6-те най- добри стратегии за дигитален маркетинг

   Ако искате да разширите онлайн присъствието на вашия бизнес, трябва да разработите дигитална маркетингова стратегия. Стратегията за дигитален маркетинг описва поредица от действия, които използват онлайн маркетингови канали за постигане на различни цели. Много фирми все още се чудят къде и как да инвестират своите маркетингови и рекламни разходи. Затова ще ви покажем 8-те най-добри стратегии за дигитален маркетинг!

  • Създайте ангажиращо и образователно съдържание

Според отчета за тенденциите на Content Marketing Institute за 2019 г. 77% от B2B маркетолозите използват маркетинг на съдържание. По-голямата част от търговците използват персонализирано съдържание, за да изградят осведоменост за марката, да образоват аудиторията си и да създадат доверие сред своите последователи. Това съдържание, което може да включва видеоклипове , публикации в блогове , инфографика и други подобни, които предоставят информативна стойност на потребителите.

  • Актуализирайте съдържанието си

Не забравяйте да актуализирате старо съдържание, което вече сте публикували.

Най-добре е да провеждате одит на съдържанието ежегодно. Прегледайте своя блог и оптимизирайте съдържанието на уебсайта си, като актуализирате стари данни, неработещи връзки и връзки към ново или по-подходящо съдържание. Актуализирайте датата на публикуване за всяка статия до последната редакция.

  • Разработете  своето SEO

SEO е процесът на подобряване на вашия уебсайт, така че той да се класира напред в резултатите от търсачките за ключови думи и фрази, свързани с вашия бизнес. Колкото повече ключови думи класирате, толкова повече хора ще видят и ще се запознаят с вашия уебсайт и бизнес. SEO има за цел да насочи повече трафик към вашия уеб сайт.

  • Автоматизирайте вашите имейли

Имейл маркетингът се фокусира върху задържането на съществуващи клиенти, както и върху набирането на нови. Това е отлична техника за изграждане на осведоменост за марката и насърчаване на повторни покупки. Основна част от имейл маркетинга е разработването и усъвършенстването на вашите кампании , както и увеличаването на вашата аудитория. Едно от предимствата на тази стратегия е, че можете също да сегментирате аудиторията си и да персонализирате имейл кампаниите си. Например можете да създадете кампания за потребители, които са закупили определен продукт или са посетили определена уеб страница.

Оптимизирайте за гласова технология

Оптимизирането на гласово търсене е една от най-новите стратегии за интернет маркетинг, която компаниите използват. С това вашата компания оптимизира съществуващото и новото съдържание на уебсайта за гласово търсене . За повечето хора, които купуват смартфони, гласовото търсене се превръща в нов и популярен начин за търсене. Почти 50 процента от възрастните използват гласово търсене всеки ден, като през следващите няколко години анализаторите очакват този процент да се увеличи.

  • Инвестирайте във видео

Видеото се оказа една от най-популярните маркетингови стратегии през 2019г. Според проучване на Wyzowl 72% от участниците предпочитат да използват видео (над текст), за да научат за продукт или услуга. Чрез видео маркетинг вашата компания увеличава обхвата, приходите си и разширява дейността си, като създава информационни и полезни видеоклипове за своята целева аудитория. Около 90 процента от потребителите гледат видео за вземане на решения за покупка. Вашите видеоклипове също могат да повлияят на покупките, направени от потребителите.

Имате нужда от подходяща онлайн стратегия за вашия бизнес, но не знаете как да я разработите?

Ние от StudioWeb сме насреща!

Препоръчваме още:

Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА! Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА! Прочети повече
Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Прочети повече
7 признака, че се нуждаете от CRM система (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите) 7 признака, че се нуждаете от CRM система (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите) Прочети повече
нагоре