6 начина, за предлагане на вашето приложение !

Създали сте приложението си и то е готово за изтегляне на различни платформи. И все пак изглежда, че не отговаря на вашите очаквани показатели или ключови показатели за ефективност (KPI). Често може да е трудно да отделите приложението си и да постигнете конкурентно предимство. Ето защо маркетингът на приложения е съществен аспект на всяка стратегия за приложения. Приложенията са се превърнали в неразделна част от нашия дигитален живот, тъй като хората прекарват средно 30 часа на месец, използвайки ги според доклад. И така, как можете да гарантирате, че приложението ви се превръща в интегрирана част от дигиталните навици на вашата целева аудитория? Накратко, чрез ефективна стратегия за маркетинг на приложения.

 

Оптимизация на App Store (ASO)

Оптимизацията на App Store (ASO) се отнася до процеса на оптимизиране на мобилните приложения, за да се класира по-високо в резултатите от търсенето в магазин за приложения. Следователно, подобно на оптимизацията за търсачки (SEO), колкото по-високо се класира мобилното приложение, толкова по-видимо ще бъде за потенциалните потребители. В крайна сметка целта зад ASO е да насочи трафик към страницата на приложението ви в магазина, за да може потребителят да изтегли приложението ви. Основните компоненти включват заглавие и ключови думи. Следователно, това е съществен аспект на всяка стратегия за маркетинг на приложения, тъй като проучване на Google установи, че всеки четвърти потребител на приложение открива ново приложение чрез търсене.

 

Изградете микросайт

Микросайт ще ви позволи да рекламирате приложението си извън магазина за приложения. Чрез внедряване на техники за дигитален маркетинг и SEO ще можете да класирате сайта си по подходящи ключови думи и да привлечете трафик към всяка платформа за изтегляне на приложения. Вашият микросайт може също да съдържа разнообразно съдържание, за да съобщи ценното предложение на вашето приложение, като промоционален видеоклип.

 

Създайте промоционално видео

Видео съдържанието се увеличава, тъй като продължава да доминира в настоящите и прогнозирани маркетингови тенденции. Неотдавнашно проучване прогнозира, че 80 процента от целия интернет трафик ще бъде видео до 2019 г. Освен това 96 процента от организациите за бизнес бизнес (B2B) използват видео като част от своя онлайн маркетинг. Чрез създаването на демонстрационен видеоклип ще можете да споделяте ключовите функции, ползите за потребителите и да подчертавате типовете съдържание, налично във вашето приложение. Видеото може да включва и урок и казуси за ангажиране на потенциални потребители. Това е вашият шанс да установите глас на марката и ясно да позиционирате стойността на приложението си. Също така ще можете да споделяте видео съдържание с потенциални потребители и производители на вкус във всичките си социални мрежи.

 

Възползвайте се максимално от социалните медии

Рекламирането на вашето приложение чрез ключови социални медийни канали ще създаде бръмча и ще привлече трафик към вашия микросайт и страницата на магазина за приложения. Всеки канал в социалните медии ще изисква различно съдържание, за да привлече потребители:

  • Facebook: Създайте страница във Facebook, за да привлечете харесвания и да получите по-добро разбиране на демографската информация.
  • Twitter: Внедрете популяризирани туитове и следвайте производителите на вкус, за да спечелите сцепление.
  • Instagram: Ако сте създали визуално приложение, тогава Instagram ще ви позволи да споделяте разнообразни героични снимки с последователите си.
  • LinkedIn: Ако приложението ви е насочено към професионалисти с B2B фокус, LinkedIn ще ви позволи ефективно да насочвате към определени индустрии.

Не забравяйте да включите ясен призив за действие (CTA) във всичките си усилия в социалните медии за създаване на реална ангажираност с потенциални потребители.

 

Насърчавайте отзивите

Потребителските отзиви често могат да направят или разбият ново приложение. Изследванията показват, че потребителите ще избегнат риска, което в света на приложенията означава приложение с отрицателни отзиви. Така че насърчаването на положителни потребителски отзиви и оценки ще премахне определено ниво на риск. Това може да стане чрез push известия в приложението или CTA в рамките на маркетинга на приложението ви. Можете също така да го изпратите, за да прегледате уебсайтове и да се свържете със съответните блогъри. Например можете да споделите съобщение за пресата или медиен комплект, за да сте сигурни, че ясно съобщавате какво си заслужава да изтеглите приложението си. За да сте сигурни, че приложението ви получава положителни отзиви по естествен начин, ще трябва да се уверите, че сте създали увлекателно приложение.

 

Създайте ангажиращо приложение

Не на последно място, уверете се, че съдържанието на приложението ви е подходящо и достъпно. Мобилните приложения имат потенциал да доставят вашите съобщения директно на устройствата на вашата аудитория 24/7. Но ако не предлагате нещо по същество ценно, потребителите ще прекъснат връзката си.Проучване установява, че две трети от изтеглените мобилни приложения всъщност никога не се използват. Следователно, за да преодолеете разликата между изтеглянията и ангажираността, ще трябва да се уверите, че публикуваното ви съдържание последователно отговаря на нуждите на потребителите. Всъщност много потребители на приложения се нуждаят от стимул да се върнат към вашето приложение. Според проучванe на Google и Ipsos MediaCT, почти една четвърт от потребителите на приложения ще се ангажират отново с приложение, ако получат ексклузивно или бонусно съдържание.

Препоръчваме още:

Старото, отново ще бъде ново в маркетинга за 2021г. Старото, отново ще бъде ново в маркетинга за 2021г. Прочети повече
Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Прочети повече
8 съвета за навлизане на нов бизнес в мобилния маркетинг 8 съвета за навлизане на нов бизнес в мобилния маркетинг Прочети повече
нагоре