

- използвайте изскачащите прозорци пестеливо, иначе рискувате да бъдете наказвани от Google.

- използвайте празно пространство между абзаците, за да подобрите разбираемостта на съдържанието.

Свържете се с нас и ще внедрим тези стратегии, за да генерирате квалифицирани потенциални клиенти, които конвертират на вашия уебсайт!

Препоръчваме още:

Защо бизнесът ви не се показва в местните търсения? Защо бизнесът ви не се показва в местните търсения? Прочети повече
Как да сте ангажирани със служителите си, докато сте извън офиса? Как да сте ангажирани със служителите си, докато сте извън офиса? Прочети повече
Как да подобрим ефективността на сайта, в 4 лесни стъпки. Как да подобрим ефективността на сайта, в 4 лесни стъпки. Прочети повече
нагоре