5 предимства на дигиталния маркетинг за 2021 г.

1. UGC, или потребителско генерирано съдържание за подобряване на клиентското изживяване

Опитът на клиентите никога не е бил по-важен.Потребителите жадуват за приятно преживяване с лесни и запомнящи се марки. Те искат доказателства, преди да купят и искат да бъдат успокоени - в крайна сметка никой не иска да вземе грешно решение.Създаденото от потребителите съдържание (UGC) отбелязва всички полета, когато става въпрос за свързващо съдържание:

  • Той изгражда и укрепва общностите
  • Това е свързано и с приповдигнато настроение
  • Това позволява на марките да се срещат с клиенти там, където вече не са на терен
  • Той помага на марките да генерират много повече съдържание на фона на препоръките за оставане вкъщи и ограничителни мерки

UGC отдавна е ефективен начин за брандовете да създадат отношения с клиентите си и да предоставят социални доказателства, а това ще бъде често срещана тема и през 2021 година.

 

2. Акцент върху устойчивостта

81% от потребителите твърдо смятат, че компаниите трябва да помогнат за подобряване на околната среда.Това е номер, който не е толкова изненадващ. През последните няколко години видяхме промяна в марките, движещи се към по-устойчиво бъдеще, независимо дали става въпрос за материалите, които използват, опаковките, техните системи или нещо друго.Ловът за по-зелена планета продължава и потребителите активно търсят марки, които са ориентирани към целите и са наясно с околната среда. Тъй като светът остава крехко място, ще бъде ключово за марките да потвърдят своята устойчивост през 2021 г.Ocean Cleanup е чудесен пример за марка, която е направила това добре. В края на октомври те представиха първия си продукт, направен само от пластмаса, събрана от Great Pacific Garbage Patch.Те използваха TINT, за да споделят съобщението, което очертава как марката ще продължи да използва рециклирани продукти от океана, за да създава красиви, устойчиви продукти. В пълен кръг от събития приходите, генерирани от продуктите, ще бъдат изпомпвани обратно в кампанията за почистване на марката.

 

3. Включването ще бъде от ключово значение

Включването също стана по-голям фокус през 2020 г., като движението Black Lives Matter подчертава ендемични проблеми, които остават в различни елементи на обществото.Проучване на Accenture показва, че културната промяна към приобщаването оказва влияние и върху поведението на покупките, като 41% от купувачите се отдалечават от търговците, които не отразяват възгледите им за идентичността и разнообразието - и 29% са готови да сменят марките изцяло, ако не го направят не показва достатъчно разнообразие.Марките, за които се смята, че не включват, или които не изглежда да са част от разговора за приобщаване, вероятно ще видят въздействие през 2021 г. От друга страна, марките, които открито демонстрират своето участие в приобщаващи каузи, ще извлекат ползи и стимулират по-дълбоки връзки с техните купувачи.

 

4. Увеличение на гласовото и визуално търсене

Все повече потребители търсят чрез гласово активирани инструменти като Alexa. Може би това се дължи на това, че хората са останали вкъщи, с ограничени възможности за разговор, или може би просто защото този тип технология е по-лесно достъпна (около всеки четвърти американски дом има някакъв интелигентен говорител).Но не само гласовото търсене ще надделее през 2021 г. - можем да очакваме и други методи за творческо търсене да се издигнат на върха, като визуално търсене.Инструменти като Google Lens позволяват на потребителите да могат да търсят каквото видят. Това означава, че търговците ще трябва да се фокусират още повече върху алтернативния текст на изображението и картите на сайта за изображения. През следващата година визуалните елементи ще стават все по-важни в SEO играта.

 

5. Лесно за консумация съдържание

През 2020 г. хората също се опираха на лесно за консумация съдържание - неща като подкасти, които могат да се консумират в движение или бюлетини, които се качват директно в пощенските кутии на абоната.Проучванията показват, че 55% от американците сега слушат подкасти, докато споменатите бюлетини са се увеличили с 14% по време на блокирането. Рекламодателите харчат повече и за подкасти, което е намек за техния продължителен успех през 2021 година.Удобното и лесно достъпно съдържание, като подкасти и бюлетини, ще помогне на марките да се свържат по-близко с клиентите си и ще осигурят по-сигурен начин за поддържане на връзка.

Препоръчваме още:

Съвети за оптимизиране на PPC Съвети за оптимизиране на PPC Прочети повече
 Топ 7 съвета за SEM Топ 7 съвета за SEM Прочети повече
На кои 6 платформи, да обърнат внимание маркетолозите? На кои 6 платформи, да обърнат внимание маркетолозите? Прочети повече
нагоре