8 неща, които трябва да направите в Twitter (1-ва част)

   През последното десетилетие се появиха безброй социални медии, позволяващи на хората да споделят живота си с приятели, семейство и дори непознати. Първо имаше MySpace, последван от Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Snapchat и много други. Тези инструменти обаче не са само за лична употреба. Наложи се бизнеса да създаде цифрово присъствие извън уебсайта на компанията си, тъй като клиентите вече използват това като фактор, за да определят дали дадена компания е легитимна или не.

Що се отнася конкретно до Twitter, бизнесът има възможността да разшири видимостта си, да осигури бърза поддръжка на клиентката мрежа, да обяви актуализации на компанията и да разшири своята марка, като публикува ценно съдържание. За да помогнем на бизнеса в използването успешно на Twitter, ние събрахме първите 10 неща, които компаниите трябва да правят.

  • Направете своя профил представител на вашия бизнес

Точно както никога не бихте създали фирмен уебсайт, който не се вписва в брандирането на вашата компания, вие трябва да настроите своя профил, като имате предвид вашата марка. Това означава да съпоставите цветовете на профила с цветовете на марката. Освен това използвайте изображение, което е представително за вашата компания, като вашето лого или ваша снимка, ако сте движещата сила на вашия бизнес. След това опишете с какво се занимава вашата фирма.

  • Поставете цели, които да съответстват на цялостната ви маркетингова стратегия

Преди да започнете да публикувате, създайте стратегия за вашия Twitter, която е в съответствие с цялостната ви маркетингова и съдържателна стратегия. Заедно с това трябва да създадете SMART, която е специфична, измерима, постижима, подходяща и обвързана с времето. Например, целта ви може да бъде да увеличите своите последователи в Twitter с 50% в рамките на два месеца.

  • Публикувайте вашите туитове навреме

Използвайки анализи и инструменти на трети страни, можете да проследите кога вашите последователи в Twitter са най-активни. Има и много статии онлайн, които ще ви кажат кога е най-доброто време за туитване. Използвайте тази информация, за да определите пиковите си часове. След това "чуруликайте" през тези часове за по-голяма видимост.

  • Помислете за вашата аудитория

Когато пишете в Twitter, помислете кой искате да чете вашите туитове. За да достигнете успешно до тези хора, използвайте формулировка, която им говори и "чуруликайте" за теми, които те биха търсили. Можете също да използвате придружаващ хаштаг. Ако искате да се насочите към конкретна аудитория можете също да използвате рекламите в Twitter. Тази услуга популяризира вашите туитове и ви позволява да изберете кой да ги вижда въз основа на интереси, география, устройство, пол или сходство с вашите последователи.

  • Използвайте списъци

Twitter има функция, наречена списъци. Използвайки кои фактори са важни за вас, можете да улесните намирането на определени туитове и ангажирането с хора, на които ще им е интересно да ги видят. Например можете да създадете списък с експерти във вашата индустрия, за да улесните намирането на полезна информация.

  • Бъдете разговорни

Част от предимството на Twitter е, че ви позволява да разговаряте с други хора от вашата индустрия. Тъй като хората идват в Twitter, за да изразят мнения и да бъдат част от дискусия, е важно да бъдете разговорни, за да ангажирате другите. Форматът на вашите туитове до голяма степен ще определи дали ще разговаряте с другите. Както вече споменахме, хаштаговете ви позволяват да се присъедините към коментирането по определена тема. Представяйте се като личност, независимо дали сте сериозни или хумористични. Само не забравяйте да поддържате последователен гласа в изказването си.

  • Настройте се за обратна връзка с последователите си

Безброй потребители използват Twitter като начин да изразят мнението си за компаниите и техните продукти. Когато клиент туитира жалба, компанията трябва публично да се обърне към лицето, казвайки, че ще реши проблема. Това показва както на клиента, така и на всички останали, които са видели туита, че вашата компания се интересува от мнението на клиентите си. След това продължете с лично съобщение до потребителя, за да разрешите проблема. Когато потребител на Twitter публикува за положително преживяване с вашата компания, отговорете, за да им благодарите отзива или да кажете колко се радвате, че са доволни. Това ще покаже, че вашата компания е активно се ангажира със своите клиенти.

  • Туитвайте ценно и ефективно съдържание

Независимо дали решите да бъдете полезни, образователни или забавни, трябва да дадете на хората основание да следват и да се ангажират с вас. Някои примери за ценно съдържание включват съвети, свързани с вашите продукти или индустрия, полезни връзки и интересно съдържание. Един от най-ефективните начини за ангажиране и разрастване на последователите ви е предлагането на съдържание, което те не могат да намертя никъде другаде. Например, можете да предложите отстъпка на хора, които пишат за вас или се изисква проследяване на акаунта ви. Освен това е важно да публикувате съдържание, което ще бъде ефективно. Докато Twitter първоначално беше известен с текст, снимките и графиките сега играят голяма роля за привличане на вниманието на потребителите, тъй като туитовете с визуален елемент се оказаха по-успешни.

В днешния свят социалните медии са важна част от маркетинговия план на всяка компания.

 

Свържете се с нас, за да бъдете по-ефективни в Twitter, като приложим тези 8 техники към акаунта на вашата компания. 

Препоръчваме още:

Защо Facebook трябва да бъде част от вашата маркетингова стратегия? Защо Facebook трябва да бъде част от вашата маркетингова стратегия? Прочети повече
10 безплатни начина, с които да подобрите ранга си на търсене в Google 10 безплатни начина, с които да подобрите ранга си на търсене в Google Прочети повече
Какви промени налага Наредба Н-18 за онлайн търговците и какво е СУПТО? Какви промени налага Наредба Н-18 за онлайн търговците и какво е СУПТО? Прочети повече
нагоре