6 съвета как да използвате LinkedIn за вашия бизнес

   С повече от 30 милиона компании, които в момента използват LinkedIn, има смисъл вашият бизнес профил да е тук. LinkedIn е една от най-големите и известни социални мрежи, използвани за успешно набиране и наемане на топ таланти! В резултат на това стана изключително важно да знаете как да използвате LinkedIn за бизнес цели.

След като прочетете статията, ще разберете седемте основни съвета, които да имате предвид, когато искате да се възползвате максимално от Linkedin за вашия бизнес!

  • Споделяне на публикации с мултимедия

Според статистиката, споделена от LinkedIn,  публикациите с изображения получават 98% повече коментари.

Полезно е, ако започнете да включвате снимки в публикациите си, защото веднага ще започнете да виждате забележима разлика в цялостната си ангажираност.

  • Оптимизиране на публикациите за по-голям обхват и въздействие

Трябва да оптимизирате всичките си публикации като следвате няколко най-добри практики, които също можете да приложите, за да постигнете значителен ефект.

Алгоритъмът на LinkedIn обикновено класира всички публикации въз основа на тези основни показатели:

- Повече брой връзки

- По-голям интерес

- По-голяма вероятност за ангажираност

  • Публикуване в точния времеви период

Вашият бизнес трябва да има подходящ график за публикуване, за да изгради уникална, по-голяма аудитория в LinkedIn.  Ако публикувате в социалните медии, в точното време, тогава можете да печелите 6 пъти повече последователи.

Това гарантира увеличаване на ангажираността с вашата най-идеална публика.

  • Използване на LinkedIn Live

Знаете ли кой формат е по-ангажиращ от LinkedIn? Това е LinkedIn Live! С излъчванията на живо обикновено се вижда 24 пъти повече ангажираност от предварително записаните видеоклипове. Бизнесите имат много различни причини да се покажат на живо, като интервюта и уеб семинари.

Виртуалните събития също придобиха популярност, а с LinkedIn Live можете да създавате незабавни връзки с членовете на аудиторията си и да отговаряте на въпроси и коментари в в момента на излъчването.

  • Проверка на LinkedIn Analytics

Важно е да проверите LinkedIn Analytics, за да подобрите маркетинговата си стратегия. Можете също да проследявате всичките си показатели в публикациите, за да видите до колко хората са ангажирани с тях. Затова се старайте винаги да следите страницата за анализ на LinkedIn. Това ще ви помогне в развитието на LinkedIn фирмения профил.

  • Насочване към правилната аудитория

Невероятните маркетингови инструменти на LinkedIn имат конкретни целеви опции за публикации. Администраторът на страницата може да насочва публикации въз основа на определени данни на профила на последователи и да включва подробни показатели като размер на организацията, индустрия, работа, стаж, география и предпочитание на езика. С по-голяма персонализация и усъвършенствани филтри за сортиране на кандидати въз основа на вашите предпочитания, LinkedIn може да опрости целия процес на наемане за следващите ви колеги!

Следвайки съветите, можете да увеличите максимално цялостното си присъствие в LinkedIn и да дадете на бизнеса си успеха, който заслужава.

 

Препоръчваме още:

5 техники за подобряване на имейл маркетинга 5 техники за подобряване на имейл маркетинга Прочети повече
Как да привлечете потенциални клиенти за вашия бизнес? Как да привлечете потенциални клиенти за вашия бизнес? Прочети повече
Всичко, което трябва да знаете за хаштаговете Всичко, което трябва да знаете за хаштаговете Прочети повече
нагоре