7 признака, че се нуждаете от CRM система (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите)

Ако сте собственик на малък бизнес, знаете колко важни са вашите отношения с клиентите, за да имате успех. Ето защо идеята за CRM (управление на взаимоотношенията с клиенти) със сигурност лесно ще ви допадне и ще бъде голям скок към разрастването ви. Но как да разберете дали една CRM система наистина е полезна инвестиция конкретно за вашия бизнес?

Като един от водещите CRM в България (EXPOZY) ще ви посочим някои от предизвикателствата, които чуваме всеки ден от предприятията, които се стремят да стават по-големи, по-ефективни и по-успешни.

Related image

1. Не можете да се справите навреме с големия поток от потенциални клиенти.

Интелигентната CRM система бързо ще сортира и приоритизира вашите клиенти, така че вашият търговски екип да може да отговори на тях навременно и ефективно преди да са изгубили интерес или да са избрали конкуренцията.

2. Клиентската база данни не е подредена.

Електронните таблици, електронната поща и лепкавите бележки може да са работили отлично, когато бизнесът ви е бил в начален стадий, но докато нараства, тези стари инструменти ограничават видимостта на вашия екип във взаимодействието с клиентите, както и способността ви бързо да вземате решения. Тук идва CRM система: предоставя на цялата ви организация единен централен източник на лесно достъпни данни, който може да стимулира успеваемостта на продажбите и да увеличи задържането на клиентите ви.

3. Не можете да проследите работния процес на вашия отдел Продажби.

Независимо дали са в офиса или са на път, важно е да знаете какво правят вашите търговски екипи и как се представят. Мощна система за управление на взаимоотношенията с клиентите позволява на членовете на екипа да актуализират подробности от мобилните си устройства в реално време, така че информацията е постоянно достъпна, за да видите и да действате незабавно, ако е необходимо.

Доброто CRM решение не само ви позволява да проследявате какво се случва с вашия бизнес, но и ви помага да видите къде трябва да разпределите допълнителни ресурси, като същевременно ви помага точно да прогнозирате бъдещите продажби.

4. Ефективно обслужване на вашите клиенти.

Набирането на клиенти е достатъчно труден процес и последното нещо, от което имате нужда е да ги загубите поради неефективност на услугата. Ако установите, че вашият екип за обслужване на клиенти прекарва повече време, реагирайки на оплакванията им, отколкото активно предвиждайки нуждите на клиентите, може да е време да инвестирате в CRM система. Възможността за ефективно управление установява връзка с клиентите ви и ги превръща в лоялни.

Освен това, иновативните CRM решения ви позволяват, насочвайки дадения случай към точния експерт от екипа ви, да отговарите на въпросите на клиентите си със споделените знания на целия отдел. Можете също да създадете общности за самопомощ, които позволяват на клиентите сами да намерят отговори, така че агентите да прекарват повече време в решаване на по-трудни случаи.

Image result for crm

5. Имате ценни, дългосрочни акаунти, които трябва да управлявате и да задържите.

Не всичките ви клиенти са сходни и със сигурност не искате вашите най-добри и най-големи клиенти да се чувстват недооценени. CRM системата може автоматично да ви напомня за основните етапи и важните събития, свързани с най-ценните ви клиенти, така че да можете лесно да изпращате навременни персонализирани съобщения.

Освен това, CRM решенията могат да ви помогнат да следите хората в дадена организация. Това ви позволява не само да персонализирате допълнително комуникацията си, но и да поддържате връзка с акаунт, дори ако контактът ви там се е преместил.

6. Процесът ви на отчитане отнема твърде много време.

Ако вашите търговски представители ръчно въвеждат всички или по-голямата част данни за изготвяне на отчети, те харчат по-малко време за това, което в действителност трябва да правят, а именно да продават. CRM системите могат да съхраняват всичките ви данни на едно лесно достъпно от всички служители място, което прави точен отчет в реално време, за определен период от време.

Някои решения дори автоматично подават акаунт и информация за контакт във вашия CRM и периодично могат да „почистват“ вашите клиентски данни, попълвайки липсваща информация, която хората от продажбите изоставят и интелигентно да премахват дубликати.

Image result for crm

7. Не сте сигурни в пътя си към желаното развитие.

Знаете ли как вашата организация ще се справи с потенциално разрастване на бизнеса ви? Напълно ли сте уверени в способността на вашата компания да мащабира ефективно? Ако не мислите, че вашите процеси и инструменти ще се справят със задачата, вероятно е време да проучите най-подходящото CRM решение, което да отговаря на вашите бизнес нужди. Подходяща система ще расте с вашия бизнес, без да жертва производителността ви.

Наистина стойностната CRM система е с възможност за надграждане и персонализиране, за да преодолее всяко бизнес предизвикателство с развитието на вашата компания.

Image result for crm

Следваща стъпка.

Ако един или повече от горнитепризнаци са част от проблемите и във вашата компанияе време да направите следващата стъпка и да започнете да търсите CRM решение за вашия бизнес. Правилната система, която ще е цялостно решение ще ви помогне да намерите повече клиенти, да спечелите повече сделки, да поддържате клиентите по-щастливи и да свържете цялата си компания, подготвяйки вашия малък бизнес за растеж в бъдеще време.

СтудиоУЕБ.БГ има разработено и ефективно CRM решение за вашия бизнес -  EXPOZY. Ако проявявате интерес и искате да научите повече за неговите възможности и функционалности свържете се с нас на https://studioweb.bg/ticket .

 

 

Препоръчваме още:

30 причини 30 причини "Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин?" - (Първа част) Прочети повече
3 риска от използване на социални мрежи вместо Уеб сайт 3 риска от използване на социални мрежи вместо Уеб сайт Прочети повече
Деклариране на онлайн магазините съгласно чл. 52м от  Наредба Н-18 Деклариране на онлайн магазините съгласно чл. 52м от Наредба Н-18 Прочети повече
нагоре