5-те полезни и безплатни инструмента за социални медии

   Има множество фантастични безплатни инструменти за социални медии, които можете да използвате, за да научите всичко за различни области на маркетинга в социалните медии, като планиране, планиране, генериране на идеи, социално слушане, прогнозиране на тенденции, потребителско поведение, ангажираност на общността и докладване.

Тези инструменти могат да ви спестят време, да рационализират процесите ви и да увеличат успеха ви във всеки от различните социални медийни канали, както и да ви предоставят полезна статистика, която да ви помогне да се поучите и да подобрите всяка една кампания.

За да ви спестим време, събрахме седем от нашите любими безплатни социални медийни инструменти, с които да експериментирате, както и някои платени и неплатени алтернативи, които може да искате да изпробвате.

  • Buffer

Buffer е приложение за планиране, оптимизиране и организиране на социални медии, с което ще искате да се запознаете, ако работите в областта на маркетинга в социалните медии. Не само, че ви помага да управлявате вашето онлайн присъствие, да планирате публикации и да анализирате кампании, инструментът е съвместим и с над седем различни социални медийни платформи.

Други ключови характеристики на Buffer включват:

  1. Безпроблемно интегрирано разширение за браузър

  2. Маркирайте и споделяйте текст и изображения само с няколко кликвания (с помощта на разширението)

  3. Tweet в оптимално време (във връзка с Followerwonk )

  4. Интегрирайте се с 45 различни услуги

Ползи:

  1. С едно кликване потребителите могат да споделят и планират публикации в множество социални медийни платформи

  2. Buffer създаде Pablo за бързо създаване на изображения в социалните медии за Facebook, Twitter, Pinterest и Google+

  3. Прост и чист UX за лесна употреба

  4. Анализите позволяват на потребителите да видят най-добрите и най-лошите си публикации въз основа на ангажираността

Ограничения:

  1. Buffer поддържа само бизнес акаунти в Instagram (не лични)

  2. Не можете да преглеждате споменавания, да отговаряте на коментари и съобщения или да се ангажирате с публикации на други хора

BuzzSumo е инструмент за намиране на възможности за търговци в социалните медии, който помага за генериране на идеи за ново съдържание, натрупване на информация за ефективността на сайта и намиране на подходящи ключови влиятелни лица.

Базирана в облака, платформата позволява на потребителите да открият най-доброто съдържание, обхват и възможности за ангажиране както в търсачките, така и в социалните медийни платформи. Потребителите на инструмента могат бързо да намерят нови ключови думи, актуални истории, потребителски заявки и съдържание, което предоставя на търговците прозрения за генериране на идеи и съдържание, което ще се представи добре. BuzzSumo също позволява наблюдение на конкретни части от съдържание.

Ползи:

  1. Прави намирането на популярно съдържание за конкретни теми изключително лесно

  2. Резултатите се филтрират лесно

  3. Бързо могат да бъдат открити важни влияния

  4. Налични са имейл сигнали за съдържание на конкуренти

  5. Намира цитат в подкрепа на вашето съдържание

  6. Идентифицирането на съответните тенденции е бързо и лесно

Ограничения:

  1. Безплатната версия на инструмента е ограничена в сравнение с платената версия

  2. Резултатите от анализа на обратната връзка не винаги са точни

  3. Статии, които не са напълно подходящи, понякога се предоставят в резултатите

Инструмент за планиране, синдикиране и планиране на публикации в социални медии, Hootsuite се отличава с мониторинг, отчитане на ефективността, управление на задачи и автоматично планиране.

Вместо да управляват всяка социална медийна платформа поотделно, специалистите по маркетинг на социални медии могат да ги управляват всички от едно място. Той е лесен за използване, насърчава последователността на публикациите и спестява време. Освен това функцията Streams е особено полезна за наблюдение на споменаванията на марки на множество платформи.

Ползи:

  1. Наблюдавайте и анализирайте множество социални медийни канали на едно място

  2. Планирайте и насрочете публикациите предварително

  3. Лесни за преглед аналитични данни

  4. Бъдете на върха на базираното на социални медии обслужване на клиенти

Ограничения:

  1. Безплатната версия позволява управление само на два канала в социалните медии и пет планирани публикации на месец

  2. Изгледът на календара показва само публикации от Hootsuite, а не други инструменти за социални медии, които може да използвате за публикуване на съдържание

  3. Социалните споменавания могат да бъдат тромави за управление

Mention е преди всичко инструмент за социално слушане и наблюдение, който позволява на марките да изграждат взаимоотношения, да генерират потенциални клиенти и да управляват своята репутация. Казано по-просто, потребителите получават предупреждение всеки път, когато се споменава тяхното име (или име на марка) или когато се използват целеви ключови думи в интернет, включително във всички основни социални медийни канали. Безплатният план позволява на потребителите да проследяват до 500 споменавания на месец с до три думи за търсене и потребителите могат да получават ежедневни обобщения на споменаванията или да бъдат предупреждавани всеки път.

Ползи:

  1. Ежедневни имейли с резюме на всички споменавания

  2. Лесни за настройка сигнали за ключови думи или имена на марки

  3. Резултатите могат да бъдат персонализирани за уместност

  4. Споменаванията от конкретни сайтове или лица могат да бъдат приоритизирани

Ограничения:

  1. Опцията за търсене не е толкова точна, колкото Google

  2. Отчетите понякога не са точни (понякога липсва споменаването на марка)

Основно използван като инструмент за управление на социалните медии за марки и компании за управление, проучване и прецизиране на тяхното въздействие върху каналите на социалните медии, USP на Sprout Social е лекотата, с която мениджърите на социални медии могат да управляват и наблюдават няколко социални медийни платформи от едно място.

Проследяването на известия и отговарянето на коментари и съобщения от множество платформи е опростено с помощта на Sprout Social, докато рецензиите и етикетите също могат лесно да се наблюдават. Инструментът също така предлага обширни опции за публикуване и планиране, позволявайки на мениджърите на социални медии да планират публикации предварително, да редактират социални изображения директно в платформата и да споделят множество публикации на различни сайтове с едно кликване.

Ползи:

  1. Добре организирано табло

  2. Предлага отчети за тенденции с полезна информация за често споменавани теми и хаштагове

  3. Лесни за смилане анализи за по-добро разбиране на аудиториите

Ограничения:

  1. Отчетите за конкуренти не са комбинирани между платформи

  2. Налични са ограничени данни от YouTube

 

С такава широка гама от безплатни инструменти, приложения и платформи за социални медии, тези, които се интересуват от стартиране на кариера в маркетинга в социалните медии, имат чудесна възможност да експериментират и да научат повече за индустрията. Ако сте нов в маркетинга в социалните медии, обмислете използването на някои от тези инструменти, за да съставите свои собствени прости кампании и да анализирате резултатите.

Препоръчваме още:

5 начина, по които ще се възползвате от Wireframing на вашето мобилно приложение 5 начина, по които ще се възползвате от Wireframing на вашето мобилно приложение Прочети повече
5 инструмента, които ще увеличат трафика към електронния магазин 5 инструмента, които ще увеличат трафика към електронния магазин Прочети повече
Какво е блокчейн Какво е блокчейн Прочети повече
нагоре