5 сигурни стъпки към успеха в електронната търговия

В тази статия ще ви разкажем за нашият клиент Христо. Той се е отказал от колежа, за да се занимава със собствен бизнес на пълен работен ден. Първият му пробив дошъл след две години с бизнес за електронна търговия, с койтопродава обувки. Чрез изтощителни проби и грешки Христо е научил всичко - от извличането на продукти и обслужването на клиентите до маркетинга, уеб дизайна, счетоводството и други. 

Така среща и се сприятелява с успешни хора, които никога не си е и мечтал, че ще срещне. Но, както споменахме, опитите и грешките са скъп и неефективен начин за учене. По-добре да се учим от другите, обменяйки опит. Следващите пет стъпки са сред любимите на Христо, които ви препоръчва, за да развиете своя бизнес за електронна търговия.

Wiggle in 2020 | Isometric design, Business illustration ...

1. Изградете план за приписване

За предприемачите в електронната търговия е важно винаги да следят кое работи (и кое не). Дефиницията за приписване на IAB (Interactive Advertising Bureau) е „процесът на идентифициране на набор от действия на потребители през екрани и допирни точки, които допринасят по някакъв начин за желания резултат и след това приписват стойност на всяко от тези събития.“

  • Тестване на съобщения.
  • Тестване на изображения.

  • Тестване на всички различни функции и предимства на рекламите, за да видите кои работят добре заедно. Примерите могат да включват ценообразуване, оразмеряване, преносимост, функция и т.н.

  • Всички печеливши елементи в едно.

  • След това изградете своята успешна кампания.

Advance Digital Marketing - Isometric Illustrations Free Png ...

2. Насочете се към целевата си аудитория

Христо ни представи следните примери, които ще ви позволят да получите по-ясна представа къде да намерите целевия си потребител:

  • За какви списания се абонират?

  • В какви асоциации или групи биха принадлежали?

  • Какви знаменитости или влиятелни фигури биха последвали?

  • И какви марки или продукти използват?

Instagram Direct Message On Computer - Digital Marketing Isometric ...

3. Оптимизиране на бюджета на кампанията

Кампанията за оптимизиране на бюджета на рекламата (CBO) е нова рекламна система от Facebook. Техният алгоритъм за машинно обучение следи насочването и ефективността на вашите рекламни групи, след което разпределя бюджета ви по най-ефективните групи въз основа на целта или пиксела, които сте приложили, като използвате данни в реално време, автоматично. 

Съгласно Facebook : „CBO използва бюджета на вашата кампания и вашата стратегия за офериране - което може да бъде например най-ниска цена за действие от страна на потребителя (CPA) или най-висока възвръщаемост на рекламни разходи (ROAS) - за автоматично и непрекъснато намиране на най-добрите активни възможности за резултати в рекламните групи. След това разпределяме бюджета на вашата кампания в реално време, за да получите тези резултати. "

Накратко, ако сте новак във рекламата във Facebook, това е чудесен начин да влезете в играта възможно най-рентабилно, без да се налага да управлявате микро кампаниите си.

Tracking Marketing ROI illustration | Isometric design, Isometric ...

4. Започнете да използвате Messenger реклами

Harvard Business Review проведе проучване през 2011 г. за онлайн генериране на клиенти и откри, че неуспехът да се отговори на по-малко от пет минути, намалява шансовете ви да ги превърнете в клиенти с изумителните 400 процента. 

Но използвайки Messenger (най-изтегленото приложение в света през 2019 г., FYI) с реклами и автоматичен отговор, вие правите незабавно, директно проследяване на потенциални клиенти, като по този начин увеличавате възможностите си за реализация. Или можете просто да ги използвате за бързо получаване на имейли и създаване на подходящ списък. Което води до стъпка пет….

Изпращайте масови писма: вашата email маркетингова кампания за ...

5. Използвайте имейл маркетинг 

За тези, които са нови в имейл маркетинга, той може да изглежда недостатъчен в началото, но помнете това: Това ви гарантоира повече нови клиенти, отколкото привличане на вече съществуващи. И електронната поща е най-лесният начин за възстановяване, защото целият процес може да бъде автоматизиран. Експертът по електронната поща Джес Чан от Longplay препоръчва да изградите автоматизирана клиентска пътека. За целта настройте следните имейл кампании: 

  • Имейл за "Добре дошли".

  • Имейл за "Изоставена количка" (69,57 процента от онлайн количките за пазаруване са изоставени).

  • Имейли за потвърждение на поръчката и потвърждение за доставка.

  • Имейли след покупка (напр. Благодарствено писмо).

  • Имейли за продажби и задържане (напр. Свързани продукти, препоръки и др.).

  • И други автоотговори по имейл.

За да улавяте по-ефективно имейлите, използвайте: 

  • Подтикване към действие (напр. „Абонирайте се за нашия бюлетин.“).

  • Викторини (напр. „Къде обичате да пътувате?“).

  • Кодове за отстъпки (напр. „Абонирайте се за намаление от 20% при първата си покупка“).

 

Използвам всички тези стъпки за успех заедно и бъдете постоянни, ако искате сигурно развитие на вашия бизнес с електронна търговия. 

И вие като Христо искате да сте успешни и търсите софтуерно решение за електронна търговия? Свържете се с нашия екип, за да получите по-детайлна информация!

Ако имате въпроси относно разработването на успешен онлайн магазин или искате да подобрите сегашния си не се колебайте да ни изпратите своето запитване тук.

Свързано изображение

 

Препоръчваме още:

Как да финансирате своите проекти чрез СтудиоУЕБ.БГ без пари в наличност? Как да финансирате своите проекти чрез СтудиоУЕБ.БГ без пари в наличност? Прочети повече
Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА! Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА! Прочети повече
Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Прочети повече
нагоре