4 предимства на онлайн маркетинга пред традиционната реклама

   Бизнесът ви трябва да присъства там, където са вашите потребители. В 21 век потребителите използват интернет като главно средство, за да се информират.

Онлайн маркетингът е модерният начин за рекламиране в тази дигитална ера. За да бъде успешен вашия ресторант е важно да го рекламирате в онлайн пространството. За да научите петте най- важни предимства на дигиталния маркетинг пред традиционния, продължавайте да четете!

  • Дигиталният маркетинг означава по-ниски разходи и по-добра възвръщаемост

Разходите за реклама и маркетинг трябва да бъдат включени във вашия ресторантьорски бизнес. Ресторантьорите трябва да бъдат иновативни и да измислят креативни идеи за популяризиране на бизнеса си. С изпращане на имейл рекламата е по-бърза и рентабилна. Вместо да давате много пари за реклама във вестник, можете директно да изпратите имейл на своите клиенти с вашите оферти. Освен това маркетингът по електронна поща улеснява персонализирането на усилията ви при насочване към подходящата аудитория - нещо, което не можете да направите с традиционната реклама. 

Маркетингът в социалните медии е друга рентабилна техника за достигане до множество клиенти само с една публикация. Не струва нищо, за да публикувате в социалните медии, както и закупуването на реклами в платформи като Facebook и Instagram, също е финансово достъпно. Освен това можете да проследите тяхната ефективност, което е важно за планирането на бъдещи маркетингови кампании за ресторанта ви.

В резултат на тези бързи и ефективни маркетингови подходи, собствениците на ресторанти ще се радват на по-добра възвръщаемост на инвестициите, спрямо своите онлайн рекламни разходи, отколкото ако биха поели по традиционния рекламен път. 

  • Репутация на марката и персонализираност

Каналите за дигитален маркетинг се превърнаха в норма за изграждане репутация на марката. Повечето клиенти търсят любимите си ресторанти онлайн, за да проверят за актуализирано меню, събития и промоционални оферти. През годините онлайн маркетингът се превърна в предпочитания инструмент за търсене място за похапване. Собствениците на ресторанти могат да се възползват от това, за да увеличат обхвата на пазара и своите клиенти, като се уверят, че уебсайтът им е удобен за мобилни устройства, да използват услугите на Google, както и останалите дигитални канали за пускане на реклами.

  • Данните от рекламните кампании се измерват лесно и бързо

Резултатите от дигиталния маркетинг могат буквално да се събират в реално време и да се анализират ежедневно, седмично и месечно. Рекламните кампании в дигиталния маркетинг имат широк обхват, лесни са за измерване и за настройка.

Агенциите за дигитален маркетинг могат да използват Google Analytics и AdWords, за да проследяват и коригират своите рекламни кампании в движение. Когато видите, че вашият рекламен материал не носи очаквани резултати за вашия ресторант, това може да бъде променено за кратко време. Традиционната реклама отнема повече време, за да доведе до резултати, и е по-сложна, за да се определи доколко е ефективна. Именно заради това, собствениците на ресторанти ще трябва да изчакат седмици или месеци, за да установят резултатите от рекламите.

Традиционният маркетинг не предлага това ниво на гъвкавост за бързо коригиране на рекламните кампании, нито предлага бързи данни. Собствениците на ресторанти също не могат да проследят източника на успешни рекламни техники с традиционни рекламни методи. Единственото използване на традиционната реклама определено не се препоръчва в дигитализацията, в която се намираме.

  •  Целенасочвано рекламиране към клиенти и сегментиране на пазара

Традиционният маркетинг е ограничен по отношение на целенасочването и сегментирането на клиентите. Телевизия, местни списания или вестници могат само да насочат рекламната Ви кампания дотам, че да достигнат голям брой аудитория, която не е таргета. Дигиталният маркетинг сегментира по-малки нишови единици, към които е разработена рекламата. Например алгоритмите в социалните медии проследяват търсенето на потребителите, и им показват целенасочена рекламна информация за това. Ако са търсили ресторанти, шансът да се покаже платената Ви реклама в техния акаунт е голям, което ще доведе до повишаване на тяхната ангажираност. Клиентите получават рекламни съобщения, за това, което са разглеждали.

Онлайн маркетингът и рекламирането са се превърнали в толкова целенасочени и специализирани, че превъзхождат използването на традиционния маркетинг от собственика на ресторанта. Цифровите рекламни кампании също са по-персонализирани, което не може да бъде постигнато чрез традиционните медийни канали. Дигиталният маркетинг изгражда бързо силни бизнеси и осигурява по-голяма стойност за собствениците на ресторанти и техните клиенти.

Искате вашия ресторант да се рекламира онлайн, но не знаете как прави?

Не се чудете, а се свържете с нашите специалисти от StudioWeb!

Препоръчваме още:

Електронната търговия и потребителското преживяване (UX): 4 лесни стъпки за увеличаване на продажбите на вашия онлайн магазин Електронната търговия и потребителското преживяване (UX): 4 лесни стъпки за увеличаване на продажбите на вашия онлайн магазин Прочети повече
5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес 5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес Прочети повече
Как да кандидатствате за финансиране на микро, малки и средни предприятия (МСП) по предстоящата Ваучерна схема? Как да кандидатствате за финансиране на микро, малки и средни предприятия (МСП) по предстоящата Ваучерна схема? Прочети повече
нагоре