6 съвета за подобряване на брандирането на Вашия Уеб сайт

В брандирането на всеки уеб сайт има нещо повече от просто едно блестящо лого. Вашият уеб сайт трябва да гарантира, че посетителите възприемат марката Ви по начина, по който искате Вие. Добре изразената корпоративна идентичност на уеб сайт Ви ще увеличи общата стойност на Вашата компания, позволявайки Ви лесно  придобиване на нови и изграждане на силна връзка с настоящите Ви клиенти.

Брандирането включва не само визуални елементи и активни акаунти в социалните мрежи, но и нещо толкова дребно на пръв поглед като подходящ избор на шрифт. От изключително важно значение е да се откроявате спрямо конкуренцията. С добра изградена стратегия, Вашата марка ще се радва на значително увеличаване на разпознаване от потребителите, което води до чувство за надеждност.

6 Tips to Improve Your Website Branding


Няма само един правилен начин да представите марката си онлайн, но има елементи, които са универсални за всяка сфера на дейност. В тази статия ще Ви разкрием някои прости, но ефективни начини, с които можете да подобрите брандирането на уеб сайта си в интернет пространството.


1. Придържайте се към богат на функционалности уеб сайт, но и лесен за използване
На първо място се уверете, че Вашият уеб сайт има всичко необходимо като функционалности, но нищо в повече. Твърде много звуци, нотификации, изкачащи банери или излишно съдържание могат да бъдат проблем за потребителите. Вашите клиенти не се интересуват колко е динамичен дизайнът на Вашия сайт - те искат нещата да бъдат ясно изложени по начин, който е лесен за възприемане. Ненужни видеоклипове, плъгини или добавки ще затруднят зареждането на уеб сайта Ви и той ще се отваря бавно. Ако даден уеб сайт се зарежда твърде дълго, клиентите просто ще го напуснат и ще се опитат да намерят това, което търсят някъде другаде. 

2. Покажете ясно на клиентите си кой сте
Не забравяйте, че всеки уеб сайт съдържа повече визуални елементи и навигационни инструменти. Каква е Вашата марка? Кои сте Вие? Вашата страница "За нас" може да промени начина, по който потенциалните клиенти виждат бранда Ви. Представяйки уникална самоличност в тази страница, ще бъде по-лесно посетителите да се докоснат до това, което правите  и в резултат на това по-лесно да се свържат с Вашата марка. Каква е Вашата мисия? Опитайте се да разкажете на клиентите си Вашата история. Споделете Вашите ценности и това, което отстоявате.  Споделяйте снимки, отзиви или просто бизнес принципите, които следвате. Бъдете последователни. Когато Вашите клиенти разберат с какво се занимавате, те ще чувстват, че могат да ви се доверят. Доверието е едно от онези важни неща, които брандирането на сайта може да ви помогне да спечелите.

Related image


3. Дръжте фокуса си ясен
Какво искате Вашите клиенти да правят на сайта Ви? Клиентите Ви трябва да са наясно какво предлагате и как то ще им бъде от полза. Поставете си една цел и насочете клиентите си към предприемане на конкретни действия. Маркирането на уеб сайта Ви трябва да съответства на тази цел. Ако отвлечете вниманието на клиентите си с твърде много опции, оферти или алтернативи, ще ги объркате и просто ще си тръгнат.

4. Бъдете последователни в стила и визуалните си елементи
Подобно на по-горната точка, визуалните елементи на Вашия сайт също трябва да бъдат вътрешно съгласувани. Вашето лого например е много мощен инструмент за брандиране. Това е визуалното представяне на Вашата марка. Показвайте логото си на видно място - в горната и долната част на сайта, както дори и във формата за контакт. Вие искате Вашите клиенти да се идентифицират с него. Визуалното брандиране обаче не завършва с Вашето лого, но останалата част от уеб сайта Ви трябва да си съответства с него. Шрифтовете могат да Ви спечелят доверие, при условие че съответстват на цялостния стил на бранда Ви. Намерете шрифт, който допълва това, с което се отличавате.

Related image


5. Покажете Вашите клиенти и техните успехи
За вас е важно да се похвалите с успехите на своите клиенти, но не забравяйте и не пренебрегвайте вида на успеха, който клиентите Ви очакват да видят, а именно този, който искат да постигнат те самите. Препоръките и отзивите могат да преобразуват потенциалните клиенти в сигурни такива, защото потребителите по-скоро биха се повлияли от трета страна и биха се доверили на някой като тях, че това, което предлагате, всъщност си заслужава. Те знаят и очакват да кажете, че Вашият продукт или услуга е добър, тъй като вие се опитвате да го продадете! Ако даден продукт или услуга, които предлагате, имат много положителни отзиви под формата на рейтинг и коментари, това показва, че сте спечелили доверие, което е особено важно за бизнеса, функциониращ онлайн. Възможно е клиентите Ви дори да са склонни да плащат малко повече, тъй като Вашият продукт или услуга вече са доказано ценни и ефективни.

6. Бъдете активни в социалните мрежи
Чудесен начин да предизвикате ангажираност с клиентите си е силно и полезно присъствие в социалните мрежи. Уверете се, че поддържате социалните акаунти на Вашата компания активни. Използвайки в уеб сайта бутони с препратки към Вашите акаунти в социалните мрежи, Вие не само позволявате на клиентите си да виждат последователни актуализации и интересни факти за бранда Ви, но и им предоставяте начин да се свържат с вас и то доста лесно и удобно. Изградете връзка с клиентите си. Отговаряйте на техните въпроси и коментирайте. Редовно актуализирайте социалния си акаунт с ново съдържание, снимки, видеоклипове, оферти или информация. Въпреки че активността в социалните медии може да отнеме значителна част от времето Ви, резултатите си струват тази инвестиция.

Related image


Ако искате да подобрите брандирането на уеб сайта си, трябва да опитате и да мислите като клиентите си. Каква информация би била полезна и интересна за Вас и коя просто бихте подминали? Кои функционалности правят уеб сайта Ви лесен за навигиране и кои по-скоро Ви пречат? Какво бихте искали да знаете - и как можете да го научите? Работите усилено над уеб сайта си и не пренебрегвайте имиджа на Вашия бранд в онлайн пространството. Вашият уеб сайт е мощен инструмент за генериране на нови клиенти, затова го използвайте правилно и подобрете възприемането на марката Ви и нейното въздействие върху Вашите клиенти!

 

Ако имате въпроси относно брандирането и изграждането на положителен и успешен онлайн имидж не се колебайте да се свържете с нас на: info@studioweb.bg .

Свързано изображение

 

 

 

Препоръчваме още:

3 риска от използване на социални мрежи вместо Уеб сайт 3 риска от използване на социални мрежи вместо Уеб сайт Прочети повече
Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин? - (Първа част)	Защо хората не купуват от моя Онлайн магазин? - (Първа част) Прочети повече
Деклариране на онлайн магазините съгласно чл. 52м от  Наредба Н-18 Деклариране на онлайн магазините съгласно чл. 52м от Наредба Н-18 Прочети повече
нагоре